Bijzondere man | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Bijzondere man

• 3 reactie(s)
  • 901 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 901 x bekeken
Bijzondere man
« Gepost op: 08 maart 2017, 13:04 »
Odii Odiii, 
Ik ben een poosje niet op deze site geweest, 4 jaar geleden en nu ben ik 23 jaar.
ik zit met een aparte droom die ik vandaag in de middag heb gehad.
Ik droomde dat ik in een huis samen met een man woonde, Het was een lichtgetinte man. ik ken deze man niet hij gaf me in de eerste instantie een vervelend gevoel. Omdat ik het idee kreeg dat hij mijn man was terwijl ik me vriend heb. Hij kwam van het werk en liep richting de badkamer om te douchen. Ik was aan het opruimen want het hele huis lag  onder kleding. Toen hij uit de badkamer kwam is hij gelijk gaan liggen in zijn kamer.
Hoe hij op bed lag te slapen piepte ik door een gat in de deur. Hij werd wakker en vroeg of ik in zijn kamer wilde komen. Waarna ik weg liep  en deed alsof ik niets had gehoord. Ik ging verder met kleren vouwen, Hij liep langs en zei als je straks klaar bent staat er water klaar om te baden.

Hij werd geroepen door mijn oom (mijn moeders broertje) Ik vond dit raar want ik ken die man niet en wat is hij van mijn oom.  Hoe hij naar beneden liep, rende ik gelijk naar de badkamer er stond een bekken met rood water, een  grote rode roos en een drank. Ik zag in mijn ooghoek een tafeltje staan (Ik werd wakker en viel weer inslaap)

Ik zag weer die tafel staan maar dan iets duidelijker.
Hoe ik me omdraaide zag een tafeltje met een glaasje water, een rode brandende kaars wat ook in de badkamer stond. dat vond ik vreemd. Het eerste wat in me opkwam  was het water weg gooien, dat deed ik in de wasbak. Omdat mijn moeder me altijd heeft geleerd niet zomaar met water te baden of dat mensen water voor me gooien. Terwijl ik bezig ben zie ik mezelf die handeling verrichten. Tot mijn verbazing zie ik dat ik ongesteld ben  en dat vond ik best vreemd want ik ben in de werkelijkheid niet aan het menstrueren. Ik hoorde me oom de trap op lopen dus ik zetten de bekken snel op zijn plek met een beetje water erin. Kijk ik in de wasbak zie ik een naam speldje met de initialen L.F.M wat niet mijn initialen zijn, ik ben zelf van het jaartal 1990 maar er stond 1970 als ik het goed heb.
Me oom kwam vrolijk de badkamer in en sprak met me alleen kan ik me niet meer herinneren wat hij precies zei.
En daarna ontwaakte ik uit de droom.   

Ik hoop dat jullie mij hier verder kunnen helpen B.V.D

Advertentie
Advertentie

Re: Bijzondere man
« Reactie #1 Gepost op: 08 maart 2017, 16:28 »
Ik zit met een aparte droom die ik vandaag in de middag heb gehad.
Ik droomde dat ik in een huis samen met een man woonde, Het was een lichtgetinte man. ik ken deze man niet hij gaf me in de eerste instantie een vervelend gevoel. Omdat ik het idee kreeg dat hij mijn man was terwijl ik me vriend heb. Hij kwam van het werk en liep richting de badkamer om te douchen. Ik was aan het opruimen want het hele huis lag  onder kleding. Toen hij uit de badkamer kwam is hij gelijk gaan liggen in zijn kamer.
Hoe hij op bed lag te slapen piepte ik door een gat in de deur. Hij werd wakker en vroeg of ik in zijn kamer wilde komen. Waarna ik weg liep  en deed alsof ik niets had gehoord. Ik ging verder met kleren vouwen, Hij liep langs en zei als je straks klaar bent staat er water klaar om te baden.

Hij werd geroepen door mijn oom (mijn moeders broertje) Ik vond dit raar want ik ken die man niet en wat is hij van mijn oom.  Hoe hij naar beneden liep, rende ik gelijk naar de badkamer er stond een bekken met rood water, een  grote rode roos en een drank. Ik zag in mijn ooghoek een tafeltje staan (Ik werd wakker en viel weer inslaap)

Hoe ik me omdraaide zag een tafeltje met een glaasje water, een rode brandende kaars wat ook in de badkamer stond. dat vond ik vreemd. Het eerste wat in me opkwam  was het water weg gooien, dat deed ik in de wasbak. Omdat mijn moeder me altijd heeft geleerd niet zomaar met water te baden of dat mensen water voor me gooien. Terwijl ik bezig ben zie ik mezelf die handeling verrichten. Tot mijn verbazing zie ik dat ik ongesteld ben  en dat vond ik best vreemd want ik ben in de werkelijkheid niet aan het menstrueren. Ik hoorde me oom de trap op lopen dus ik zetten de bekken snel op zijn plek met een beetje water erin. Kijk ik in de wasbak zie ik een naam speldje met de initialen L.F.M wat niet mijn initialen zijn, ik ben zelf van het jaartal 1990 maar er stond 1970 als ik het goed heb.
Me oom kwam vrolijk de badkamer in en sprak met me alleen kan ik me niet meer herinneren wat hij precies zei.

Ik hoop dat jullie mij hier verder kunnen helpen B.V.D
« Reactie #2 Gepost op: 09 maart 2017, 15:16 »
Odi,

Mijn visie op jouw droom.

Ik droomde dat ik in een huis samen met een man woonde, Het was een licht getinte man. ik ken deze man niet hij gaf me in de eerste instantie een vervelend gevoel. Omdat ik het idee kreeg dat hij mijn man was terwijl ik me vriend heb. Hij kwam van het werk en liep richting de badkamer om te douchen. Ik was aan het opruimen want het hele huis lag  onder kleding. Toen hij uit de badkamer kwam is hij gelijk gaan liggen in zijn kamer.

Uit dit stukje geeft aan dat jij je bigi sma niet herkend.
Het gevoel van liefde is een goed teken, geeft aan dat hij bij jouw hoort(lees dat ik het idee kreeg dat hij mijn man was terwijl ik me vriend heb.)
Het opruimen van kleding is het reiniging van jezelf.
Kleding kan staan voor bescherming voor het lichaam.
Je bent nieuwsgierig naar die bigi sma. (lees ik piep door het gat van de deur).
Maar je houdt afstand (lees Waarna ik weg liep  en deed alsof ik niets had gehoord)

Dit stukje gaat aan van welke kant de bigi sma vandaan komt dat is van moederskant.
Weer komt naar boven dat jij geen weet heb van die bigi sma.
Het rood water, rode roos en drank zegt iets over jouw bigi sma.

Hoe ik me omdraaide zag een tafeltje met een glaasje water, een rode brandende kaars wat ook in de badkamer stond. dat vond ik vreemd. Het eerste wat in me opkwam  was het water weg gooien, dat deed ik in de wasbak. Omdat mijn moeder me altijd heeft geleerd niet zomaar met water te baden of dat mensen water voor me gooien. Terwijl ik bezig ben zie ik mezelf die handeling verrichten.

Dit stukje gaat jouw wantrouwen op het Culturu gebied aan.
Je wilt niks te maken hebben met baden (lees Het eerste wat in me opkwam  was het water weg gooien, dat deed ik in de wasbak.)

Tot mijn verbazing zie ik dat ik ongesteld ben  en dat vond ik best vreemd want ik ben in de werkelijkheid niet aan het menstrueren.
Ik hoorde me oom de trap op lopen dus ik zetten de bekken snel op zijn plek met een beetje water erin.

Ongesteld zijn op het geestelijk gebied staat voor onrein.
De handeling die je geestelijk gedaan hebt, het weggooien van het water is een onheuse handeling.
En je bent niet eerlijk over hoe je tegen in het culturele staat. (lees Ik hoorde me oom de trap op lopen dus ik zetten de bekken snel op zijn plek met een beetje water erin.)
Je wilt in je droom je oom misleiden dat je gebaad hebt.

Kijk ik in de wasbak zie ik een naam speldje met de initialen L.F.M wat niet mijn initialen zijn, ik ben zelf van het jaartal 1990 maar er stond 1970 als ik het goed heb.

Dit stukje verwijst naar een persoon. schrijft deze informatie op.
Misschien dat er in een droom of in het werkelijkheid meer informatie over deze persoon zal komen.

Er is een deel van jou die behoefte heeft aan het culturele. Maar het is je aangeleerd om veel dingen te wantrouwen. Waardoor jij zelf ook jouw eigen bigi sma wantrouwt en op afstand houdt. Maar zo zie je maar jouw bigi sma zoekt wel toenadering naar jou.
« Reactie #3 Gepost op: 10 maart 2017, 18:41 »
Bedankt voor uw tijd en uitleg. De punten die u heeft aangegeven komen bijna overeen met wat er in de realiteit heeft plaats gevonden in 2013/14. In deze periode was ik juist erg bezig met mijn cultuur (ik ben leergierig.) Ik was al een dromen dagboek aan  het schrijven. Doormiddel van bidden ben ik erachter gekomen dat de bijzondere man één van mijn begeleiders is. Want ik droomde met meer aanwijzingen, maar ik was mij op dat moment niet bewust en onzeker. Ik kijk nu met een andere blik naar mijn dromen en bid nu ook ❤

Gerelateerde onderwerpen

xx
Bijzondere man

Gestart door Yora_M

0 reactie(s)
762 x bekeken
Laatste bericht
31 oktober 2013, 23:51
door Yora_M
a03
Een bijzondere vrouw

Gestart door Gilbert