Bij de tandarts | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Bij de tandarts

• 4 reactie(s)
  • 116 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 116 x bekeken
Bij de tandarts
« Gepost op: 09 november 2018, 23:03 »
Ik droomde over de assistent van een tandarts die hem de opdracht gaf om een van mijn voortanden uittetrekken. Ik was niet tevereden want mijn tanden waren goed. Ik maakte die tand verder los met me tong and spuwde het uit.het leek een hele mooie glasheldere tand te zijn leek bijna op diamand. Ik zij die assistend of hij me tand terug kon zetten. Hij zei van wel ik zal na 6 maanden proberen het terug te zetten. heeft iemand een iedee graag.

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Bij de tandarts
« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2018, 06:09 »
Ik droomde over de assistent van een tandarts die hem de opdracht gaf om een van mijn voortanden uittetrekken. Ik was niet tevereden want mijn tanden waren goed. Ik maakte die tand verder los met me tong and spuwde het uit.het leek een hele mooie glasheldere tand te zijn leek bijna op diamand. Ik zij die assistend of hij me tand terug kon zetten. Hij zei van wel ik zal na 6 maanden proberen het terug te zetten. heeft iemand een iedee graag.
je leven gaat goed.. wees alert dat er ergens niet een fout word gemaakt waar jij oplettend moet zijn om terug te winnen wat jou onrecht is aangedaan.  jij zal dus oplettend moeten zijn in iets wat wel goed gaat maar waar er gewerkt word kunnen er fouten gemaakt worden wat negatief voor jou zou kunnen zijn...maar door voor jezelf opgekomen kan jij dat wat het ook is weer goed krijgen...
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2018, 03:04 »
Heel hartelijk dank voor de uitleg. Ik neem de adviezen mee. Het is altijd lastig om deze dingen te moeten meemaken. Ik zal echt oplettend moeten zijn. Misschien heeft dit met me werk te maken want er heerst op dit moment heel veel stress daar.
*

een vriend

« Reactie #3 Gepost op: 12 november 2018, 06:07 »
Heel hartelijk dank voor de uitleg. Ik neem de adviezen mee. Het is altijd lastig om deze dingen te moeten meemaken. Ik zal echt oplettend moeten zijn. Misschien heeft dit met me werk te maken want er heerst op dit moment heel veel stress daar.
ja let op  kan van alles zijn. werk ..arts ...politie... maar een troost.. je tand werd na mnden terug geplaats.  liever geen fout.. maar ..leef lekker en gelukkig. ..dat is belangrijk. stress maken we allemaal mee.... de 1 meer dan de ander ..  als je maar voor jezelf op weet te komen dan komt het helemaal goed met jou...
« Reactie #4 Gepost op: 18 november 2018, 20:03 »
Ik moet leren om voor mezelf op te komen. Ik struggle echt hiermee hoor. Ik heb deze week me stem laten horen op het werk.  Volgens het adviez en het is goed gegaan. Ik ben er blij om. Thank you very much.
Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Was bij de tandarts en de volgende ging ik weer terug

Gestart door Banabong

9 reactie(s)
1706 x bekeken
Laatste bericht
13 december 2016, 21:05
door Banabong
xx