bier | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

bier

• 4 reactie(s)
  • 124 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 124 x bekeken
*

Misss08

bier
« Gepost op: 29 december 2018, 18:53 »
Goedeavond,

Ik heb, nadat ik had gebeden, een aantal dromen gehad.
Ik was in een portiek en ik wou mijn kinderen beneden roepen maar ik had alleen een doek/pangi of baddoek om.
dus ik probeerde snel trg te rennen na boven en binnen want er kwam een donkere man naar boven.
Hij was best wel snel boven waardoor ik dus net bij de deuropening kon staan.
Die man zou net verder lopen naar een andere hal en opeens begon hij iets te mompelen.
Hij draaide zich om en wou een flesje bruin bier op mn gooien( drinken he niet dat flesje zelf) .
Dat stukje heeft zich twee keer afgespeeld.
1 x met bruin bier en de tweede keer met champagne.

Daarna droomde ik dat ik een weg aan t schoonmaken was. t leek alsof het een treinbaan was.
Er lag wat zand op.
Uiteindelijk kwam ik aan t einde en het was een grote mooie zee met donkerblauw water.
Echt heel mooi maar ik vond ( in t echt ook) het heel eng want je zag geen einde.

Ik heb t gevoel dat ik mezelf met bruin bier en/of champagne moet baden.
Zo ja,.. hoe moet ik dit aanpakken want ik heb ook echt niemand die het voor me kan doen.

Kan iemand mij helpen met het ontcijferen van mijn dromen?

Groetjes,

Miss08

Advertentie
Advertentie

*

Merde

Re: bier
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2018, 05:56 »
Goedeavond,

Ik was in een portiek en ik wou mijn kinderen beneden roepen maar ik had alleen een doek/pangi of baddoek om.
dus ik probeerde snel trg te rennen na boven en binnen want er kwam een donkere man naar boven.
Die man zou net verder lopen naar een andere hal en opeens begon hij iets te mompelen.
Hij draaide zich om en wou een flesje bruin bier op mn gooien( drinken he niet dat flesje zelf) .

Daarna droomde ik dat ik een weg aan t schoonmaken was. t leek alsof het een treinbaan was.
Er lag wat zand op.
Uiteindelijk kwam ik aan t einde en het was een grote mooie zee met donkerblauw water.
Echt heel mooi maar ik vond ( in t echt ook) het heel eng want je zag geen einde.

Zo ja,.. hoe moet ik dit aanpakken want ik heb ook echt niemand die het voor me kan doen.

Groetjes,

Miss08

Goedendag,

Het klopt wat je zegt ja..die donkere man is een begeleider van je. Je kan naar een kulturu winkel gaan, ik weet niet waar je woont, maar zei weten wel wat je nodig hebt. Het is dan belangrijk dat je de bier en champagne over je hoofd heen gooit voor reiniging en praat met jezelf voordat je alles doet.

De rails die je schoonmaakt staat voor jouw levenspad, de zand staan voor je tegenslagen en de zee staat voor de uitkomst van de tegenslagen die je overwint/nieuwe kansen/verandering.. probeer er altijd motivatie uit te halen.
*

een vriend

« Reactie #2 Gepost op: 30 december 2018, 06:04 »
Goedeavond,

Er lag wat zand op.

Groetjes,

Miss08
die meneer wou bruinbier op je gooien.  kijk .. het is gelukkig niet baden met bladeren. dat vraagt kennis en wijsheid. samenstelling van de kruiden.  maar zie jr bruinbier... daar zitten al de kruiden in verwerkt waar hij van houd   of hun van houden.  wat kan je verkeerd doen.  zorg dat je schoon bent. dus netjes bent op je lijf. en als je gaat baden   eerst bidden met een krabasi met water.sprenkelend voor je op je voeten achter je naast je. ... en die dingen zeggen wat je wenst. kracht gezondheid wijsheid enz. dan baad je met bier. en ook een keer champagne.. als je dat voelt.  maar daar hoeft je geen deskundige voor te zijn om het te doen en die juiste dingen te zeggen. goede dingen. kracht gezondheid... goede boodschappen. tranga baka. kring boskopoe enz. wat jij wilt zolang het geen kwaad is want het gaat om jou . soso bung.
*

Misss08

« Reactie #3 Gepost op: 30 december 2018, 13:10 »
Dank jullie wel voor het ontcijferen van mijn dromen.
Kan ik het gelijk vandaag doen of in het nieuwe jaar? Na het baden met swiet watra ?

*

een vriend

« Reactie #4 Gepost op: 30 december 2018, 14:17 »
Dank jullie wel voor het ontcijferen van mijn dromen.
Kan ik het gelijk vandaag doen of in het nieuwe jaar? Na het baden met swiet watra ?
wat jij wilt... de swiet watra dat is het laats na elke bad.  nooit anders om  eerst andere baden en je stopt met swiet watra.  dus vandaag bier enz  en morgen je swiet watra.  succes..
Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

Bier

Gestart door Rwna

2 reactie(s)
858 x bekeken
Laatste bericht
03 augustus 2017, 00:01
door Rwna
xx
Bier