Betekenis van een slang in een droom | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Betekenis van een slang in een droom

• 47 reactie(s)
  • 41748 x bekeken
  • 47 reactie(s)
  • 41748 x bekeken
*

Stufurgan

Re: Betekenis van een slang in een droom
« Reactie #45 Gepost op: 13 juni 2019, 07:25 »
K heb gedroom over 3 slangen.ze 2 waren groot en 1 was klein.die grote waren zwart en die kleine had groen geel rood en bruin.
K was in een gang toen zag k de 1 van ze dan heb k het dood gemaak en toen ik me keerde zag ik een ander plat liggen.k stond stil,maar plotseling hoorde ik een stem moet ik komen toen rende ik weg en die slang kwam achter me na,maar k trok een deur dicht en die slang zijn kop zat vast.ik liep weg maar ik keek weer naar achter (plaats leek op een hotel)toen zag ik weer iets snel onder een deur gaan.ik keerde terug om te zien wat het was.ik maakte de deur open en vlak achter die deur zag ik die gekleurde slag en ik heb het direck dood gemaak,want ik nam geen kans.
Advertentie
Advertentie

*

Ebeline

« Reactie #46 Gepost op: 13 juni 2019, 08:40 »
K heb gedroom over 3 slangen.ze 2 waren groot en 1 was klein.die grote waren zwart en die kleine had groen geel rood en bruin.
K was in een gang toen zag k de 1 van ze dan heb k het dood gemaak en toen ik me keerde zag ik een ander plat liggen.k stond stil,maar plotseling hoorde ik een stem moet ik komen toen rende ik weg en die slang kwam achter me na,maar k trok een deur dicht en die slang zijn kop zat vast.ik liep weg maar ik keek weer naar achter (plaats leek op een hotel)toen zag ik weer iets snel onder een deur gaan.ik keerde terug om te zien wat het was.ik maakte de deur open en vlak achter die deur zag ik die gekleurde slag en ik heb het direck dood gemaak,want ik nam geen kans.

Een waarschuwingsdroom
Je intuïtie is heel sterk aanwezig om je te beschermen en op de juiste weg te begeleiden.
Je weet dus heel goed wat je te doen staat.

Negativiteit of jaloezie, afgunst van anderen.
Kwaadsprekers, manipuleren  via een vieze manier iets afnemen wat jou toekomt of toebehoort. (Gaat ze in dit geval toch niet lukken)

En als laatste vraag ik me stiekem af of dit niet op het werkveld plaats vind.
Carrière switch maken of in ieder geval iets waardoor je hogerop of verder komt.
Je hebt de potentie en skills.
Maar hoe dan ook komt er op wat voor gebied dan ook een positieve doorbraak.

Gr
*

Stufurgan

« Reactie #47 Gepost op: 14 juni 2019, 00:25 »
Hartelijk dank voor je mededeling