Begeleid tussen twee rijen kaaimannen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Begeleid tussen twee rijen kaaimannen

• 2 reactie(s)
  • 211 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 211 x bekeken
Begeleid tussen twee rijen kaaimannen
« Gepost op: 03 januari 2019, 23:25 »
Ik droomde dat ik tussen twee rijen kaaimannen langst moest lopen. Het was een soort waterige plek en die beesten waren allemaal met hun bek wijd open gekeerd naar het midden waar ik langs moest. Ik was bang. Plotseling verscheen er een man voor me die begon te lopen en me wenkte mee te komen. Ik liep dan achter hem tussen de beesten langs maar toen ik me omkeerde merkte ik dat de kaaimannen die we al gepasseerd waren dood en bedorven waren. 

Advertentie
Advertentie

*

PM

Re: Begeleid tussen twee rijen kaaimannen
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2019, 16:18 »
Ik droomde dat ik tussen twee rijen kaaimannen langst moest lopen. Het was een soort waterige plek en die beesten waren allemaal met hun bek wijd open gekeerd naar het midden waar ik langs moest. Ik was bang. Plotseling verscheen er een man voor me die begon te lopen en me wenkte mee te komen. Ik liep dan achter hem tussen de beesten langs maar toen ik me omkeerde merkte ik dat de kaaimannen die we al gepasseerd waren dood en bedorven waren.

Odi Manboi,

Deze droom geeft aan dat je meer met je gevoel moet werken. Luisteren naar je innerlijke stem is de beste gids( lees: die man) er is. Bang zijn kan je belemmeren om dingen te doen of aan te pakken, het kan overslaan tot een hindernis/obstakel( lees: dode kaaimannen en bedorven) op je pad.

Dit is mijn visie op je droom.

PM
*

Manboi,

Re: Begeleid tussen twee rijen kaaimannen
« Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2019, 01:50 »
Bedankt voor uw uitleg.