Bal gooien | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Bal gooien

• 3 reactie(s)
  • 81 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 81 x bekeken
*

Merde

Bal gooien
« Gepost op: 24 oktober 2018, 06:30 »
Odiodi

Ik droomde dat ik dronken was en ik was met mijn vriendin. Er waren een paar jongens op het plein met een bal aan t spelen en toen mijn vriendin die bal had was iedereen onder de indruk inclusief ik hoe goed en hard ze kon mikken op het doel.

Ik denk dat dit te maken heeft met dat ik zie dat mijn vriendin een kracht heeft, wat nog ontplooit moet worden.

Verder droomde ik dat ik op mijn mobiel zat en een jongen wilde meekijken in mijn mobiel, ik was mijn rooster aan het checken en ik zei nee, je mag niet kijken in mijn mobiel.

Ik denk dat dit te maken heeft met dat ik mijn winti dingen meer privé moet houden..

Ik heb aan mijn Konfo’s gevraagd of ze mijn droom willen vertalen voor mij en wil ik graag weten of mijn vertaling klopt..

Advertentie
Advertentie

*

Merde

Re: Bal gooien
« Reactie #1 Gepost op: 24 oktober 2018, 06:50 »
Oja en ik had een witte jas aan toen ik dronken was ik denk dat dronken in mijn droom staat voor trance..

*

een vriend

« Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2018, 12:54 »
Odiodi

Ik droomde dat ik dronken was en ik was met mijn vriendin. Er waren een paar jongens op het plein met een bal aan t spelen en toen mijn vriendin die bal had was iedereen onder de indruk inclusief ik hoe goed en hard ze kon mikken op het doel.

Ik denk dat dit te maken heeft met dat ik zie dat mijn vriendin een kracht heeft, wat nog ontplooit moet worden.

Verder droomde ik dat ik op mijn mobiel zat en een jongen wilde meekijken in mijn mobiel, ik was mijn rooster aan het checken en ik zei nee, je mag niet kijken in mijn mobiel.

Ik denk dat dit te maken heeft met dat ik mijn winti dingen meer privé moet houden..

Ik heb aan mijn Konfo’s gevraagd of ze mijn droom willen vertalen voor mij en wil ik graag weten of mijn vertaling klopt..
heel mooi hoor hoe je denkt. de kleur wit staat voor rein .. kracht.. bescherming..is jas. lichaam bedekken.   maar je denk wijze is mooi en goed.. ga door met je ontwikkeling. 
*

Merde

« Reactie #3 Gepost op: 25 oktober 2018, 19:48 »
heel mooi hoor hoe je denkt. de kleur wit staat voor rein .. kracht.. bescherming..is jas. lichaam bedekken.   maar je denk wijze is mooi en goed.. ga door met je ontwikkeling.

Bedankt, ik ga nu vaker op mezelf vertrouwen, want ik twijfel te veel

Gerelateerde onderwerpen

a05
De bal kan soms hard zijn(haleeeee)

Gestart door tamandua

1 reactie(s)
1467 x bekeken
Laatste bericht
10 augustus 2008, 08:29
door Alinga
xx
takrusani die als een grote bal van het dak afrolde!

Gestart door fajalobi

1 reactie(s)
1200 x bekeken
Laatste bericht
05 februari 2009, 11:04
door Boogschutter
xx
glas stuk gooien...

Gestart door stef

3 reactie(s)
1800 x bekeken
Laatste bericht