Baden uit een vat met niet helder water - Dromen | Topic - Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Baden uit een vat met niet helder water

• 2 reactie(s)
  • 1730 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 1730 x bekeken
Baden uit een vat met niet helder water
« Gepost op: 22 oktober 2015, 20:24 »
Odi odi droomuitleggers,

Ik was samen met een schoolvriend en vriendin (broer en zus) in een Chinese winkel. Het was een rommelige  winkel.
In de avond wilde ik gaan douchen en kwam tot de ontdekking dat er geen kraan of douche was. Een rommelige kamer werd gebruikt om te baden en daar stonden vaten met niet helder water. Die schoolvriend en zijn zus stonden in hun blootje en ik stond te kijken, want ik wilde niet samen met hun gaan baden. Ik stond te kijken, want ik had ook geen bakje om het water op mij te scheppen. Plotseling kwam mijn moeder die al overleden is een ronde ice cream bak voor mij brengen. Ik vond het water vies, dus weet ik niet of ik gebaad ben.

Wat betekent deze droom?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groet,
Ambrosia

Advertentie
Advertentie

*

Offline Obiaman

• 1140
    • Bekijk profiel
Re: Baden uit een vat met niet helder water
« Reactie #1 Gepost op: 04 januari 2016, 13:33 »
Odi odi droomuitleggers,

Ik was samen met een schoolvriend en vriendin (broer en zus) in een Chinese winkel. Het was een rommelige  winkel.
In de avond wilde ik gaan douchen en kwam tot de ontdekking dat er geen kraan of douche was. Een rommelige kamer werd gebruikt om te baden en daar stonden vaten met niet helder water. Die schoolvriend en zijn zus stonden in hun blootje en ik stond te kijken, want ik wilde niet samen met hun gaan baden. Ik stond te kijken, want ik had ook geen bakje om het water op mij te scheppen. Plotseling kwam mijn moeder die al overleden is een ronde ice cream bak voor mij brengen. Ik vond het water vies, dus weet ik niet of ik gebaad ben.

Wat betekent deze droom?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groet,
Ambrosia

Odi Ambrosia,

Een droom die aangeeft dat bepaalde zaken die gedaan worden niet naar jou wens verlopen.(twijfels)
als je voornemens had om te baden , let op dat het aan toe gaat zoals jou bigisma jou in een voorloper die juiste info zal aangeven.(dromen)
als iets niet goed aanvoelt niet doen.!!! of in overleg met fam leden die meer van weten.

Indien jij van plan bent orde op zaken te brengen wat het culturele betreft, laat je leiden door hun die jou de handreiking doen van is goed, en jou lichaam moet er mee eens zijn , het moet goed aanvoelen.

in jou geval zijn er twijfels bij een eventuele behandeling , maar er kwam in de droom een duidelijke handreiking (overledenmoeder)van een wasi die zal moeten plaatsvinden.

en niet altijd zal een wasi lekker of helder zijn omdat een hebiwatra niet helder hoeft te zijn. hangt ervan wat erin zit.

maar in jou geval gaat het om een wasi die zal moeten gebeuren maar dat je twijfels hebt om iets te doen en waar?

Laat je leiden en de begeleiding zal er zijn om jou naar de juiste plaats te brengen.

Odi nanga brasa Obiaman
Re: Baden uit een vat met niet helder water
« Reactie #2 Gepost op: 16 oktober 2016, 21:27 »
Odi Obiamang,

Ik heb een wasi  nodig, maar iknheb inderdaad mijn twijfels. Van de 4 kinderen ben ik de enige die volgens mij familie problemen heeft.
Behalve familie problemen is er ook iemand
die naar bonoemangs gaat voor mij.  Ze denkt dat ze God is.

Mijn ouders zijn al jaren overleden.
Maar ik blijf bidden met mijn bigisma 's dat zij.heldere boodschappen voor mij.brengen.

Bedankt voor uw reactie.