Baby ( vondeling) | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Baby ( vondeling)

• 2 reactie(s)
  • 105 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 105 x bekeken
Baby ( vondeling)
« Gepost op: 18 december 2018, 22:16 »
Weer zo een vreemde droom !!
Droomde dat ik een ochtend wakker werd en een baby thuis bij mij vond. Het leek een indiaantje met heel glad haar. Ik nam het kind op de arm en toen ik mn hand op het hoofdje legde veranderde het haar en het kind begon op mij te lijken. Wijlen mijn moeder verscheen plots en keek lachend en met tevreden blik naar mij en d baby. Ik vroeg haar het nummer van n vriendin die politie agente was. Z keek m wederom aan en zei niets. Ik nam d baby om naar de politie te gaan zodat ik mn vondst kon aangeven en vragen of ik voor t kindje mag blijven zorgen maar er raasden honden naar de poort en ik deed deze gauw weer dicht. Is mij later toch gelukt om naar d politie te gaan. Ik kan mij jammer genoeg het einde van d droom niet meer herinneren.

Advertentie
Advertentie

*

PM

Re: Baby ( vondeling)
« Reactie #1 Gepost op: 26 december 2018, 10:59 »
Weer zo een vreemde droom !!
Droomde dat ik een ochtend wakker werd en een baby thuis bij mij vond. Het leek een indiaantje met heel glad haar. Ik nam het kind op de arm en toen ik mn hand op het hoofdje legde veranderde het haar en het kind begon op mij te lijken. Wijlen mijn moeder verscheen plots en keek lachend en met tevreden blik naar mij en d baby. Ik vroeg haar het nummer van n vriendin die politie agente was. Z keek m wederom aan en zei niets. Ik nam d baby om naar de politie te gaan zodat ik mn vondst kon aangeven en vragen of ik voor t kindje mag blijven zorgen maar er raasden honden naar de poort en ik deed deze gauw weer dicht. Is mij later toch gelukt om naar d politie te gaan. Ik kan mij jammer genoeg het einde van d droom niet meer herinneren.

Hoi Debby,

De vondeling is een weerspiegeling van jezelf. Dingen ontdekken, waarvan jij dacht, je hebt ze niet( verborgen talenten). Je wordt hierbij geholpen( lees: de honden raasden naar de poort) door de honden, deze zijn de bewakers, ze maken de weg vrij. Door angst( lees: deur dicht) lijkt het alsof ze je willen verhinderen.
De hulp van de anderen( lees: politie) is hierbij overbodig.

Ik hoop dat je met deze vertaling geholpen bent.

PM
*

PM

Re: Baby ( vondeling)
« Reactie #2 Gepost op: 27 december 2018, 17:33 »
PM hartelijk dank voor de uitleg . Tangi. !

Gerelateerde onderwerpen

xx
Dode baby's en zieke baby's.

Gestart door morena

0 reactie(s)
742 x bekeken
Laatste bericht
26 juni 2014, 16:08
door morena
xx
Baby

Gestart door Givin