Baby op hoofd | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Baby op hoofd

• 1 reactie(s)
  • 1285 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 1285 x bekeken
*

chickie25

Baby op hoofd
« Gepost op: 25 oktober 2010, 12:51 »
Wat betekent het als een baby op je hoofd zit? Ik heb daar eenaantal keer van gedroomd...het lijkt echt maar ik was nog niet wakker dus ik denk daarom dat het meer i sdan een droom. Heb hier al wel eens eerder van gedroomd. En ik voel die kleine handjes mij vastpakken. Maar omdat ik lig kan ik niets doen en ik concentreer me  oppositieve krachten zoals ik gisteravond deed. Ik zei bijvoorbeeld "In Jezus name..amen" en toen voelde ik dat de baby geest langzaam vertrok/verschoof.

Een tijdje terug droomde ik ook dat er rond 5uur geklopt werd op de muur of mijn bed. Ik werd toen wakker en zag een schim van een grote donkere man. Ik was niet bang, omdat ik weet dat er dingen spelen in mijn familie wara ik bewust van ben.Maar wat betekent het?

Dit soort dingen maak ik niet vaak mee. Ik droom meestal mooie dingen, maar ik maak me toch een beetje zorgen dus vandaar dat ik mijn verhaal op de forum deel. Allemaal bedankt voor jullie antwoorden

Advertentie
Advertentie

*

Offline Obiaman

• 1137
    • Bekijk profiel
Re: Baby op hoofd
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2010, 09:27 »
Odi,

Bedankt dat je jou verhaal/droom met ons deelt.
Een klein kind op je hoofd zittend is niet goed.
Als er een klein kind dat voor Bakroe kan staan, aanwezig is moet er onderzocht worden met wel klein kind we te maken hebben.

naast je lopen is anders dan op je hoofd zitten.
iets op je hoofd kan ook duiden dat het je de baas wenst te zijn.
Maar nogmaals, je hebt het enkele keren gedroomd dus is het gewoon zo, en moet er onderzocht worden waarom een klein mannetje op je hoofd zit wat daar niet thuis hoort.

Odi nanga brasa,Obiaman