Auto verdwijnt | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Auto verdwijnt

• 2 reactie(s)
  • 100 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 100 x bekeken
Auto verdwijnt
« Gepost op: 04 oktober 2018, 14:46 »
Goedemiddag.

Ik was in Suriname en reed een auto van een heer. Ik had amper een paar stappen gereden kwam er toen achter dat ik me tas was vergeten. Dus liep naar me tas pakte me tas en draaide me om. Kwam toen tot de ontdekking dat die auto weg was. Ik kon het niet geloven hoe kon het. Voor die paar sec dat ik even weg keek. Ik kwam terecht op een politie bureau en vertelde het hele gebeuren. Ik zei ze ook de mentaliteit van Nederland is anders dan die van su.... Zei toen ach laat maar. Opeens stond die heer van die auto achter me en ik wist niet hoe ik het moest vertellen. Hij begreep het en pakte me beet om me middel net of ik zijn vriendin was.

Advertentie
Advertentie

*

Basi dinami

Re: Auto verdwijnt
« Reactie #1 Gepost op: 04 oktober 2018, 20:50 »
Goedemiddag.

Ik was in Suriname en reed een auto van een heer. Ik had amper een paar stappen gereden kwam er toen achter dat ik me tas was vergeten. Dus liep naar me tas pakte me tas en draaide me om. Kwam toen tot de ontdekking dat die auto weg was. Ik kon het niet geloven hoe kon het. Voor die paar sec dat ik even weg keek. Ik kwam terecht op een politie bureau en vertelde het hele gebeuren. Ik zei ze ook de mentaliteit van Nederland is anders dan die van su.... Zei toen ach laat maar. Opeens stond die heer van die auto achter me en ik wist niet hoe ik het moest vertellen. Hij begreep het en pakte me beet om me middel net of ik zijn vriendin was.
klopt.. heldere droom.  Suriname gaat men heel anders om met bepaalde dingen waar elk mens in Suriname zich zal moeten aanpassen.. anders kan je met bepaalde krachten komen te staan.  altijd nederig zijn. dus als er wat is voor gevallen.. pak het goed simpel maar met wijsheid aan  en je zal veel in Suriname gedaan krijgen op zn Surinaamse manier.. teri na presi.. alvorens dingen te doen  doe het zoals het in Suriname aan toegaat.. dus winti.. geestelijk of wat dan ook... nederig zijn. luisteren.. maar ken jezelf en zal je veel gedaan krijgen. ergens stond of mocht iemand jou mentaliteit hun niet.. maar je hebt je zegje gedaan en alles is goed gekomen.  als iemand in su aankomt   dar na doti wan odi... en ga mee met hun daar... en je zal winnen.. je werd gepest .. dwars gezeten omdat niet een ieder van Surinaamse Nederlanders houden als ze voor het regelen van bepaalde stukken gaan en merken dat het toch anders is ... maar pas je aan    en het zal goed komen. eind goed   al goed..
Re: Auto verdwijnt
« Reactie #2 Gepost op: 06 oktober 2018, 12:20 »
Bedankt

Gerelateerde onderwerpen

xx
Terugkerende droom zoon verdwijnt/wordt ontvoerd

Gestart door Empress

1 reactie(s)
85 x bekeken
Laatste bericht
08 oktober 2018, 11:11
door Empress
xx
een donkere man die achter me loopt en zo maar verdwijnt

Gestart door rozes

4 reactie(s)
2138 x bekeken
Laatste bericht
25 februari 2010, 08:33
door fajalobi
xx
Belg die auto sleutels in de auto vergeet / deur opslot.

Gestart door lovely

0 reactie(s)
1983 x bekeken
Laatste bericht
06 januari 2015, 07:10
door lovely
xx
auto

Gestart door marvin

26 reactie(s)
3623 x bekeken
Laatste bericht