Armband | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Armband

• 1 reactie(s)
  • 183 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 183 x bekeken
*

Linda

Armband
« Gepost op: 17 november 2018, 20:56 »
Het is een droom vam mijn nicht. Ze droomde dat haar man een meisje van ongeveer 10 jaar in zijn zij hield, maar bij het kijken zag ze dat het kind een boei met ronde koppen aan haar voet had. Maar niet dat ze kinderen met der man heeft, wel heeft ze 2 maal echo gemaakt maar niks ze vielt wel bewegingen en hij buikpijn en misselijkheid. Nu vraagt ze fer af als deze drie di gen betrekkingen op elkaar hebben en wat het te betekenen heeft.

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Armband
« Reactie #1 Gepost op: 18 november 2018, 13:26 »
Het is een droom vam mijn nicht. Ze droomde dat haar man een meisje van ongeveer 10 jaar in zijn zij hield, maar bij het kijken zag ze dat het kind een boei met ronde koppen aan haar voet had. Maar niet dat ze kinderen met der man heeft, wel heeft ze 2 maal echo gemaakt maar niks ze vielt wel bewegingen en hij buikpijn en misselijkheid. Nu vraagt ze fer af als deze drie di gen betrekkingen op elkaar hebben en wat het te betekenen heeft.
zeker heeft het betrekking op dit alles was er speelt.  er zijn geestelijke krachten die aandacht eisen van de man waardoor veel geremd kan zijn om die rust te vinden en dat zich meer aan de wensen gehoor zal geven..moet toch naar deze ontwikkelingen gekeken worden.  met andere woorden  hij tilt al een kind op dat zijn aandacht opeist waardoor het moeilijk is dat er een ander kind welkom is.. dus als voorbeeld..denk als een man er  vrouwelijk apuku heeft of anders om.. het moeilijk word een partner te vinden. nadat er bepaalde winti rituelen gedaan zijn loopt het allemaal gesmeerd.  mijn advies is dus...  regel de winti s en zal zeker goed komen