2 dromen over spinnen en braken | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

2 dromen over spinnen en braken

• 3 reactie(s)
  • 1011 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 1011 x bekeken
2 dromen over spinnen en braken
« Gepost op: 16 februari 2017, 04:27 »
Odi Odi Obiaman graag deel ik mijn dromen met u.
De dromen zijn erg kort maar wat ik gezien heb  is het volgende.

Droom 1: Ik zie mijn moeder tegen over mij staan en begint te braken. Op dat moment snuit ik mijn neus en er kwam gele snot uit.  Redelijk veel  en voelde mij opgelucht want ik kon weer ademen.

Droom2: Ik lag in bed en zag kleine spinnetjes onder mijn kussen. Ik was niet bang maar vond het erg vervelend.

Graag hoop ik van u te horen wat dit kan betekenen.

Liefs JM.

« Laatst bewerkt op: 16 februari 2017, 14:08 door Lovely D »
Advertentie
Advertentie

*

sabi man

Re: 2 dromen over spinnen en braken
« Reactie #1 Gepost op: 18 februari 2017, 07:05 »
beide dromen geven aan dat er een hinder ergens is waardoor je niet lekker slaapt.. spinnen ondet je kussen.. hindert.. storing..en het snot in de neus waardoor je minder goed kan ademen.  nadat jij jou neus gesnoten hebt is er een verlichting... duidelijk dat het niet een mooie droom is.  kan fyo fyo zijn.. braak moeser spinnen. maar..  spinnen ook vijanden zijn. maar je was niet bang..denk ik aan fyo fyo  gelet op het feit je tegen over je moeder staat en ze braakt en jij snuit.. spinnen onder je kussen zijn is negatief.. je moeder braakt en staat tegen over jou  ook negatief. en jij maakt moeite jezelf te bevrijden van dat wat jou hindert in je leven om weer vrijuit te kunnen leven. je snakt naar adem.  laat niemand over je heen lopen. je bent je eigen baas. je wilt vrij zijn.. maar men wilt voor je beslissen. het lukt jou de snot uit je neus te halen waardoor je beter zal ademhalen en wat een heerlijk gevoel zal dat zijn geen hinder meer van wie dan ook wat als last op je zit. je moeder hoeft niet je moeder te zijn  maar laat niemand moeder op je spelen ... grof gezegd..  jij weet wel. let op fyo fyo want denk ik wel aan mama mofo na bana watra.. maar jij zal beter weten als er ergens een mandi mandi is    of dat je zelf je beslissingen wenst te nemen.  indien je echt ook denkt dat je niet echt jezelf kan zijn   je komt er wel uit.. het snuiten. er komt meer lucht na het oplossen van een probleem wat er heerst.  let wel  hoeft niet je moeder te zijn... maar duidelijk is  iemand wilt je moederen  iemand wilt de baas over je leven zijn. en dat maakt fyo fyo en je kan niet meer dus ga je hard snuiten  betekend oplossen.  badden wassi. los komen en weer eigen baas zijn over je eigen leven
« Reactie #2 Gepost op: 24 februari 2017, 08:21 »
Dank u sabi man. Er vallen heel veel stukjes op z'n plaats. Ik stuur u een pb.
« Reactie #3 Gepost op: 24 februari 2017, 08:32 »
Ik kan u niet in de leden lijst vinden.
Wat ik wil vragen aan u is het volgende.
Kan het zijn dat ze bana watra heeft gedaan op mijn dochter. Mijn dochter luistert namelijk totaal niet naar mij. Het is idd niet mijn moeder maar een dame die keer op keer bezig is met ons. Ik heb ook gelezen dat het niet weg kan gaan zonder haar erbij. Klopt dit en zo ja hoe kan ik hier het beste mee om gaan.

JM.

Gerelateerde onderwerpen

xx
dromen over spinnen

Gestart door willowvrouw

3 reactie(s)
3266 x bekeken
Laatste bericht
26 juni 2011, 10:43
door AnGeLLoVe
xx
Achtervolging van politie en dromen dat er spinnen zijn