2 Dromen gehad die me zorgen maken. DEEL 1 - Dromen | Topic - Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

2 Dromen gehad die me zorgen maken. DEEL 1

• 2 reactie(s)
  • 1653 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 1653 x bekeken
*

loes

2 Dromen gehad die me zorgen maken. DEEL 1
« Gepost op: 20 juli 2009, 20:24 »
Goedendag iedereen!

De afgelopen 2 nachten heb ik slecht geslapen. Het begon toen ik last kreeg van me lichaam en me raar voelde.
Op basis daarvan heb ik een pangi op me kussen gezet en me lichaam ingesmeerd met floridawater.
Dit deed ik omdat dit mij altijd een beter gevoel geeft en zodat ik dromen kan krijgen.

De eerste nacht nadat ik dit gedaan had droomde ik dat ik op een grote lange markt liep vol met chineze kraampjes.
Het gekke was dat al die chinezen mijn naam kende en mij riepen om in hun winkel te komen.
Ik wou dit niet omdat ik gewoon aan het wandelen was maar elk kraampje en winkeltje die ik voorbij riep mij als het ware om naar binnen te gaan.
Vele van deze winkeltjes waren in een kelder en het was er vol met chineze mensen.
Ik besloot om van de markt af te gaan omdat ik me begon te storen aan hun geroep.
Opeens kwam ik bij een kraampje die bloedworst en andere vleessoorten verkocht.
2 neven van me werkten daar en ik stopte even om ze gedag te zeggen.
De eigenaar zei tegen me: het is niet de bedoeling dat je gratis te eten krijgt.
Waarop ik antwoorde dat ik alleen me neven kwam groeten.
Me neef zei toen tegen: maak je niet druk, ik eet nu ook een koud stuk vlees en het is het laatste stukje dat ik heb.
Ik liep verder en zag een auto staan, ik stapte erin en het bracht me naar een huis.

Het was een wit huis en zag er aardig nieuw uit.
Het bleek een dokterspraktijk te zijn en me vader was ook in de ruimte.
Ik was opeens zwanger en kwam voor onderzoek maar uit de onderzoeken bleek dat er iets mis was gegaan en ik een miskraam had opgelopen.
Me vader werd helemaal gek en begon te schreeuwen van: ja me dochter doet zoveel voor anderen en iedereen trekt aan haar, er is teveel druk op haar en daarom is ze het kind kwijt geraakt.
Ik stoorde me niet zo heel veel aan deze hele situatie en stond op om weg te gaan.
Ik kwam aan in een ander wit huis en daar was die dokter weer.
Ze begon tegen me te zeggen dat ik moest drukken want ik moest bevallen, waarop ik antwoorde dat ik niet zwanger was en een miskraam gehad hebt.
Op dat moment was mijn buik weg en stond me zus naast me.
Opeens vloog me tand uit me mond en zweefde het in de lucht.
Het werd steeds groter en de kamer werd steeds witter. :exclam: :exclam: :exclam:

Vervolgens liep ik naar een donkere auto die me naar huis bracht.
Thuis aangekomen was er een feest aan de gang.
Het was er druk met familie leden en op onze trappenhuis liepen mensen heen en weer maar iedereen leek een beetje broeia.
Me moeder en me tante waren van plan om weg te gaan en ik zocht een auto voor ze om ze weg te brengen.
Toen riep me moeder dat ze al iemand hadden gevonden en toen keek ik naar buiten via het balkon.
Me tante en haar zusje hadden beide hun hoofdgebonden.
me moeder had helemaal zwart aan met een donkerblauwe hoofddoek en me tante had grijs aan met haar hoofd wit gebonden.
Die auto waarin ze zaten was abnormaal lang en luxe, het leek een beetje op een cabrio maar dan de ultra verlengde versie.
Ik vroeg me moeder van wie die auto was en ze antwoorde dat  het van onze rijke tante was.
Ik probeerde in de auto te kijken maar kon haar gezicht niet zien, ze had een zonnebril op.
Toen begonnen ze weg te rijden en de auto was vol met vreemde mensen en iedereen zwaaide naar me. Ze waren op weg naar de kerk.

Straks komt deel 2 van me droom die ik de volgende nacht gedroomd hebt.

Odi odi!!

Loes

Advertentie
Advertentie

*

Dya-Dya

Re: 2 Dromen gehad die me zorgen maken. DEEL 1
« Reactie #1 Gepost op: 21 juli 2009, 18:50 »
is geen goeie droom dit...

zwangerschap in combinatie met een tand dat uit valt met vervolgens een feest...

ik heb een vraag... gaat het wel goed met je gezondheid?

vriendelijke groet,

dya-dya
*

loes

Re: 2 Dromen gehad die me zorgen maken. DEEL 1
« Reactie #2 Gepost op: 21 juli 2009, 19:20 »
Dank je wel voor je reactie Dya-Dya,

Met mijn gezondheid gaat het nu beter dan de afgelopen maanden.
Ziekenhuis heeft geen diagnose kunnen stellen dus ben nog even ver van huis als eerst.
Zou je misschien ook mijn andere dromen kunnen bekijken, ik weet niet als er een link tussen is.

Vriendelijke groeten,

Loes