vertel een vriend maak favoriet maak startpagina mail de redactie

Mededeling van Culturu.com Ivm met noodzakelijke werkzaamheden aan Culturu.com zal de site in de week van 6 tot en met 12 september op willekeurige dagen en tijden enkele uren offline gaan (in onderhoud modus).

Pagina's: [1]
  Plaats een bericht!  |  E-mail dit topic  |  Print  
Auteur Topic: Bruine mist/smog en verder niks  (gelezen 146 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
miss curiousity
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Met je hoed in je hand, schijnt de zon in je ogen!

Bekijk profiel Awards
« Gepost op: juli 30, 2010, 11:03:19 11:03 »
Antwoord met citaatCitaat

Goede dag allen!

Ik zit met een vraag, en ik kom er zelf niet uit dus hoop ik op jullie hulp!

De afgelopen week is mijn droom wereld veranderd.
In het begin dacht ik dat ik mijn dromen alsmaar niet kon onthouden maar nu weet ik dat het gewoon dikke bruine smog was.

Het gaat zo: ik val in slaap en ik zie: dikke bruine smog/mist...dus het is heel mistig, maar dan bruin.
Met moeite zie ik een keer een beeld door de bruine smog- en ook heel even omdat het veel moeite kost om iets te zien.

De beelden die ik zie (op verschillende dagen)
- Iemand die met een houwer een stuk van een plant voor mij af kapt.
- Een dikke krokodil die op een rechte straat loopt en precies langs de straat is er water...zal wel een kanaal zijn-zo recht is het.   De krokodil loopt heel rustig mijn kant op.
- In het water en dan twee krokodillen ogen die kijken.

Meer beelden kan ik mij niet herinneren. Wel de dikke bruine smog/mist.

Nou, gisteren had ik er genoeg van en heb mijn lieve begeleiders gevraagd of de smog weg kan, want ik zie er echt niks door. En die was dus vanacht ook weg.
Wat was er wel...water met wat lelies en verder..niks. Helemaal niks en zo de hele droom lang. 

Ik zelf kom niet in de dromen voor. Ik zie het allemaal.

Nu is mijn vraag: Bruine smog?? Wat is dat in hemels naam?  De beelden kan ik nog wel plaatsen, en dat er verder helemaal niks gebeurd (gewoon echt niks... ) duidt volgens mij op rust (?)...maar dikke bruine smog? De hele droom lang? En een paar nachten achter elkaar...
En dat het dan ook ineens zonder kan.

Ik ben wel opgelucht dat de smog weg is, maar het houdt mij toch wel bezig.

Ik ben benieuwd of iemand hier iets van kan maken, of iemand dit herkent.

Alvast bedankt voor het lezen, nadenken, meedenken, uitleggen, reageren en antwoorden (ik mis niks he? smile)
Haha!!
Met vriendelijke groeten en all the best!
Miss C.

Ps. Het is allemaal niet eng, alleen heel erg raar.

All the best!
miss curiousity
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel Awards
« Plaats een bericht! #1 Gepost op: augustus 02, 2010, 15:23:14 15:23 »

Hallo allemaal, goede dag!

Ik merk dat niemand zich tot nu toe raad weet met mijn bruine smog. Geeft niet.

Ik heb wel weer een nieuwe vraag.
Deze kon ik in een nieuwe toppic plaatsen, maar aangezien het volgens mij gerelateerd is hieraan, ga ik gewoon door (plus, dan staat mijn droom niet zo zielig alleen reactie-loos te zijn  wink2).

Owkee, en nu serieus.
Ik hoop dat iemand hier wel op reageert, ik weet namelijk niet echt wat ik moet doen.

Na de droom die ik hier al had beschreven heb ik het volgende gedroomd:

Ik sta in de bocht van een kreek, meer of zo, in stromend water met een schop in mijn hand. In de bocht ben ik iets aan het bouwen. Ik heb een rood witte jurk aan en ben zwanger!!!!
(In het echt heb ik geen kinderen en ben ik er ook niet mee bezig).

In de dromen die hierna volgden staat er steeds een laag water op de vloer, tot mijn enkels.
Ik droom van alles waar ik verder veel mee kan, maar wel met heel veel water.

Nu weet ik dat ik dus een water-gerelateerde-begeleider/Bigi Sma/ winti zal hebben (toch?). De dromen zijn helder en aangenaam en ik ben er ook heel dankbaar voor.

Verder hebben volgens mij nog meer Bigi sma's hun aanwezigheid aan mij prijs gegeven.

Mijn vraag is nu het volgend: Wat nu?

Ik leer steeds weer iets nieuws kennen, en ik merk steeds vaker iets van hun aanwezigheid. En ik merk ook bijvoorbeeld dat er dingen zijn die ik niet mag.

Moet ik iets doen omdat zij zich aan mij aan het openbaren zijn? Is het belangrijk dat ik bijvoorbeeld uit ga zoeken wie zij precies zijn? Dus ipv water-gerelateerd...specifiek benoemen? Een luku ga doen?
Of gaat het er niet om dat je weet wie wie is, maar dat je hen allen met respect behandelt en hen gewoon accepteerd en je zelf goed verzorgt?
Ik ben eigenlijk wel erg nieuwschierig (maar dat wisten jullie al!).

Ik kijk geduldig uit naar jullie reacties!

Met vriendelijke groet,

Miss C.

All the best!
love-ly
Sabaku

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel Awards
« Plaats een bericht! #2 Gepost op: augustus 03, 2010, 12:23:04 12:23 »

Goede dag allen!

Ik zit met een vraag, en ik kom er zelf niet uit dus hoop ik op jullie hulp!

De afgelopen week is mijn droom wereld veranderd.
In het begin dacht ik dat ik mijn dromen alsmaar niet kon onthouden maar nu weet ik dat het gewoon dikke bruine smog was.

Het gaat zo: ik val in slaap en ik zie: dikke bruine smog/mist...dus het is heel mistig, maar dan bruin.
Met moeite zie ik een keer een beeld door de bruine smog- en ook heel even omdat het veel moeite kost om iets te zien.

De beelden die ik zie (op verschillende dagen)
- Iemand die met een houwer een stuk van een plant voor mij af kapt.
- Een dikke krokodil die op een rechte straat loopt en precies langs de straat is er water...zal wel een kanaal zijn-zo recht is het.   De krokodil loopt heel rustig mijn kant op.
- In het water en dan twee krokodillen ogen die kijken.

Meer beelden kan ik mij niet herinneren. Wel de dikke bruine smog/mist.

Nou, gisteren had ik er genoeg van en heb mijn lieve begeleiders gevraagd of de smog weg kan, want ik zie er echt niks door. En die was dus vanacht ook weg.
Wat was er wel...water met wat lelies en verder..niks. Helemaal niks en zo de hele droom lang. 

Ik zelf kom niet in de dromen voor. Ik zie het allemaal.

Nu is mijn vraag: Bruine smog?? Wat is dat in hemels naam?  De beelden kan ik nog wel plaatsen, en dat er verder helemaal niks gebeurd (gewoon echt niks... ) duidt volgens mij op rust (?)...maar dikke bruine smog? De hele droom lang? En een paar nachten achter elkaar...
En dat het dan ook ineens zonder kan.

Ik ben wel opgelucht dat de smog weg is, maar het houdt mij toch wel bezig.

Ik ben benieuwd of iemand hier iets van kan maken, of iemand dit herkent.

Alvast bedankt voor het lezen, nadenken, meedenken, uitleggen, reageren en antwoorden (ik mis niks he? smile)
Haha!!
Met vriendelijke groeten en all the best!
Miss C.

Ps. Het is allemaal niet eng, alleen heel erg raar.

Odi Miss,

Ik las je bericht en kreeg gelijk 2 dingen door watra bosu en watra wintie??
Het kan zijn dat 1 van je watra wintie zich aan jou heeft geopenbaard, maar is nog voorzichtig om zich helemaal te laten zien vandaar die bruine smog.

Ben je iemand die in prive sfeer veel over jezelf vertel aan derde??

Dit is mijn inzicht op jou eerste bericht, misschien dat anderen een andere kijk hier op hebben.

Love-ly
love-ly
Sabaku

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel Awards
« Plaats een bericht! #3 Gepost op: augustus 03, 2010, 12:26:23 12:26 »

Hallo allemaal, goede dag!

Ik merk dat niemand zich tot nu toe raad weet met mijn bruine smog. Geeft niet.

Ik heb wel weer een nieuwe vraag.
Deze kon ik in een nieuwe toppic plaatsen, maar aangezien het volgens mij gerelateerd is hieraan, ga ik gewoon door (plus, dan staat mijn droom niet zo zielig alleen reactie-loos te zijn  wink2).

Owkee, en nu serieus.
Ik hoop dat iemand hier wel op reageert, ik weet namelijk niet echt wat ik moet doen.

Na de droom die ik hier al had beschreven heb ik het volgende gedroomd:

Ik sta in de bocht van een kreek, meer of zo, in stromend water met een schop in mijn hand. In de bocht ben ik iets aan het bouwen. Ik heb een rood witte jurk aan en ben zwanger!!!!
(In het echt heb ik geen kinderen en ben ik er ook niet mee bezig).

In de dromen die hierna volgden staat er steeds een laag water op de vloer, tot mijn enkels.
Ik droom van alles waar ik verder veel mee kan, maar wel met heel veel water.

Nu weet ik dat ik dus een water-gerelateerde-begeleider/Bigi Sma/ winti zal hebben (toch?). De dromen zijn helder en aangenaam en ik ben er ook heel dankbaar voor.

Verder hebben volgens mij nog meer Bigi sma's hun aanwezigheid aan mij prijs gegeven.

Mijn vraag is nu het volgend: Wat nu?

Ik leer steeds weer iets nieuws kennen, en ik merk steeds vaker iets van hun aanwezigheid. En ik merk ook bijvoorbeeld dat er dingen zijn die ik niet mag.

Moet ik iets doen omdat zij zich aan mij aan het openbaren zijn? Is het belangrijk dat ik bijvoorbeeld uit ga zoeken wie zij precies zijn? Dus ipv water-gerelateerd...specifiek benoemen? Een luku ga doen?
Of gaat het er niet om dat je weet wie wie is, maar dat je hen allen met respect behandelt en hen gewoon accepteerd en je zelf goed verzorgt?
Ik ben eigenlijk wel erg nieuwschierig (maar dat wisten jullie al!).

Ik kijk geduldig uit naar jullie reacties!

Met vriendelijke groet,

Miss C.

Odi Miss C,

Dat ze zich openbaren is erg mooi en ik denk persoonlijk dat als je weet wie ze zijn en als je weet wie jij bent dan is het dé juiste combi om verder te komen in het leven.

Bid en vraag anana en je komfo's wat de bedoeling is van deze openbaringen.

Love-ly

miss curiousity
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel Awards
« Plaats een bericht! #4 Gepost op: augustus 03, 2010, 13:46:28 13:46 »

happy
Beste Love-ly.
Hartelijk bedankt voor jou reactie!! (mag ik 'je' zeggen?).

Ik ben inderdaad iemand die in 'prive sfeer erg veel over mezelf vertel...aan derde'. Te veel? *slik*

En ondertussen is er weer tijd voorbij gegaan sinds mijn laatste bericht (1 nacht). En ik kan alleen maar huilen...de hele tijd.
Niet omdat ik bedroeft ben, maar uit verbazing...diepe blijdschap/geluk? Ik kan helaas niet verder typen... Het lukt niet.

ik ga verder (iets anders)

Ik bid tot Anana en praat met mijn komfo's. Ik heb hun niet gevraagd waarom, maar heb alleen mijn dank uitgesproken om hun aanwezigheid, al mijn leven lang.

Wat ik hiermee moet is meer een vraag aan mensen. Hoe gaat u hier mee om? Want ik krijg veel en...oef moet weer huilen.
Nou zeg...wat een emotioneel gedoe.

owkee...

In mijn zoek toch naar de identiteit van mijn konfo's (haha klinkt heftig) ben ik geleid naar een ander culturu kant...heeft iemand ooit gehoord van Yoruba?
Ik niet tot vandaag-nu dus.
Ik ben benieuwd of er mensen op Culturu.com zijn, of eventje door bladeren...die hier van hebben gehoord.

Wikipedia zegt:
Dit kan verwijzen naar
- Yoruba volk in o.a. Nigeria
-Yoruba taal gesproken in o.a. Nigeria
-Yoruba religie

Ik ga verder op onderzoek uit en haha huilen.

Beste Love-ly, nogmaals van harte bedankt voor jou reactie. Ik heb er veel aan gehad. Het heeft bepaalde gedachten/gevoels gangen voor mij geopend.

Met waterige groet (haha) en all the best aan allen,
Miss C.

All the best!
miss curiousity
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel Awards
« Plaats een bericht! #5 Gepost op: augustus 03, 2010, 14:39:45 14:39 »

Hoi allen,
Even een toevoeging:
Een zoek opdracht op Culturu.com brengt je ver :-)
Groetjes,
Miss C.

All the best!
love-ly
Sabaku

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel Awards
« Plaats een bericht! #6 Gepost op: augustus 03, 2010, 14:42:42 14:42 »

happy
Beste Love-ly.
Hartelijk bedankt voor jou reactie!! (mag ik 'je' zeggen?).

Ik ben inderdaad iemand die in 'prive sfeer erg veel over mezelf vertel...aan derde'. Te veel? *slik*

En ondertussen is er weer tijd voorbij gegaan sinds mijn laatste bericht (1 nacht). En ik kan alleen maar huilen...de hele tijd.
Niet omdat ik bedroeft ben, maar uit verbazing...diepe blijdschap/geluk? Ik kan helaas niet verder typen... Het lukt niet.

ik ga verder (iets anders)

Ik bid tot Anana en praat met mijn komfo's. Ik heb hun niet gevraagd waarom, maar heb alleen mijn dank uitgesproken om hun aanwezigheid, al mijn leven lang.

Wat ik hiermee moet is meer een vraag aan mensen. Hoe gaat u hier mee om? Want ik krijg veel en...oef moet weer huilen.
Nou zeg...wat een emotioneel gedoe.

owkee...

In mijn zoek toch naar de identiteit van mijn konfo's (haha klinkt heftig) ben ik geleid naar een ander culturu kant...heeft iemand ooit gehoord van Yoruba?
Ik niet tot vandaag-nu dus.
Ik ben benieuwd of er mensen op Culturu.com zijn, of eventje door bladeren...die hier van hebben gehoord.

Wikipedia zegt:
Dit kan verwijzen naar
- Yoruba volk in o.a. Nigeria
-Yoruba taal gesproken in o.a. Nigeria
-Yoruba religie

Ik ga verder op onderzoek uit en haha huilen.

Beste Love-ly, nogmaals van harte bedankt voor jou reactie. Ik heb er veel aan gehad. Het heeft bepaalde gedachten/gevoels gangen voor mij geopend.

Met waterige groet (haha) en all the best aan allen,
Miss C.

Odi Miss C,

Je mag zeker je zeggen ben niet zo oud hoor  mdr

Dat huilen is naar mijn gevoel een manier van opluchting je herkend het één en ander in mijn bericht en je bent bezig met jezelf ( je identiteit) het leven gaat in fases en jij zit nu in een fase om kennis te maken met je komfo's

Ze openbaren zich maar wel heel voorzichtig, door veel van jezelf te vertellen kan je ongewild situaties creeeren, advies vertel minder over jezelf aan andere voor je eigen best wil.

Wat je hiermee moet is niet een vraag die je aan de mensen moet vragen is een vraag die je neer zult leggen bij anana en je komfo en wat ik al eerder aangaf door je komfo's en jezelf te kennen dan is je identiteit compleet.

Hoe ik hiermee omga?? in het begin had ik ook veel moeite met het culturele en begreep er ook niets van .. door veel te bidden tot anana en te praten met mijn lichaam en komfo's heb ik mijn boodschappen gekregen en ben ik er ook achtergekomen wie ik was en wie ik nu ben en waar mijn komfo's vandaan komen en wat de bedoeling is in dit leven.

Probeer te relativeren en hou een schrift bij en schrijf al je dromen en gevoelens er in.

Bedank mij niet, maar anana gods wegen zijn ondoorgrondelijk en alles heeft een reden.

Succes,

Love-ly
Pagina's: [1]
  Plaats een bericht!  |  E-mail dit topic  |  Print  

Ga naar: