Goede dag allen!
Ik zit met een vraag, en ik kom er zelf niet uit dus hoop ik op jullie hulp!
De afgelopen week is mijn droom wereld veranderd.
In het begin dacht ik dat ik mijn dromen alsmaar niet kon onthouden maar nu weet ik dat het gewoon dikke bruine smog was.
Het gaat zo: ik val in slaap en ik zie: dikke bruine smog/mist...dus het is heel mistig, maar dan bruin.
Met moeite zie ik een keer een beeld door de bruine smog- en ook heel even omdat het veel moeite kost om iets te zien.
De beelden die ik zie (op verschillende dagen)
- Iemand die met een houwer een stuk van een plant voor mij af kapt.
- Een dikke krokodil die op een rechte straat loopt en precies langs de straat is er water...zal wel een kanaal zijn-zo recht is het. De krokodil loopt heel rustig mijn kant op.
- In het water en dan twee krokodillen ogen die kijken.
Meer beelden kan ik mij niet herinneren. Wel de dikke bruine smog/mist.
Nou, gisteren had ik er genoeg van en heb mijn lieve begeleiders gevraagd of de smog weg kan, want ik zie er echt niks door. En die was dus vanacht ook weg.
Wat was er wel...water met wat lelies en verder..niks. Helemaal niks en zo de hele droom lang.
Ik zelf kom niet in de dromen voor. Ik zie het allemaal.
Nu is mijn vraag: Bruine smog?? Wat is dat in hemels naam? De beelden kan ik nog wel plaatsen, en dat er verder helemaal niks gebeurd (gewoon echt niks... ) duidt volgens mij op rust (?)...maar dikke bruine smog? De hele droom lang? En een paar nachten achter elkaar...
En dat het dan ook ineens zonder kan.
Ik ben wel opgelucht dat de smog weg is, maar het houdt mij toch wel bezig.
Ik ben benieuwd of iemand hier iets van kan maken, of iemand dit herkent.
Alvast bedankt voor het lezen, nadenken, meedenken, uitleggen, reageren en antwoorden (ik mis niks he?

)
Haha!!
Met vriendelijke groeten en all the best!
Miss C.
Ps. Het is allemaal niet eng, alleen heel erg raar.