vertel een vriend maak favoriet maak startpagina mail de redactie

Mededeling van Culturu.com Ivm met noodzakelijke werkzaamheden aan Culturu.com zal de site in de week van 6 tot en met 12 september op willekeurige dagen en tijden enkele uren offline gaan (in onderhoud modus).

Pagina's: [1]
  Plaats een bericht!  |  E-mail dit topic  |  Print  
Auteur Topic: Droom met mn zusje!  (gelezen 53 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
brandy
Blawki
*

Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel Awards
« Gepost op: juli 30, 2010, 09:04:32 09:04 »
Antwoord met citaatCitaat

In mijn droom kwam mijn zusje me ophalen. Ik weet niet meer precies waar dat was. Toen ik met haar weg liep had ik een gepelde knoflook in mijn hand. Deze liet ik vallen bij een zebrapad voor de wielen van een motor, dus ging ik terug om een paar te halen. Maar ik kan me herinneren dat ik ze begon te strooien op straat. Mn zusje was nog met een paar donkere jongens. Eentje vond me leuk maar ik wilde niets met hem. Maar we waren gewoon aan het wandelen.We kwamen bij een 2dehandse markt. Daar zag ik een snoepbakje in de vorm van een hond. Dus op zn rug zat een houtendeksel. Als je dat open maakte kon je snoep in zijn buik gooien en hij ook een houtenstaartje. Die wilde ik graag, toen het oppakte zag ik dat zijn staart aan het verbranden was. Ik zag een beetje water op de grond en maakte het een beetje nat. Het ging niet meteen uit hoor. Dus bleef ik het nat maken en uiteindelijk was het uit. Maar mn hondje had geen staart meer over. Maar ik kan me ook nog herinneren dat er opgevouwde 10tje en 20jes in die hond zat. Ik kwam bij de kassa en vertelde aan die mevr. achter de kassa dat zijn staart verbrand was mocht ik hem hebben........ Ik kan je niet zeggen wat er met dat geld is gebeurd.

Plotseling keek ik naar de tijd, ik merkte op dat ik telaat was voor me werk. Mi biging long..... Ik kwam een kruising tegen en het stoplicht waar ik stond stond op rood. Ik zag dat een rode LandRover achter op een Hummer knalde. Maar die meneer in die Hummer was kwaad en toen die mevr. in die LandRover hem inhaalde, ramde hij dr keihard aan de zeikant. Ze kon gelukkig ontsnappen. Zij bracht haar kinderen naar school. En mijn school is vlak naast de school van haar kinderen. Het stoplicht ging op groen en ik begon te lopen/rennen. Ik zag die meneer midden op die kruising uitstappen met een shotgun in zn hand en liep richting die school. Wel mi biging befie yere want ik moest aan overkant van hem lopen. Ik kwam bij mijn school aan en was erg overstuur. Ik rende als een gek in die school en vertelde het verhaal aan elke collega die ik tegen kwam. Maar ik zocht naar een specifieke collega want die is ook mijn vriendin......... Uiteindelijk mi kong fin ing.... Ze zat lekker een casave soep te eten. Toen werd ik wakker. Deze droom heeft mijn hart echt laten bonken in mijn slaap

Gr. Brandy

Pagina's: [1]
  Plaats een bericht!  |  E-mail dit topic  |  Print  

Ga naar: