vertel een vriend maak favoriet maak startpagina mail de redactie

Mededeling van Culturu.com Ivm met noodzakelijke werkzaamheden aan Culturu.com zal de site in de week van 6 tot en met 12 september op willekeurige dagen en tijden enkele uren offline gaan (in onderhoud modus).

Pagina's: [1]
  Plaats een bericht!  |  E-mail dit topic  |  Print  
Auteur Topic: Dromen dat je bevallen bent van een zoon  (gelezen 110 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
malaysha
Grietjebie
*

Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel Awards
« Gepost op: juli 28, 2010, 09:35:05 09:35 »
Antwoord met citaatCitaat

Goedemorgen

Ik wil graag weten wat mijn droom betekend.
Het begin zo,dat ik in verwachting bent en dat ik naar het ziekenhuis moet gaan on te bevallen.
Daar aan gekomen waren er nog een paar ander mensen die ik niet ken.
Ik ligt op één van die bedden en ik voel wat ik naar de wc moet gaan en ik loop naar de wc en doe mijn ondergoed uit en
ik zie een baby hoofdje naar buiten komen ik ben weer rustig naar mijn bed gelopen om te bevallen.
Ben zonder pijn bevallen van een kern gezonde zoon,maar mijn zoon is niet van mijn vriend en ook niet van mijn ex en hoe
ouder mijn zoon wordt gaat hij meer op mijn ex lijken,maar mijn vriend vindt het niet erg dat het niet zijn zoon is,maar hij houd van hem en daar stopt mijn droom
Obiaman
Moderator
van deze Rubriek

Pikolet

Geslacht: Man
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel Awards
« Plaats een bericht! #1 Gepost op: Gisteren om 07:58:31 »
Antwoord met citaatCitaat

Odi malaysha,

jou zoon is niet van je man nog van je ex,,, (winti piking)

Soms kan het zo zijn dat er veel om je heen en een kind is.
Je kan een kind hebben of in de toekomst hebben maar deze zal geestelijk geschoold worden. 
Dit kind zal meer hebben dan alleen dat aantenemen dat wat er geleerd word zonder dat een ander er erg in heeft of zal hebben. er zal dan ook meer zijn dan alleen de moeder en de vader.(in positieve zin)
Winti piking noemen ze zulke kinderen.(soms wanneer een vrouw of zelf voordat een vrouw in de verwachting raakt kan de vrouw en zelfs de man dromen dat ze een kind in ontvangst nemen van een ingi of een oude vrouw enz enz. jou droom geeft aan dat er meer aanwezig is en dat je kind of in de toekomst ook een winti kind zal zijn die anders zal zijn dan anders.(positief) winti piking. dit kind kan goed begeleid worden zonder dat anderen er last van hebben of krijgen met eeen eigen indentiteit in zich te zullen hebben. ( geestelijk sterke ontwikkeling)

Odi nanga brasa,Obiaman

Pagina's: [1]
  Plaats een bericht!  |  E-mail dit topic  |  Print  

Ga naar: