Pagina's: [1]

Auteur Topic: Droomsymbool  (gelezen 1952 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ashanthe
Blawki
*

Suriname Suriname

Geslacht: Man
Aanmeldingen: 0

Steenbok

Bekijk profiel
Geplaatst: 04 November 2009, 17:35

Odi Odi ala sama,

Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij daar mee kan helpen. Er zijn zoveel droomsymbolen. Met name dieren komen veel voor. Weet iemand wat de leeuw als droomsymbool voorstelt?

Alvast bedankt.

Krakti nanga gesontu gi ala sama

Ashanthe
kringdey
Stonka
**

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 04 November 2009, 20:05

odi , odi
Het ligt er aan wat de leeuw deed in jouw droom, viel hij jou aan of speelde hij met jou, of achtervolgde hij jou enz..
Om het zo te zeggen , een leeuw staat voor moed, wees moedig en kom op voor je zelf.
odi, kringdey
ashanthe
Blawki
*

Suriname Suriname

Steenbok

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 05 November 2009, 12:36

Hallo Kringdey,

Bedankt voor je reactie. Het is misschien beter als ik eerst de droom vertel. Ik liep op een bospad met wat familie leden, mijn moeder was er ook bij en een goede vriend.

Het gezelschap ging op een open plek zitten om kamp te maken om te gaan slapen. Ik liep nog even babbelend het bospad op met die goede vriend.

Plotseling zag ik een leeuw. Hij was gigantisch groot, met een prachtige bos manen. Heel mooi. Ik was niet bang en liep gewoon door. Plotseling was de leeuw met een grote sprong bij ons en beet mijn vriend door midden en trok hem naar de grond.

Later zag ik de leeuw tussen de struiken staan en naar mij kijken, ik was niet bang en werd wakker.
Dya-Dya
Gado Pikien
Pikolet

ik kom pas als me kompas wijst waar ik moet zijn

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 05 November 2009, 13:07

is waarschijnlijk een  bigisma die over je waakt... en een waarschuwing geef... dat het niet pluis zit met je vriend
want hij kon jou ook bijten maar dat deed hij niet...

maar voor ik dat oordeel... hangt het er vanaf waar jullie het over hebben gehad...

vriendelijke groet,

dya-dya

Dya-Dya !
kringdey
Stonka
**

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 05 November 2009, 13:16

character0029
 Odi,odi
Jij bent een rechtvaardig en eerlijk mens, je wordt extra door de goden bewaakt, maar maak er geen potje van, Je familie in de droom zijn jouw beschermengelen, je bigismas dus, je bent in contact het hun. Het bos is een schuilplaats, heeft kennis, sabi, maar er is ook potentiele gevaar aanwezig. Deze droom zal je goed moeten opschrijven en van tijd tot tijd hardop lezen. zodat het goed tot je doordrintg. ALLA PIERTIEFIE ANO LFOE.
ALLA LANGA ANOE A NO VRIENDSCHAP. Jij mag niet overal gaan slapen, bij iedereen dus!!!!! .Joe e kisi boskopoe. Trefu hiervan is om jouw hoofd overal terusten te leggen. Ga ook niet bij iedereen eten en vetel jouw boodschappen niet aan iedereen.

Iemand is huichelachtig bezig met je en doet zich voor als een goede vriend  scyth, zoek het dicht bij jou, maar met RESPCT. Je moet goed voor je zelf zorgen ,je mag dichter bij je zelf gaan staan, anders zal je teleurgesteld raken door vrienden waarvan jij dacht dat ze het goed met je voor hadden, maar jij hebt het dan zelf gedaan.. Je bigisma waren aan het beraadslagen om dit op te lossen voor je. De leeuw is je begeleider staat dicht bij je . Deze begeleider heeft in de spirituele wereld de makka, de tegenwerking, het huichelachtige van deze zogenaamde goede vriend opgeruimd. JE WAS IN GEVAAR.!!!!

Je weet zelf wie dit is, nogmaals ga er met een RESPECTVOLLE manier mee om. Wordt niet boos, maar werk vanaf nu aan je zelf op je eigen leer niveau, forceer niets sta open voor je dromen. SCHRIJF ZE OP .  sabi joe srefie. HET ZIJ ZO.

Odi, kringdey
meljo
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

Be the change you want to see in the world

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 05 November 2009, 14:35

odi odi,

Eerder dit jaar hebben wij hier ook al een topic over gehad maar ik kan hem niet meer terugvinden.
In ieder geval een leeuw staat voor een adjaini (tigri).
En helaas deel ik ook de mening van dya-dya em kringdey (alla pirie tiefie a no lafu) dat je (misschien) toch op moet passen voor die vriend.
Je hoeft diegene niet meteen op een afstand te doen maar wees voorzichtig en vertel niet je hele leven aan hem.
Vraag jezelf af waarom die leeuw je vriend verscheurde en jij niets te vrezen had en ook niet bang was?

Groet,

Meljo
ashanthe
Blawki
*

Suriname Suriname

Steenbok

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 05 November 2009, 16:23

Kringdey, Meljo en Dya-Dya,

Gran Tangi voor het beantwoorden van mijn vraag en verklaren van mijn droom. Wel Kringdey ik kreeg rillingen over mij heen toen ik jouw stuk las.

Ik weet zeker dat jullie gelijk hebben en ga jullie adviezen zeker ter harte nemen.

Gran Tangi

Ashanthe
Pagina's: [1]

Ga naar: