Pagina's: [1]

Auteur Topic: jorka in droom  (gelezen 371 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
piagado
Blawki
*

Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 22 februari 2012, 16:03

odi odi,

wie kan mij helpen  met deze droom al 2 dagen achter mekaar droom ik dat er een jorka  berwerkt is  om in mijn  te komen mijn kind is snacht iedere dag midden in de nacht wakker  en moet zo heel erg hoesten en  als of ze  gestoord word dit speelt zich al 3 a 4 weken na 5 keer bij de dochter geweest  goed onder zocht is er niks met haar, ik als moeder moeder lig er wakker van 2 tot 3 uur lan . nu ik ga slapen  droom ik dat me familie  zusters broeers en familie van het kind zelf langs komt en zegt tegen mij o ten joe o opoe i no sji taki jorka  den seni kong ja foe  moelijk onoene mi bari joe nanga den matie die joe abi ie sabi sma no lobi joe. ik wordt begeleid door me zus naar buiten en ze laat me hoog in een boom zien  dat er 2 witte en 2 zwarte vogels inde boom zitten zegt laat het kind van jou ze groeten  weet waaar ze van daan komen die hebben die   vijanden van je gestuurd wij hadden je gewaarschuwd. libi sma takru i sji  op het erf van me ouder zag ik een heel goed vriendin die ik altijd vertrouw met een pan met  vuur komen ik kreeg wintie en zij no ja mi kisie joe  joe e bori joe wisi mindri a tjari ma sa joe no sabi mi e bori mi wisi patoe se a oso  joe deki joe o feni mi. ze kwam niet verder  om me af omdat al me failies er warren achter me.

nu verder droom ik dat  mijn man binnen komt  en iemand vertelt mij deng poti a jorka na  fesie joe oso foe a mang kan jareng na insei dat lijkt het als of hij het brengt   en verder zie ik me kind ziek liggen mi bari wan obia  begon te vechten greep naar een fles drang en smeerde het voor mezelf en dat kin toen kwam die lorka via mij praten denkik want ik spar door me neus en hij vertelde wie hem heeft gestuurd. ik ze tegen die jorka mi lafu joe want jesus overwin gi mi kaba en ik vroeg aan me man om ook het bloed van jesus aan te roepen op die jorka zijn macht teverbreken maar die man keek me ze vals aan en zei me niet na.en ik bleef zeggen het bloed van jesus god u bent voor ons aan het kruis gestorven u bent ons rechter en advocaat gado jepi mi en zei satan ga weg je liegt  ik weet geen raad ik heb ieder nacht slape loze nacht het voelt bij mij alsof iets niet klopt in  me leven of huis . elk dag bid ik om verlossing van de  probleem .
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

It's a love-ly thing ... ooh yes it is

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 22 februari 2012, 18:51

odi odi,

wie kan mij helpen  met deze droom al 2 dagen achter mekaar droom ik dat er een jorka  berwerkt is  om in mijn  te komen mijn kind is snacht iedere dag midden in de nacht wakker  en moet zo heel erg hoesten en  als of ze  gestoord word dit speelt zich al 3 a 4 weken na 5 keer bij de dochter geweest  goed onder zocht is er niks met haar, ik als moeder moeder lig er wakker van 2 tot 3 uur lan . nu ik ga slapen  droom ik dat me familie  zusters broeers en familie van het kind zelf langs komt en zegt tegen mij o ten joe o opoe i no sji taki jorka  den seni kong ja foe  moelijk onoene mi bari joe nanga den matie die joe abi ie sabi sma no lobi joe. ik wordt begeleid door me zus naar buiten en ze laat me hoog in een boom zien  dat er 2 witte en 2 zwarte vogels inde boom zitten zegt laat het kind van jou ze groeten  weet waaar ze van daan komen die hebben die   vijanden van je gestuurd wij hadden je gewaarschuwd. libi sma takru i sji  op het erf van me ouder zag ik een heel goed vriendin die ik altijd vertrouw met een pan met  vuur komen ik kreeg wintie en zij no ja mi kisie joe  joe e bori joe wisi mindri a tjari ma sa joe no sabi mi e bori mi wisi patoe se a oso  joe deki joe o feni mi. ze kwam niet verder  om me af omdat al me failies er warren achter me.

nu verder droom ik dat  mijn man binnen komt  en iemand vertelt mij deng poti a jorka na  fesie joe oso foe a mang kan jareng na insei dat lijkt het als of hij het brengt   en verder zie ik me kind ziek liggen mi bari wan obia  begon te vechten greep naar een fles drang en smeerde het voor mezelf en dat kin toen kwam die lorka via mij praten denkik want ik spar door me neus en hij vertelde wie hem heeft gestuurd. ik ze tegen die jorka mi lafu joe want jesus overwin gi mi kaba en ik vroeg aan me man om ook het bloed van jesus aan te roepen op die jorka zijn macht teverbreken maar die man keek me ze vals aan en zei me niet na.en ik bleef zeggen het bloed van jesus god u bent voor ons aan het kruis gestorven u bent ons rechter en advocaat gado jepi mi en zei satan ga weg je liegt  ik weet geen raad ik heb ieder nacht slape loze nacht het voelt bij mij alsof iets niet klopt in  me leven of huis . elk dag bid ik om verlossing van de  probleem .

Odi Piagado,

Ik ga je droom niet ontcijferen want naar mijn gevoel weet je wat het betekend .. duidelijker kan je het inprincipe niet krijgen.

Joe na wang kang kang oema... bid en werk in stilte.. dus hoe je heb gedroomt ga in gebed en werk, smoko joe oso enz.. je zal je boodschappen krijgen...

Jou droom geeft het probleem en oplossing weer er is dus werk aan de winkel.. dus werk in stilte en denk na voordat je bepaalde dromen plaats.. bepaalde dromen zijn niet voor ieders ogen bestemd.

Tang boeng,

Love-ly
piagado
Blawki
*

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 22 februari 2012, 19:50

love-ly

heel hartelijk dank voor je uitleg ik hebt het ook met  een twijfel geplaats  , maar ik zak zeker  het advies opvolgen.
 maar gado de mi brebi auw jepi mi

grantangi nanga lespeki
Pikien Moesje
Pikolet

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 22 februari 2012, 22:52

Odi Piagado,

Plaats je dromen niet met bepaalde details.
Post je dromen maar weet wat je post op het openbare forum.

Pikien Moesje
piagado
Blawki
*

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 23 februari 2012, 09:16

odi  odi ,

bedankt voor de tip pikien moesje.
Prodo misie
Pikolet

Netherlands Netherlands

Mi na wang Piai- ingi na tapu liba mi e waka.

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 24 februari 2012, 22:05

Odi Odi Pia,

Mijn antwoord is ja en nee:

Ja, waarom ik ja zeg: ik lees vaak dromen en dat voel je en zie je ook dat er veel jongeren op culturu zitten en die willen zoveel weten, wij( deze generatie) kunnen ze op weg helpen en  ze krijgen een beeld van hoe slecht de mensheid kan zijn. Ik heb redding gevonden doordat ik soortgelijke dromen naar iemand hebt gestuurd en de degene heeft me geholpen. Ik twijfdelde ook, dus had ik ze via pm gedaan en diezelfde dag werd ik gebeld. Zo zie je maar.

Nee, soms geven de bigisma's ons koni's(kennis) en dat is niet voor een ander bestemd. Dat jij dit kan doen geeft al aan hoe ver je bent in de spirituele wereld en dat is mooi meegenomen. Ze proberen je uit op allerlei soorten manieren, maar het slechte heeft nooit van het goede gewonnen. Wie weet ga je in de toekomst ook helpen met het verklaren van dromen.

Nanga ala lespeki fasi,
Prodo Misie

Krabasi
Sabaku

Geslacht: Man

mi ben de bifo mi ben de

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 25 februari 2012, 11:55

odi odi pia

krosi no preet bigi unu no go nai ing bigi

je hebt alles duidelijk gehad. sabi su ma na yu mati.

mi de broko kindie gi yu nanga saka fasi

krabasi
Pikien Moesje
Pikolet

Bekijk profiel
#7 Geplaatst: 25 februari 2012, 20:47

odi odi,

Hey skoro dromenuitleg.

Pikien Moesje
Pagina's: [1]