odi odi,
wie kan mij helpen met deze droom al 2 dagen achter mekaar droom ik dat er een jorka berwerkt is om in mijn te komen mijn kind is snacht iedere dag midden in de nacht wakker en moet zo heel erg hoesten en als of ze gestoord word dit speelt zich al 3 a 4 weken na 5 keer bij de dochter geweest goed onder zocht is er niks met haar, ik als moeder moeder lig er wakker van 2 tot 3 uur lan . nu ik ga slapen droom ik dat me familie zusters broeers en familie van het kind zelf langs komt en zegt tegen mij o ten joe o opoe i no sji taki jorka den seni kong ja foe moelijk onoene mi bari joe nanga den matie die joe abi ie sabi sma no lobi joe. ik wordt begeleid door me zus naar buiten en ze laat me hoog in een boom zien dat er 2 witte en 2 zwarte vogels inde boom zitten zegt laat het kind van jou ze groeten weet waaar ze van daan komen die hebben die vijanden van je gestuurd wij hadden je gewaarschuwd. libi sma takru i sji op het erf van me ouder zag ik een heel goed vriendin die ik altijd vertrouw met een pan met vuur komen ik kreeg wintie en zij no ja mi kisie joe joe e bori joe wisi mindri a tjari ma sa joe no sabi mi e bori mi wisi patoe se a oso joe deki joe o feni mi. ze kwam niet verder om me af omdat al me failies er warren achter me.
nu verder droom ik dat mijn man binnen komt en iemand vertelt mij deng poti a jorka na fesie joe oso foe a mang kan jareng na insei dat lijkt het als of hij het brengt en verder zie ik me kind ziek liggen mi bari wan obia begon te vechten greep naar een fles drang en smeerde het voor mezelf en dat kin toen kwam die lorka via mij praten denkik want ik spar door me neus en hij vertelde wie hem heeft gestuurd. ik ze tegen die jorka mi lafu joe want jesus overwin gi mi kaba en ik vroeg aan me man om ook het bloed van jesus aan te roepen op die jorka zijn macht teverbreken maar die man keek me ze vals aan en zei me niet na.en ik bleef zeggen het bloed van jesus god u bent voor ons aan het kruis gestorven u bent ons rechter en advocaat gado jepi mi en zei satan ga weg je liegt ik weet geen raad ik heb ieder nacht slape loze nacht het voelt bij mij alsof iets niet klopt in me leven of huis . elk dag bid ik om verlossing van de probleem .
Odi Piagado,
Ik ga je droom niet ontcijferen want naar mijn gevoel weet je wat het betekend .. duidelijker kan je het inprincipe niet krijgen.
Joe na wang kang kang oema... bid en werk in stilte.. dus hoe je heb gedroomt ga in gebed en werk, smoko joe oso enz.. je zal je boodschappen krijgen...
Jou droom geeft het probleem en oplossing weer er is dus werk aan de winkel.. dus werk in stilte en denk na voordat je bepaalde dromen plaats.. bepaalde dromen zijn niet voor ieders ogen bestemd.
Tang boeng,
Love-ly