Pagina's: [1]

Auteur Topic: Dromen over mijn jongste zoon  (gelezen 189 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
blacksugard
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Steenbok

Zijn licht niet onder de korenmaat zetten

Bekijk profiel
Geplaatst: 02 februari 2012, 22:21

Odi odi bigie nanga piking wang,

Wie kan me helpen uit 2 dromen.Ongeveer een jaar geleden droomde ik dat ik in een park liep,weet niet of het palmentuin was of het terrein bij Fortzeelandia maar zag op afstand een heer in mantelpak met een zware paraplu.Ik hoorde hem met een paar ex collegas van me praten en vroeg naar mij of ik nog bij de politie werkte,dat was raar want dat doe ik al 19 jaren niet meer en ik was zo een 10 meter van hem vewijderd.Waarom kwam hij niet direct naar mij,hij zag me .Plots zag ik hem een zak aan een van mijn ex collegas geven om voor me te brengen voor mijn jongste zoon(die is nu 4)en keek toen in mijn richting.In die zak zat een witte tshirt en een spijkerbroek.

Een andere droom was toen mijn jongste zoon nog baby was,een jaar of anderhalf denk ik ,droomde ik ook dat ik op een grote perceel was,beetje boitie achtig maar heel schoon en me zoontje lag in een baby bed op het erf.Plots kwam er een slanke lange heer gekleed in een spijkerbroek met opgerolde broekspijpen en stond naast het bed van me zoontje.Hij was heel erg verdrietig en begon te huilen.Toen ik hem vroeg waarom hij huilde zei hij dat hij het zielig en jammer vind dat hij die Franslinga niet voor zijn zoon (mijn zoon dus) had gekocht. Hij was dus de vader van me zoon in die droom .In die droom leek het als een ring met een diament of ruiten steen en in het blauw maar ik kan me vergissen.Ik ben ook wat details vergeten.Ik schrok wakker en ik weet dat die franslinga en zijn gehuil en verdriet nog duidelijk in me hoofd zoemde.Ik heb een paar mensen gevraagd wat een franslinga was maar niemand kon me vertellen.Ik heb het dan ook zo gelaten.

Ohw ja,in mijn droom van een week geleden inzake het overlijden van me pa was me zoon er ook bij toen ik de afspraak met me overleden grootma had en hij had midden op straat zijn kleren uitgetrokken en toen liep ik naar hem toe en trok een witte tshirt en een witte short voor hem aan. Dit wou ik nog even meegeven.

Weet iemand toevallig wat het kan zijn.

Bedankt alvast,

BSD

Nanga ala lespekie, het leven is een leerproces.
Biefo ding bing kari mi Afi ma di mie doro baka ding giemi bakra neng.
Pikien Moesje
Pikolet

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 04 februari 2012, 17:52

Odi,

Maak die ring zoals je hebt beschreven.
Die spijkerbroek en t-shirt ook hebben, geldt ook voor het witte stel kleren. Al wordt het niet gedragen.

zijn in ieder geval een winti (de eerste twee dromen) en een komfo (de derde droom).
Lees hier op de site welke om winti's het gaat. zelfonderzoek doen geeft meer inzicht, jij kent je omstandigheden.

Pikien Moesje.
blacksugard
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Steenbok

Zijn licht niet onder de korenmaat zetten

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 06 februari 2012, 23:35

Goedeavond Pikien M,

Bedankt voor je advies.Ik probeer de topics te lezen en probeer daaruit wat tehalen,er staat zoveel.
Gisteravond droomde hij wel iets eng denk ik want hij schreeuwde tot 8x in zijn slaap,ik wil niet.
Ik ging hem toen uit zijn bed halen en toen zei hij er staan grote en kleine daar en die groe heeft zijn bal afgepakt.
Hij wilt niet met ze spelen. In mijn kamer aangekomen riep hij weer (slapend) mama haal ze weg,laten ze weggaan want ze pesten me en ik krijg hoofdpijn van ze.Ik vroeg daarop waar zijn ze en hij zei hier kijk ze dan,maar tja ik zag niets natuurlijk en toen was hij stil en sliep hij verder.Vanmorgen vroeg ik wat er was want ik heb hem thuis gehouden want hij heeft koorts en toen zei hij dat het dromen waren mam en die grote had me bal gepakt en hij was lelijk. Ik heb hem nu in me bed laten slapen en net hoorde ik hem in zijn slaap zeggen,ik heb al gebid.

Het is zo verwarrend,weet niet en weet niet of hij slechts aan het ijlen is van de koorts.
Hij praat wel veel in zijn slaap vind ik maar tegelijkertijd bedenk ik me dat hij overdag druk is en veel indrukken opdoet

Groet,

BSD

Nanga ala lespekie, het leven is een leerproces.
Biefo ding bing kari mi Afi ma di mie doro baka ding giemi bakra neng.
Pagina's: [1]

Ga naar: