Pagina's: [1]

Auteur Topic: veiligste vliegtuig maatschappijen  (gelezen 221 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Man
Aanmeldingen: 0

Steenbok

Bekijk profiel
Geplaatst: 02 februari 2012, 18:11

Odi,

vlieg je vaak, dan is het misschien goed om te weten,hoe staat die maatschappij ervoor waar je graag mee vliegt.

http://www.z24.nl/bedrijven/transport_vervoer/artikel_194363.z24/De_onveiligste_en_veiligste_vliegmaatschappijen.html
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 02 februari 2012, 18:50

Odi,

vlieg je vaak, dan is het misschien goed om te weten,hoe staat die maatschappij ervoor waar je graag mee vliegt.

http://www.z24.nl/bedrijven/transport_vervoer/artikel_194363.z24/De_onveiligste_en_veiligste_vliegmaatschappijen.html

Odi Loverboy,

De beste wegwijzer tijdens een reis is je intuitie.Als je geen zin hebt om te vliegen,dwing niet.Gebeurt er van alles dat je je vlucht mist,vloek niet want je weet niet waar het allemaal voor goed is.
Wie had een vliegtuig crash van Air France verwacht in 2009? Niemand!!

Twee mensen misten die vlucht,een vrouw en een man.
Die vrouw stierf helaas een week later in Oostenrijk,toen ze met haar auto in een ravijn terecht kwam.
Die man die in Brasil dreigde Air France aan te klagen omdat hij geweigerd werd op die vlucht,was achteraf toch dankbaar dat hij geweigerd werd.

Als je uur is geslagen,mag die vliegmaatschappij ook zo goed zijn,maar mi denki...Huh?Huh?Huh?.... oef!!..ik moet er niet aan denken...

Beata love

Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
Pagina's: [1]

Ga naar: