Pagina's: [1]

Auteur Topic: droom loop met 1 schoen  (gelezen 199 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
maramara
Gadotjo
*

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

ik ben leergierig

Bekijk profiel
Geplaatst: 01 februari 2012, 15:08

Goeie dag ala bigi wang

mijn droom gaat over het volgende ik ben op school een les aan het volgen vervolgens, ben ik op een metro station wil een broodje kaas kopen, maar die hebben ze niet zie een vrouw naast me staan die ik ken.
Naar mij mening hoorde ze mijn achternaam en keek me steeds aan ik ken haar van vroeger maar zij is aan het gissen als ik het werkelijk ben.
Omdat ze het broodje kaas niet hebben bestel ik maar een saucijzen broodje, omdat ik haar niet het idee wil geven dat ik het ben loop ik vervolgens weg ga naar beneden naar de metro en zie een oude buur vrouw van me oude woon buurt.
Op een gegeven moment staan we te praten en zij kijkt naar beneden en vraagt aan mij waar is je andere schoen en ik zie dat ik maar 1 schoen aan me voet aan heb en loop op een blote voet zonder dat ik het door had.
En geef als antwoordt van het is zo koud dat ik niet eens door had dat ik ben vergeten me schoenen aan te doen.
Vervolgens stap ik in de metro en stap vervolgens een halte er na weer uit want ik wil weer richting school gaan maar kom een groepje tegen waar mee ik op school zit we zijn allemaal te laat en sturen 1 iemand vooruit om onze tassen te halen.
Zo dat de docent niet zal merken dat we te laat zijn want we willen de klas binnen sluipen.
Op een gegeven moment zit ik in een auto met een vrouwelijke bestuurder ken haar niet maar ze begint te rijden voor ons rijdt er een auto van buitenlandse kom af met een vlag voor op de auto.
Ik weet dat ik zulke auto,s niet mag inhalen maar dat doet die dame toch en de auto haalt ons weer in.
Vervolgens ziet de vrouw dat we een afslag hebben gemist en begint achter uit te rijden met al het verkeer om ons heen en wordt wakker.

ik hoop dat iemand me kan helpen met deze droom.

mvg
AnGeLLoVe
Gast
#1 Geplaatst: 01 februari 2012, 16:42

Goeie dag ala bigi wang

mijn droom gaat over het volgende ik ben op school een les aan het volgen vervolgens, ben ik op een metro station wil een broodje kaas kopen, maar die hebben ze niet zie een vrouw naast me staan die ik ken.
Naar mij mening hoorde ze mijn achternaam en keek me steeds aan ik ken haar van vroeger maar zij is aan het gissen als ik het werkelijk ben.
Omdat ze het broodje kaas niet hebben bestel ik maar een saucijzen broodje, omdat ik haar niet het idee wil geven dat ik het ben loop ik vervolgens weg ga naar beneden naar de metro en zie een oude buur vrouw van me oude woon buurt.
Op een gegeven moment staan we te praten en zij kijkt naar beneden en vraagt aan mij waar is je andere schoen en ik zie dat ik maar 1 schoen aan me voet aan heb en loop op een blote voet zonder dat ik het door had.
En geef als antwoordt van het is zo koud dat ik niet eens door had dat ik ben vergeten me schoenen aan te doen.
Vervolgens stap ik in de metro en stap vervolgens een halte er na weer uit want ik wil weer richting school gaan maar kom een groepje tegen waar mee ik op school zit we zijn allemaal te laat en sturen 1 iemand vooruit om onze tassen te halen.
Zo dat de docent niet zal merken dat we te laat zijn want we willen de klas binnen sluipen.
Op een gegeven moment zit ik in een auto met een vrouwelijke bestuurder ken haar niet maar ze begint te rijden voor ons rijdt er een auto van buitenlandse kom af met een vlag voor op de auto.
Ik weet dat ik zulke auto,s niet mag inhalen maar dat doet die dame toch en de auto haalt ons weer in.
Vervolgens ziet de vrouw dat we een afslag hebben gemist en begint achter uit te rijden met al het verkeer om ons heen en wordt wakker.

ik hoop dat iemand me kan helpen met deze droom.

mvg

Hoi Maramara,

Als ik je droom lees is het eerst wat me opvalt, er gebeurt veel.
Ook is er veel gaande in jou eigen leven op dit moment.
Soms zul je dit niet altijd allemaal door hebben, omdat jou gidsen en begeleiders werken vanuit een ander niveau.
Het lijkt wel of dat je oude dingen aan het los laten bent en daarvoor terug komen nieuwe dingen.
Toch ben je zoekende naar ´´de weg´´ in je leven, want zoals je leest in je droom klopt niet alles, je schoen ontbreekt, je rijd achteruit.
Je bent de balans aan het zoeken.

Liefs  love
maramara
Gadotjo
*

Netherlands Netherlands

ik ben leergierig

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 01 februari 2012, 16:52

Dank je wel Angellove

Bedankt voor het uitleggen van die droom ik ben inderdaad balans aan het zoeken zodat ik de juiste wegen kan bewandelen dus ik zal bidden om wijsheid en om kracht

mijn dank is groot
AnGeLLoVe
Gast
#3 Geplaatst: 01 februari 2012, 17:00

Goed  love als je bid zul je in je leven ''seintjes'' krijgen, ''signalen'' zien die jou verder in balans kunnen brengen.
Elk gebed word gehoord...

Liefs en succes love
maramara
Gadotjo
*

Netherlands Netherlands

ik ben leergierig

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 01 februari 2012, 18:12

dank je
Prodo misie
Pikolet

Netherlands Netherlands

Mi na wang Piai- ingi na tapu liba mi e waka.

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 02 februari 2012, 13:17

Odi Odi Maramara,

Deze droom wilt zeggen dat je steeds wordt afgeleid zodra je iets nieuws probeert. Het enige wat ik je zou aanraden, is rust in je lichaam, rust in je hoofd, rust in je leven. Vaak weten we niet wat een kalebas met water kan doen. Neem je kalebas met water en lees psalm 23 en praat met je bigisma voor begeleiding. Probeert dat 3 dagen rond dezelfde tijd te doen, dan zal je zelf merken, het gaat steeds iets beter. Een buitenwandeling doet ook wonderen, al is het koud.

Zoek de rust mi gudu, meer heb je niet nodig, dan kan je verder. De school staat voor levenslessen en het komt goed. Porbeer het vertrouwen in jezelf en de bigisma(s) te vinden.

Nanga als lespeki,
Prodo Misie
maramara
Gadotjo
*

Netherlands Netherlands

ik ben leergierig

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 02 februari 2012, 14:32

Goeiedag prodo misi