Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
in Google
in Culturu.com
Home
Forum
Leden
Registreren
vertel een vriend
maak favoriet
maak startpagina
mail de redactie
Culturu.com
>
Forum
>
Cultuur & Religie
>
Algemene winti vragen
>
spiritual husband: ampuku od demoon
Pagina's: [
1
]
Auteur
Topic: spiritual husband: ampuku od demoon (gelezen 442 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
masjouka
Gadotjo
Suriname
Aanmeldingen: 0
spiritual husband: ampuku od demoon
Geplaatst:
01 februari 2012, 12:21
http://youtu.be/w5QQQcPcozM
wat denken jullie hiervan
masjouka
Gadotjo
Suriname
Re: spiritual husband: ampuku od demoon
#1 Geplaatst:
01 februari 2012, 12:50
Spiritual husbands and wives refer to a type of incubus and succubus. They are demonic creatures that curse the lives of certain individuals that they are assigned to. They even have sex with them in dreams. Their ultimate purpose is to rob them of well-being, relationships, purpose and livelihood and even aid in their deaths when it is time.
Geen kenner
Pikolet
Netherlands
Geslacht:
Mie na afoe cinsie
#2 Geplaatst:
01 februari 2012, 14:01
Odie alla mie lispekie brada nanga sisa,
Ik heb naar dat gezwam zitten kijken. Wel dit is de GROOTSTE onzin dat ik tot nu toe heb mogen meemaken.
Dit laat in mijn ogen zien hoe wij blaka boeba onze culturu te grabbel leggen aan dat van de anderen.
Sinds oting met je onreine handen ga je een kankang obia of wintie in de naam van jezus christus verdrijven? Je verdrijf in mijn ogen in de naam van de Almachtige iets uit en niet in dat van jezus.
Waarom ik dat zeg, jezus is in mijn ogen een mythe terwijl Anana Keduamang Kedampo onze schepper en alles is. Jezus is niets meer en niets minder dan een bonumang geweest, een wonderdokter. Hij heeft het leven gelaten zoals alle anderen die het leven hebben en zullen laten.
Tang boeng
G.k.
Luangu Masra
Board Modarator
Twa twa
Suriname
Geslacht:
Luangu ini wan bon
#3 Geplaatst:
01 februari 2012, 14:32
Wat ik ervan denkt?
nNOU...... vind die vrouw een verdomd goede actrice man.
She should get an award.!
Di wi kwa Sranan a bun.
Ma Luangu Kondre, a ben moro bun.
masjouka
Gadotjo
Suriname
#4 Geplaatst:
01 februari 2012, 15:17
ik vind het erg dat de afrikanen bijna altijd beweren door demonen bezeten te zijn. vooral in de fils die ze op gospel tv stations vertonen. Ik heb die link van iemand die wilde aangeven wat de ampuku allemaal kan doen maar van wat ik op deze site is leest klopt het niet.
gnet - neko
Pikolet
Suriname
Geslacht:
#5 Geplaatst:
01 februari 2012, 15:19
Lespeki odi,
Mi lob a tori helemaal. Kennis is macht !!!. Laat dit ook weer een waarschuwing of motivatie zijn voor ons om ons te laten onderwijsen op winti gebied. En kunnen we deze mensen gepast antwoorden. Ik ben niet geweldiger dan een ander maar ik heb het al bewezen dat geen van dit soort oplichters met mij de geestelijke srtrijd aangaat en het wint. "efu weti buba si so, da sang na blaka buba?"
Een man "Gods", (want zo noemen die grapjassen zich om de zielige kerkgangers op te kunnen lichten) heeft ooit het lef gehad om in mijn huis te komen en mijn 3 futu patu als kwaad te betitelen....binnen 8 dagen was hij pastor af, en is hij gevlucht naar holland, want het werd openbaar dat hij sexuele relaties had binnen de volle evangelie gemeente(in een school a/d kaffeludinstraat). "te yu strey nanga a tru, fosi 8 dey a tru musu sori marki"
Ik kan ten alle tijden mijn relegie verdedigen in woord en daad, u kan dat ook door zich oprechtnte verdiepen, deze mensen doen aan bijbel studie welke studie doen wij?... Letten op elkasr deze is onbeschoft en die speelt God. Het paard sterft terwijl er gras in overvloed is.... Denki a tori !!!
Soso lobi
Lespeki odi
Leliambo na sabiambo.
Adyuba-amy
Blawki
Netherlands
Geslacht:
#6 Geplaatst:
09 februari 2012, 13:03
@helemaal gelijk, kennis is
Macht
mensen.
een koning met kennis is de rijkste koning die je kunt hebben.
Begi fu da krakti fu Ala Komfo
Mama fu doti we e begi pardon fu di we trefu
Eng sonteng,wi na dondon pjieng
Na leri passie wi de;datmeki wi be bedji da
Gronmamma pasabrifi fu kang libi bun en krienfasi
Tapu eng doti.
Tata Jansi
Grietjebie
#7 Geplaatst:
10 februari 2012, 09:22
Odi Odi allen,
Ik kan jullie vertellen dat er degelijk demonen bestaan incubussen en sucubussen. Wij hebben er in onze familie ervaring mee gehad. Het zijn demonen waarmee blanken werken in Europa. Ze roepen ze op voor financiele welvaart en ze kunnen ook gebruikt worden om opdrachten mee uit te voeren. Het zijn hele oude demonen en ze kunnen vliegen. Ze zuigen energie van mensen zodat de persoon in questie helemaal uitgeput en levenloos word. These things are pure evil. Het zijn geen asema's en ze komen ook niet voor in Afrika of Suriname (gelukkig). Ze zijn moeilijk aan te pakken. Maar onze obia's kunnen ze wel bevechten. Deng tap kromanti e njam deng mars.
Vergelijk ze alstublieft niet met een apoekoe. Deze 2 zaken zijn totaal verschillend.
Dit is wat ik weet en heb meegemaakt,
lespeti fasi
Adyuba-amy
Blawki
Netherlands
Geslacht:
#8 Geplaatst:
10 februari 2012, 10:06
ja je hebt gelijk,
deze zijn totaal verschillend en geen fijne gastjes
dat zijn dan weer de dinges van de blanken.
deze demonen kunnen je heel moe maken en je lastig vallen
ze zijn door en door slecht er valt niet mee te onderhandelen wel uit te drijven!
Begi fu da krakti fu Ala Komfo
Mama fu doti we e begi pardon fu di we trefu
Eng sonteng,wi na dondon pjieng
Na leri passie wi de;datmeki wi be bedji da
Gronmamma pasabrifi fu kang libi bun en krienfasi
Tapu eng doti.
masjouka
Gadotjo
Suriname
#9 Geplaatst:
10 februari 2012, 16:29
Citaat van: Luangu Masra op 01 februari 2012, 14:32
Wat ik ervan denkt?
nNOU...... vind die vrouw een verdomd goede actrice man.
She should get an award.!
Citaat van: gnet - neko op 01 februari 2012, 15:19
Lespeki odi,
Mi lob a tori helemaal. Kennis is macht !!!. Laat dit ook weer een waarschuwing of motivatie zijn voor ons om ons te laten onderwijsen op winti gebied. En kunnen we deze mensen gepast antwoorden. Ik ben niet geweldiger dan een ander maar ik heb het al bewezen dat geen van dit soort oplichters met mij de geestelijke srtrijd aangaat en het wint. "efu weti buba si so, da sang na blaka buba?"
Een man "Gods", (want zo noemen die grapjassen zich om de zielige kerkgangers op te kunnen lichten) heeft ooit het lef gehad om in mijn huis te komen en mijn 3 futu patu als kwaad te betitelen....binnen 8 dagen was hij pastor af, en is hij gevlucht naar holland, want het werd openbaar dat hij sexuele relaties had binnen de volle evangelie gemeente(in een school a/d kaffeludinstraat). "te yu strey nanga a tru, fosi 8 dey a tru musu sori marki"
Ik kan ten alle tijden mijn relegie verdedigen in woord en daad, u kan dat ook door zich oprechtnte verdiepen, deze mensen doen aan bijbel studie welke studie doen wij?... Letten op elkasr deze is onbeschoft en die speelt God. Het paard sterft terwijl er gras in overvloed is.... Denki a tori !!!
Soso lobi
Lespeki odi
Leliambo na sabiambo.
ik vind het rg dat ze deze dingen gebruiken om zielen te winnen, ze noemen zichzelf dicipellen en profeten
Pikien Moesje
Pikolet
Geslacht:
#10 Geplaatst:
10 februari 2012, 22:23
odi odi,
Dit is een voorbeeld van sjie na bribi.......
Dit is mijn stelling, een dominee is dan wel geschoold in de leer van God, Jezus en De Bijbel, maar is God niet.
Dit soort kerken is voor de gezelligheid en ter vermaak, handjeklap en dansen......
In de Bijlmer na ons werk gingen we, een tata een snesi en ik, wel eens naar binnen om te eten en drinken en stoom af te blazen........hadden we onze kiek van de week weer gehad.
Vaak ook door mensen opgericht zonder de steun van een grotere en erkende organisatie. Mensen die kwetsbaar en beinvloedbaar zijn komen daar. En was het maar waar dat de duivel of duivelse krachten zo makkelijk worden weggehaald.
Pikien Moesje
masjouka
Gadotjo
Suriname
#11 Geplaatst:
11 februari 2012, 02:53
Citaat van: Tata Jansi op 10 februari 2012, 09:22
Odi Odi allen,
Ik kan jullie vertellen dat er degelijk demonen bestaan incubussen en sucubussen. Wij hebben er in onze familie ervaring mee gehad. Het zijn demonen waarmee blanken werken in Europa.
A succubus (plural succubi) is a female demonic legendary creature who appears to men in dreams and has sexual intercourse while they sleep. Its male counterpart is the incubus.
In Zoharistic Kabbalah, there were four succubi who mated with archangel Samael. They were four original queens of the demons Lilith, Agrat Bat Mahlat, Naamah, and Eisheth Zenunim. In later folklore, a succubus took the form of a siren. In modern times, a succubus may or may not appear in dreams and is often portrayed as a highly attractive seductress, especially when depicted as a video game character.
Similar to a vampire, succubi draw energy from men to sustain themselves, often until the victim becomes exhausted or dies. In the past succubi were depicted as frightening and demonic,usually with wings and a tail. Sometimes the wings are that of a bat or a bird. The tail takes various shapes, sometimes that of a snake or an aquatic tale like that of a mermaid.
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
Welkom gast bij culturu.com
=> Welkom bij het forum gedeelte van Culturu.com
Nieuws & Politiek
=> Politiek Suriname
=> Algemeen nieuws
Cultuur & Religie
=> Algemene winti vragen
=> Dromen topic (door Obiaman)
=> Ghost Story en Bakru Torie
=> Overige winti zaken
===> Winti Singi met Luangu Masra
=====> Winti Liederen
=====> Bid Texten
=====> Verhalen rond Culturu liederen (Singi tori)
===> Winti's en voorouders soorten
=====> De (mama) Aisa winti
=====> De Leba winti
=====> Luangu
=====> De Fodu winti
=====> De Ingi winti's
=====> Ampuku
=====> De Adoemakamang winti
=====> De Kantamasi Winti
=====> De Bakru winti
=====> De Kumanti Winti
=====> De Watra Baringa Winti
=====> Voorouder Geesten
=======> Yorka
=======> Dede Oso / nachtwaken
=======> Officier
=======> Kabra
Lifestyle!
=> Vrijetijd & Uitgaan
=> Mop van de dag
=> Relatie & Seksualiteit
=> Phone talk (lekker luchtig)
Surinaamse zaken
=> Surinamers gezocht (Familienamen)
=> Vraag en Aanbod
===> Aangeboden
===> Gezocht
===> Gratis af te halen
===> Verloren/Gevonden
=> Spreuk van de dag (Odo van de dag)
=> Bijlmer Tori
Overige
=> Oude forum onderwerpen
===> Terug naar mijn roti
===> Echte Meisjes in de Jungle
===> Surinaamse filmpjes
===> Dag buurvrouw, Dag buurman
===> Mijn geheim (Anoniem!)
===> Nunsu ini Sranan tongo
===> Sranan Tongo Cafe
===> Surinaamse Recepten
===> Surinaamse geschiedenis
===> Surinaamse kruiden en bladeren (wiri´s)
Laden...