Pagina's: [1]

Auteur Topic: Asema  (gelezen 141 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
AnGeLLoVe
Gast
Geplaatst: 31 januari 2012, 17:34

Hoi Allemaal,

Deze droom snap ik niet goed, ik snap niet wat het mij wilt zeggen.
Kan iemand me helpen?

Vannacht was ik ergens anders, in een ander land.
Het was Suriname en ik was samen met mijn begeleider, hij onderwees mij.
We waren in het bos en zaten verstopt achter wat bosjes.
Mijn begeleider zei me let op die man, er was namelijk een man in het bos en hij was bij een hele grote boom.
Die man was iemand die in het bos leefde en beetje als een soort aboriginal eruit zag.
Op een gegeven moment leek hij in een soort trance, en hij haalde iets uit die boom en dat was een vleermuis.
Hij deed iets met die vleermuis en nadat hij daar iets mee had gedaan leek die vleermuis bezeten. De ogen waren rood en hadden een bepaalde uitstraling die niet goed was. De vleermuis vloog weg, hij had een doel wat weet ik niet, de man was weer uit trance.

Ik hoorde: Asema.
En er werd mij gezegd dat wat hij met vleermuis heeft gedaan kan hij met van alles en nog wat doen.
Iets brengt hij in iemand of in een dier en daarna word het bezeten.

Hoe moet ik dit zien? Enkel als een onderwijzing of heeft dit ook een persoonlijke boodschap?
Wie kan mij helpen?

Liefs  love
Prodo misie
Pikolet

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Mi na wang Piai- ingi na tapu liba mi e waka.

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 02 februari 2012, 16:00

Hi Angellove,

Je hebt met eigen ogen gezien wat men voor je heeft gestuurd, de voorbereidingen en hoe of wat. Dit is niet zo moeilijk, aan jou nu de vraag: hoe ga je dit afhandelen? Asema is een bloedzuiger. Als je wakker bent en je ziet littekens op je lichaam dan weet je hoe het komt.

Meer kan ik er niet uit halen. Waarom is de mensheid zo slecht, we zijn allemaal gasten hier op aarde, niemand is gekomen om  voor eeuwig hier te blijven.

Met veel respect,
Prodo  Misie
AnGeLLoVe
Gast
#2 Geplaatst: 02 februari 2012, 19:05

Ik heb je een berichtje gestuurd  love
Pagina's: [1]

Ga naar: