Pagina's: [1]

Auteur Topic: geld gewonnen  (gelezen 229 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
masjouka
Gadotjo
*

Suriname Suriname

Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 31 januari 2012, 04:27

hallo allemaal,
ik heb gedroomd dat ik ergens binnen komt en dat ik loten uit een doos mag halen, aan de achterkant van deze pariertjes staan geldsbedragen en die man ik hebben. Plotseling zie ik bedragen oplichten, dus ik kan zien welke bedragen op die papiertjes zitten. Ik mag twee pakken op de ene staat SRD100000 en op de andere $35000. natuurlijk ben ik blij  :lol:en ik begin een huis te bouwen.

iemand heeft mij verteld dat het niet goed is dat ik een huis aan het bouwen ben en dat dit ongeluk en problemen betekenen en het geld zal ik nooit in handen krijgen oops. Kan iemand mij hiermee helpen, want zoals ik het zelf ervaren heb komen de meeste van mijn dromen lettelijk of symbolisch uit
Prodo misie
Pikolet

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

Mi na wang Piai- ingi na tapu liba mi e waka.

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 31 januari 2012, 19:53

Hoi Masjouka,

Een ding in dit leven, volgt je gevoel. Je mag naar een ander luisteren, maar nooit aan jezelf twijfelen.

Geld in dit geval betekent energie, je hebt energie nodig om het eea te doen/ regelen. Met culturele dingen beginnen is net als een huis bouwen, het begint met een fundering, dus je hebt gelijk. het heeft met jouw leven te maken, wie is degene om te zeggen dat het niet goed is.

Het huis bouwen betekent dat je door die energie in staat zal zijn om je dingen te doen. Amen hiervoor. Huis staat voor je lichaam.

Je bent op een goede weg, volhouden en laat je niet afleiden.

Nanga ala lespeki fasi,
Prodo Misie
masjouka
Gadotjo
*

Suriname Suriname

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 31 januari 2012, 23:11

hoi prodomisie,
ik volg meestal wel mijn gevoel, want het heeft me uit hele rare situaties geholpen, maar soms, heel soms, heeft de mening van een ander meer invloed op je dan je denkt. Naar mijn gevoel betekent bouwen, vooruitgang. Aan mezelf bouwen dus...misschien spirituele vooruitgang
ik zal volhouden en niet als een blad zijn die door elke mening als de wind heen en weer geblazen wordt,
dankt voor jou reactie,
masjouka
AnGeLLoVe
Gast
#3 Geplaatst: 01 februari 2012, 16:50

hallo allemaal,
ik heb gedroomd dat ik ergens binnen komt en dat ik loten uit een doos mag halen, aan de achterkant van deze pariertjes staan geldsbedragen en die man ik hebben. Plotseling zie ik bedragen oplichten, dus ik kan zien welke bedragen op die papiertjes zitten. Ik mag twee pakken op de ene staat SRD100000 en op de andere $35000. natuurlijk ben ik blij  :lol:en ik begin een huis te bouwen.

iemand heeft mij verteld dat het niet goed is dat ik een huis aan het bouwen ben en dat dit ongeluk en problemen betekenen en het geld zal ik nooit in handen krijgen oops. Kan iemand mij hiermee helpen, want zoals ik het zelf ervaren heb komen de meeste van mijn dromen lettelijk of symbolisch uit

Hoi Masjouka,

Je vind je kracht terug, je ''levensenergie'', daar staat het geld voor en dan ben je in staat om een huis te bouwen, dit ben jezelf, je bent dan in staat om voor jezelf te kiezen en jezelf stevig, staande te houden.

Echter zijn er mensen in jou omgeving die jou aan het twijfelen brengen, over jezelf ook.
Jij neemt hun inzichten als waarheid aan, maar het zijn dwaalsporen.
Kijk helder naar deze mensen en situaties die zich voordoen, en zie dan wat er met jou gebeurt.
Er gebeurt meer dan dat jij beseft...

Liefs  love
masjouka
Gadotjo
*

Suriname Suriname

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 02 februari 2012, 00:38

hoi angellove,
bedankt voor het reageren, ik wil weer de oude free spirit zijn die ik was. en daarvoor moet ik echt wel voor mezelf kiezen en mezelf zijn.
masjouka
Pagina's: [1]

Ga naar: