Pagina's: [1]

Auteur Topic: Droom witte hond  (gelezen 239 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Kaluma
Grietjebie
*

Suriname Suriname

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Weegschaal

Begi begi fu wi Konfo Meki tide wi kon doro dya

Bekijk profiel
Geplaatst: 31 januari 2012, 01:19

Bigi odi mijne mensen,

Ik zit met iets en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik had vroeger een zwarte hond die nu al enkele jaren is overleden. ik hield heel veel van die hond en was ook verdrietig toen ze doodging. Ik droomde eerder op de dag dat ik over straat liep en er kwam plotseling een hond naar mij toegerend met een kwispelend staart. Het bleek me overleden hond te zijn, maar alleen was zij niet zwart maar wit in me droom. ze was heel blij om me te zien en sprong op me en likte mij aan mn voeten.
Ik moest ergens naartoe en stuurde haar weg, maar zij bleef me maar achtervolgen. Van mensen heb ik vaker gehoord dat dromen over een hond iets negatief betekend, maar in dit geval was het een voor mij bekende hond.
Dus vraag ik om meer helderheid.

Alvast bedankt,
Kaluma
Kaluma
Grietjebie
*

Suriname Suriname

Weegschaal

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 31 januari 2012, 01:21

Ik ben ook vergeten om aan te geven dat sedert ik na deze droom wakker ben een barstende hoofdpijn heb die maar niet over wilt gaan.

Kaluma
Prodo misie
Pikolet

Netherlands Netherlands

Mi na wang Piai- ingi na tapu liba mi e waka.

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 31 januari 2012, 20:02

Odi Odi Kaluma,

Die witte hond duidt aan op een nieuwe vriend(in). Je gaat iemand ontmoeten. Het likken aan je voeten wilt zeggen maak je niet druk, het komt goed.

Hopenlijk heb ik  je hiermee geholpen. Je moet de dood van je hond een plekje geven, voor je verder kunt. Het is hier iets positief.

Soso lobie
Prodo Misie
AnGeLLoVe
Gast
#3 Geplaatst: 01 februari 2012, 17:05

Bigi odi mijne mensen,

Ik zit met iets en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik had vroeger een zwarte hond die nu al enkele jaren is overleden. ik hield heel veel van die hond en was ook verdrietig toen ze doodging. Ik droomde eerder op de dag dat ik over straat liep en er kwam plotseling een hond naar mij toegerend met een kwispelend staart. Het bleek me overleden hond te zijn, maar alleen was zij niet zwart maar wit in me droom. ze was heel blij om me te zien en sprong op me en likte mij aan mn voeten.
Ik moest ergens naartoe en stuurde haar weg, maar zij bleef me maar achtervolgen. Van mensen heb ik vaker gehoord dat dromen over een hond iets negatief betekend, maar in dit geval was het een voor mij bekende hond.
Dus vraag ik om meer helderheid.

Alvast bedankt,
Kaluma

Hoi Kaluma,

Ik denk ook dat jou hond een soort van contact met je hebt gemaakt via je droom en je laat weten dat het goed met haar gaat.

Liefs  love
Kaluma
Grietjebie
*

Suriname Suriname

Weegschaal

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 01 februari 2012, 17:48

Bedankt voor jullie reactie. Die hond is intussen al een paar jaar overleden hoor. Maar ik zal jullie adviezen meenemen
Pagina's: [1]

Ga naar: