Pagina's: [1]

Auteur Topic: 2 dromen  (gelezen 123 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
jay-velino
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 29 januari 2012, 19:15

odi odi iedereen,

Droom 1:

Ik Droomde dat ik 2keer mijn toilet in mijn ouderlijke woning voorbij liep waarbij de deur wijd open stond.Terwijl ik voorbij liep ging een alarm of wekker van een mobiele telefoon af en lagen kleren voor en de toilet (op de zitting)
ik kreeg het gevoel dat de kleren van een Hindoestaan waren, waarom weet ik niet, maar de laatste keer toen ik langs liep besloot ik naar de telefoon te kijken en zag dat het van me vriend was(volgens mij wilde ik het stelen)Er lagen er 2 en toen ik de ene op pakte waarvan de alarm af ging zag ik dat het een oud model tel was en was teleurgesteld.Ik wilde heel graag in zijn tel kijken om te kijken wat hij aan het uit spoken was en keek bij contact personen en zag dat hij me naam gewoon had geschreven i.p.v:vrouwtje en raakte weer teleurgesteld.

Droom 2:

Ik droomde dat ik met mijn moeder en zoontje(4mnd) op bed lag, waarbij ik in het midden lag, ineens kreeg ik de neiging om mijn zoontje af te trekken en deed het niet zomaar maar kreeg het gevoel dat het moest, wat ik zelf heel raar vind.Hij kwam klaar en later begon ik te twijfelen en te denken of dat wel goed voor hem was, omdat hij nog zo klein was.Ik wilde natuurlijk niet dat mijn moeder wist wat ik had gedaan en stond later op.Even later zat ik tv in de woonkamer te kijken met mijn 2 zusjes, We keken een film waarbij 2vliegtuigen zijn gecrasht en on de water kwamen en de stewardess onder vocht om naar boven te komen.Terwijl ze dat deed en bijna verdronk en ik daarna keek leek ik het zelfde te voelen wat zei voelde en ook zo vocht voor me leven terwijl ik naar die keek(heel raar alsof ik echt kijkend voelde wat zij mee maakt)mar ja even later kwam ik weer op adem. Mijn moeder stond even later ook op en liep  de keuken in om op te ruimen.Ik stond o p en zei tegen mijn zusjes dat we ook gaan op ruimen en dat we met de kamers gaan beginnen(ze spraken me niet eens tegen en stonden op, normaal zouden ze toch een gebaar maken)Toen ik me om draaide waren er ook 2kleine kinderen tussen de 2 en 3 jaar in de buurt die er eerst niet waren, jongen en meisje.Ik zei tegen dat meisje dat zij en die jongen de balkon moesten gaan vegen ondanks ik wist dat ze er niet echt wat van zouden maken, maar ze gaf aan moe te zijn en wilde slapen.Ik vond het goed en legde haar op de bank.

Even later werd ik wakker.Een rare droom, heeft iemand een uitleg!!!!!!
jay-velino
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 30 januari 2012, 19:36

niemand neutral neutral neutral frown
Pagina's: [1]

Ga naar: