Pagina's: [1]

Auteur Topic: Dromen over dood en geld  (gelezen 267 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
blacksugard
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Steenbok

Zijn licht niet onder de korenmaat zetten

Bekijk profiel
Geplaatst: 29 januari 2012, 18:01

Mijn pa is vandaag 8 weken overleden en 3 dagen  voor zijn overlijden droomde ik met me grootmoeder dat ze een afspraak met me had maar een kwartier te vroeg was gekomen,waarover de afspraak was wist ik niet .Feb 2011 had ik ook al met me grootmoeder gedroomd dat ze overleden was en tijdens de mist lag er een mans persoon onder haar opgebaard,wie wisten we niet.Een paar weken daarna droomde ik dat me tante me belde dat me pa was overleden en uit angst ben ik in werkelijkheid maart naar Su geweest.In oktober droomde ik weer dat mijn tanden in mijn mond losgingen terwijl ik in een bloemen zaak naar bloemen of planten zat te zoeken,ik zag veel kretons en ik probeerde die losse tanden weer probeerde in te drukken maar dat lukte niet .Mijn pa was niet ziek en zijn dood was een schok voor ons omdat me broer twee uren daarvoor op visite was geweest en er geen enkele signalen waren dat hij ons zou verlaten en hij stuurde voor mij  een boodschap dat mi no moes doe lauw lauw sani want au sabi inzake me jongste zoon die een beetje een pittig eigenwijs karakter heeft en als moeilijk door mensen wordt ervaren . Ik heb meegeholpen om hem op te baren en dat was een enorme ervaring,nog nooit was ik zo dichtbij de dood geweest. Tijdens de begravenis uitvaart ging mijn telefoon over en ik zag het nummer van me pa me bellen,ik schrok want ik wist dat we de sim uit zijn telefoon hadden gehaald en niemand had de sim of telefoon.Wat kan dit betekenen.Bij terugkomst in Nederland  droomde ik dat hij zijn bankpasje in een bakje deed en in de freezer stopte om te voorkomen dat mensen zijn geld zouden stelen.In werkelijkheid hebben we ook een portefeuille met geld gevonden die we deels ook hebben gebruikt voor zijn begrafenis .Hij hield van een borrel en geld aan mensen lenen of schenken dus dachten we dat hij niets had en het vinden van het geld was een enorme verassin.Ik denk sowieso dat de dromen over de dood vermoedelijk de aankondigingen waren over zijn dood maar Wat  betekend het overgaan van me telefoon tijdens de uitvaart dienst  en het dromen over zijn bankpasje terwijl hij geen bankpasje had.Dat wou hij nooit en had alleen een spaarbankboekje. Wie o wie kan me hieruit halen

Bedankt alvast'

BSD

Nanga ala lespekie, het leven is een leerproces.
Biefo ding bing kari mi Afi ma di mie doro baka ding giemi bakra neng.
Prodo misie
Pikolet

Netherlands Netherlands

Mi na wang Piai- ingi na tapu liba mi e waka.

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 30 januari 2012, 19:27

Odi Odi Blacksugard,

Ik wil je een ding vragen, heb je goed afscheid van je vader genomen? Hij probeert je iets duidelijk te maken, waarschijnlijk heeft dit met zijn dood te maken. Het is nu aan jou om te gaan onderzoeken hoe het zit, maar wees voorzichtig. Vrees niet, want de Allermachtigste is er voor je. Bid en vraag je bigisma(s) om je te helpen.

Ps: gecondoleerd met je vader, veel sterkte en kracht.

Lespeki,
Prodo Misie
blacksugard
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Steenbok

Zijn licht niet onder de korenmaat zetten

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 02 februari 2012, 18:26

Odi Odi prodomisie.

Bedankt voor je advies.
Ik had wel het idee dat ik dat goed heb gedaan temeer waar de rest een beetje bescheiden deed en ik met volle overtuiging afscheid heb genomen en me mofo hebt gezegd voor iedereen en dat hij moet gaan rusten.

Ik zal het verder uitzoeken.
Grt,

BSD

Nanga ala lespekie, het leven is een leerproces.
Biefo ding bing kari mi Afi ma di mie doro baka ding giemi bakra neng.
Pagina's: [1]

Ga naar: