Pagina's: [1] 2

Auteur Topic: verliefd zijn,maar toch het gevoel hebben opgesloten te zijn  (gelezen 429 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Man
Aanmeldingen: 0

Steenbok

Bekijk profiel
Geplaatst: 29 januari 2012, 15:44

Hallo fans,

Leven in een mooie wereld dat verliefdheid heet...
verliefd zijn,maar toch opgesloten zijn...
hij daar jij hier....

ik ben op zoek naar liefdes verhalen die een bijzonder verhaal kennen.
de afstand, de taal, familie , seks, leeftijd....
verliefd zijn maar toch ergens een op stakel waardoor je je opgesloten voelt....

set me free.....

Jaki Graham Set Me Free Extended mix
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst
Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Steenbok

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 29 januari 2012, 16:23

de afstand, door wind kou sneeuw moest jij 200 km rijden om hem te zien.
je deed het allemaal om hem....

je opgesloten voelen door de afstand.

Ik leerde je kennen, je spreekt Frans, ik Nederlands
de taal kan zo moeilijk zijn, maar met handen en voeken komen we der wel.

zij is 30  jij bent 20  toch het gevoel hebben voor elkaar bestemd te zijn.

ook jou verhaal horen we graag...2005 leden,,waar blijven de verhalen.

Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It For You

Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Steenbok

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 21 maart 2012, 00:45

Hallo waar blijven de verhaaltjes,

Je houd van iemand maar i p v liefde is er haat,nijd en verdriet......
Met de vuist op tafel.............zo gaat het niet langer......

Ciske de Rat - Krijg toch allemaal de kolere + songteskt

blacksugard
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

Steenbok

Zijn licht niet onder de korenmaat zetten

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 22 maart 2012, 13:27

Ha ha ha ha,ja ken ik,heb ik ook een paar keer gedaan voor die ene liefde die toevallig zover moest wonen.

De laatste was zo een 14 jaren geleden. Ik was single en wilde een nieuwe start in mijn leven. Ik zou genieten van het leven en gaan en staan waar ik wou,ik had geen partner om rekening mee te houden.Ik besloot in London of Brighton  te gaan wonen,had werk gevonden en een apartement gehuurd.Mijn oudste zoon (nu 20) vond er niets aan om daar te gaan want hij zag veel negatieve zaken op het nieuws vooral op BBC. In die periode waren donkeren vaak slachtoffers en moord op jongeren,schering en inslag (London,noord).
Ik besloot alles maar te cancelen en in Nederland te blijven wonen, het welzijn van mijn zoon had voorrang boven mijn geluk zoeken.
Ik bleef wel regelamtig naar London vliegen, Ik vond het een leuke stad.

Anyway ik had tijdens een van mijn weekendjes regalmatig naar London vliegen om te stappen een jonge Jamaicaanse heer ontmoet die net 4 jaren in London woonde. Hij wilde vrij zijn en een nieuwe start want de familie bouwde teveel op hem. Op zeker avond ( na zo een 4 maanden daten )werd ik huilend door hem gebeld,hij miste me en wilde bij me zijn. Ik kon hem zover krijgen om relax te zijn en we zouden kijken hoe we het zouden aanpakken. De hele nacht had het me toch bezig gehouden,ik was immers verliefd op die jongen. De volgende ochtend belde ik met een smoes naar me werk en ging vervolgens naar schiphol en kocht aldaar business class ticket want die was zogenaamd alleen nog  beschikbaar om diezelfde dag nog in  in London te zijn. Ik vloog altijd met British Midland. De overige luchtmaatschappijne hadden duurdere tickets. Schatje wist dus niet dat ik onderweg was. Toen ik uiteindelijk bij hem was aangekomen had hij de schrik van zijn leven, hij kon het niet geloven dat ik dat voor hem had gedaan. Ik bleef 3 dagen daar en had hem in die tussentijd zover gekregen om mee te gaan naar Nederland en met zijn auto konden we reizen, zo kon hij ook wat spullen meenemen die hij belangrijk vond. Dag van vertrek aangebroken, getankt en na ongeveer een uur rijden vanuit London kreeg meneer het spaans benauwd, hij begon te huilen en begon te trillen van angst. Hij durfde het niet meer. London was toch een beetje vertrouwd geraakt. Na lang aarzelen besloot ik dat we maar terug moesten want aan een onzekere man had ik niets ondanks hij makkelijk kon terug vliegen of met de auto regelamtig gaan om de familie te zien. AL bij al heeft de relatie een maand of 5 nog geduurd en ik maakte er een eind aan. Er waren in die tussentijd een paar incidenten geweest die ik onacceptabel vond en gaf mijn London avontuur maar op. Ik vond na een tijdje een lover dichter bij huis en ik was weer gelukkig.

Dus mensen soms kent de liefde geen grenzen maar jouw geluk toch niet boven die van een ander stellen. 

BSD

Nanga ala lespekie, het leven is een leerproces.
Biefo ding bing kari mi Afi ma di mie doro baka ding giemi bakra neng.
blacksugard
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Steenbok

Zijn licht niet onder de korenmaat zetten

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 22 maart 2012, 20:41

odi odi,heb een typo error in mijn laatste regel.

Dus mensen soms kent de liefde geen grenzen maar jouw geluk toch niet boven die van een ander stellen.

Moet zijn : Dus mensen soms kent de liefde geen grenzen maar jouw geluk toch niet onder die van een ander stellen.
Oftewel, het geluk van een ander niet boven jouw geluk stellen yes

Odi,

BSD

Nanga ala lespekie, het leven is een leerproces.
Biefo ding bing kari mi Afi ma di mie doro baka ding giemi bakra neng.
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 26 maart 2012, 20:30

Hallo fans,

Leven in een mooie wereld dat verliefdheid heet...
verliefd zijn,maar toch opgesloten zijn...
hij daar jij hier....

ik ben op zoek naar liefdes verhalen die een bijzonder verhaal kennen.
de afstand, de taal, familie , seks, leeftijd....
verliefd zijn maar toch ergens een op stakel waardoor je je opgesloten voelt....

set me free.....

Jaki Graham Set Me Free Extended mix

Odi Loverboy,

Ik heb al 10 jaar een aan/uit relatie.Het is een relatie met veel ruzie en jaloezie,maar we houden van elkaar.
Van mijn omgeving krijg ik veel kritiek dat hij te oud is en dat hij lelijk is en dat hij niet bij me past en weet ik veel wat nog meer,blablabla....

Ik leerde hem kennen toen ik een 30+ was en hij 50+.Het was liefde op het eerste gezicht.De volgende dag ging ik weer naar de locatie waar ik hem had gezien,met de hoop hem weer te zien en ik had geluk.Tussen mijn partner en ik met wie ik op dat moment samenwoonde ging het niet goed meer en waren we bezig een woonruimte te zoeken,zodat 1 van ons kon verhuizen.

Wel toen ik hem leerde kennen,zonder dat er iets was ontstaan tussen ons,zette ik vaart achter het vinden van die woonruimte.Ik voelde dat er wat zou gebeuren.Ik leerde hem in februari kennen en in juli spraken we voor het eerst af.Mijn ex woonde nog steeds bij mij,dus vroeg ik hem even te wachten tot ik echt vrij was,om problemen te voorkomen.

Met mijn partner ging ik tussen twee menstruaties door maar 1 keer naar bed,meer niet.Maar deze man maakte iets in me los en lichamelijk verlangde ik heel erg naar hem.In november van hetzelfde jaar vond ik mijn woonruimte en verhuisde.Hij woonde ook samen en zijn partner was ook op zoek naar woonruimte.

Iedere ochtend ontmoetten we elkaar in de bus.Maar steeds als ik naast hem ging zitten deed hij raar en kreeg ik het gevoel alsof hij me niet graag naast zich had.Op een dag vertelde hij me dat hij het erg moeilijk had met mij naast hem.Hij raakte nl erg opgewonden hahahah...als ik naast hem zat.Wat hij niet wist was dat ik ook hetzelfde probleem had,maar ik liet er niks van merken.

Uiteindelijk verhuisde zn partner en waren we ook enkele maanden verder.Het was op mn jaardag toen we voor het eerst het bed deelden.Hij was een beetje verlegen en zei dat mensen zouden denken dat hij me gekroid heeft.Maar ik maakte daar niet druk over.Ik was verliefd.UIT!!

Het was voor hem ook moeilijk te bevatten dat ik verliefd op hem was.Maar ik was en ben verliefd op hem.Hij is de man van wie ik houd zoals ik nog nooit van een andere man heb gehouden.Maar.....iets staat tussen ons in.OOk hij heeft ooit de opmerking gemaakt dat hij zich opgesloten voelt.

Hij heeft me tig keren beloofd dat we samen zullen wonen,maar als puntje bij paaltje komt,vlucht hij gewoon.We krijgen dan heftige ruzie,scheld ik hem verrot uit en gooi hem eruit.

Hij zegt altijd,iedere keer dat we weer bij elkaar komen,dat hij zeker weet dat iets ons bij elkaar brengt,maar dat er weer iets anders is wat ons uit elkaar drijft.Hij denkt dat het aan hem ligt,want hij voelt zich opgesloten.Hij durft zich niet voor de volle 100% aan een vrouw te geven.

We zijn tot nu toe van al die 10 jaren maar 1 keer bijna twee jaar bij elkaar gebleven zonder breuk.We gaan steeds uit elkaar,maar komen uiteindelijk weer bij elkaar.Hij liegt alsof zn leven ervan afhangt.Vooral om zn ass te redden,liegt hij.

Dat is een van de redenen waarom ik hem dan eruit gooi.Ik kan niet tegen liegen.We praten soms maanden niet met elkaar.
Maar als we elkaar in die periode tegenkomen,voel ik dat hij het goed wilt maken en weet ik ook van mezelf dat ik het weer goed wil maken.

Ik hoef hem alleen een sms te sturen of omgekeerd en we zijn weer een stel om daarna weer uit elkaar te gaan.We zijn niet zolang terug weer bij elkaar,ondanks ik "een vriend" heb.Ze weten allebei dat ik met hun ben,maar ik denk meer aan hem en mis hem meer dan mijn vriend.

Mijn vriend heb ik al weken niet gesproken en gezien,maar ik mis hem niet.Terwijl ik hem(die ik al 10 jaar ken) wel mis.ik denk erg veel aan hem.En ieder keer als we weer bij elkaar komen,lijkt het alsof we elkaar pas hebben ontmoet/leren kennen.Als we uit elkaar zijn droom ik vaker dat hij me overal loopt te zoeken.

Hij is de man met wie ik vrij sex kan hebben,zonder te vervelen of zonder hem van me af te duwen.Ik krijg soms het gevoel dat we eens toch zullen samenwonen en ookal is hij stokoud,zal ik geen nee zeggen.Ookal zal hij sexueel niet meer aktief zijn,weet ik zeker dat ik hem toch zal accepteren.Ik zal al genoegen nemen met een plaats naast hem op de bank of in bed,met of zonder sex.Zoveel houd ik van hem.
Dit was mijn verhaal.

Beata love

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Steenbok

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 28 maart 2012, 20:35

Because of you.............

Kelly Clarkson - Because of You (lyrics)

love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands Netherlands

It's a love-ly thing ... ooh yes it is

Bekijk profiel
#7 Geplaatst: 03 april 2012, 11:00

odi odi,

Mijn verhaal (en)

Ik heb een relatie gehad van 4 jaar... het was iemand die ik als klein kind ken en we waren toen ook verliefd op elkaar.
Ik zag hem alleen in de vakantieperiodes .. dus je kan je voorstellen ik was als klein kind altijd wel blij als we schoolvakanties hadden... het was een strijd tussen hem en zn neefje .. ze vonden me beide leuk .. we zijn elkaar uit het oog verloren, het contact was verbroken.

Na jaren kom ik op een feestje en ik raakte aan de praat met zijn neef, hij wees me (laten we zeggen O) O aan en ja hoor het was gelijk weer liefde op het eerste gezicht.. het klikte direct.
Ik was destijds vrijgezel en hij ook en dat kwam dus mooi uit.

We zijn een relatie aangegaan en ondanks dat hij in een andere stad woonde, zagen we elkaar wel vaak... ik droomde elke dag over O en ook heb hem ook geholpen met letterlijk en figuurlijk ALLES... huis, auto, eigen bedrijf .. en mijn komfo's hebben ook veel voor hem gedaan... dus set kong... ging door het vuur voor hem, hor ing baka alles, maar op een gegeven moment begon O naast zijn schoenen te lopen en dat maakte hem niet meer aantrekkelijk ...

Hij had steeds minder tijd voor me .. van 3 x in de week werd het 1 x in de maand en ik werd para, ik kon niet meer, we hadden toekomst plannen .. kinderen, huis kopen enz... maar ja hij had geen tijd en mijn skieng kon niet meer en stoot ook de zwangerschap af en dat was mijn teken om te stoppen en te weten dat hij niet de man voor mij was, maar dat mijn taak was om hem te helpen.. ik liet per direct los.. deed pijn, maar heb hem los kunnen laten.. ik was uitgeput, moe geen energie.. die ging naar hem,...

Mie no kong nanga wan werie... ik heb mezelf weer op mijn plek gezet en ben weer de love-ly die hij destijds had ontmoet... onze relatie is al van een tijd geleden, maar op de dag van vandaag vraagt hij mij om terug te komen en kinderen te maken en zelfs om met hem te trouwen .. hij ziet dat hij fout was.. helaas het is te laat.. en dit was mijn les..

Love-ly
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#8 Geplaatst: 03 april 2012, 11:10

Verliefd zijn, maar toch opgesloten te voelen.....

Dat maak ik nu mee...
Ik ben verliefd op een man, die om bepaalde redenen (die ik zelf niet weet) mijn liefde niet wil/kan beantwoorden.
Ik droom bijna elke dag over deze man en ik voel hem, wat hij doet .. alles ik voel hem gewoon.
Ik heb mijn boodschappen gehad, dat hij degene is voor mij, maar hij kan maar niet tot hem door dringen
Ik heb heel veel geduld gehad .. heel veel en heel veel geslikt.. dit alles voor de liefde, maar het is gekke werk en niet logisch om maar te wachten op iemand die niet van jou houd.. woorden zeggen mij niets.. ik ben iemand van daden en zelfs daar krijg ik niet de kans voor.
In het begin belde hij me vaak.. nu hoor ik helemaal NIETS.
Ik ben een dame.. ik heb mijn zaken op orde, ik ben vooruitstrevend, hulpvaardig, lief enz.. ja ik heb ook mijn mindere kanten maar dat heeft een ieder en toch kan ik me niet voorstellen dat hij me zo laat leidden want zo ervaar ik dit...
Ik ben nu op het punt gekomen om een beslissing te nemen .. ga ik wachten op degene waar ik elke dag van droom of ga ik nu in gesprek met mezelf en mijn komfo's dat ik los ga laten .. want dit is niet mijn ding

Er zijn mannen die me leuk vinden, met me willen daten.. geloof het of niet.. ik spreek niet af..
Heb het idee dat hij niet geinterresseerd is.. dat is kan, maar zou het tof vinden als hij dat gewoon zou zeggen.
The Supremes: You Keep Me Hangin On w/ Lyrics (Insluiten uitgeschakeld, limiet bereikt)

soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

The purpose of life is a life of purpose.

Bekijk profiel
#9 Geplaatst: 03 april 2012, 12:26

@ Love-ly,

I've learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
#10 Geplaatst: 03 april 2012, 14:11

Verliefd zijn, maar toch opgesloten te voelen.....

Dat maak ik nu mee...
Ik ben verliefd op een man, die om bepaalde redenen (die ik zelf niet weet) mijn liefde niet wil/kan beantwoorden.
Ik droom bijna elke dag over deze man en ik voel hem, wat hij doet .. alles ik voel hem gewoon.
Ik heb mijn boodschappen gehad, dat hij degene is voor mij, maar hij kan maar niet tot hem door dringenIk heb heel veel geduld gehad .. heel veel en heel veel geslikt.. dit alles voor de liefde, maar het is gekke werk en niet logisch om maar te wachten op iemand die niet van jou houd.. woorden zeggen mij niets.. ik ben iemand van daden en zelfs daar krijg ik niet de kans voor.
In het begin belde hij me vaak.. nu hoor ik helemaal NIETS.
Ik ben een dame.. ik heb mijn zaken op orde, ik ben vooruitstrevend, hulpvaardig, lief enz.. ja ik heb ook mijn mindere kanten maar dat heeft een ieder en toch kan ik me niet voorstellen dat hij me zo laat leidden want zo ervaar ik dit...
Ik ben nu op het punt gekomen om een beslissing te nemen .. ga ik wachten op degene waar ik elke dag van droom of ga ik nu in gesprek met mezelf en mijn komfo's dat ik los ga laten .. want dit is niet mijn ding

Er zijn mannen die me leuk vinden, met me willen daten.. geloof het of niet.. ik spreek niet af..
Heb het idee dat hij niet geinterresseerd is.. dat is kan, maar zou het tof vinden als hij dat gewoon zou zeggen.
The Supremes: You Keep Me Hangin On w/ Lyrics

Odi Love-ly,

Weet je schat,het leven alsook onze situatie's als winti belijder kan heel erg ingewikkeld zijn.
Deze man kan wel degene voor jou zijn,maar misschien niet op de manier waarop jij het zou willen.

Konfo's zijn fijngevoelig.Deze man kan hun goedkeuring hebben gekregen omdat hij misschien niet slecht of gemeen is,maar het kan ook dat hij niet jouw levenspartner hoeft te zijn.

Sommige vrouwen zijn van nature "uma fu den srefie",zelfstandig op alle vlakken.Ik heb het gevoel dat jij ook zo een vrouw bent.Een vriend zou makkelijk lukken,maar een man in huis?Huh?Huh?,dat heb je misschien al.Ben je zelf!!

En hoe ouder je wordt,hoe moeilijker het zal worden voor jou als zelfstandige vrouw om een man in huis te halen bij wie je misschien?? verantwoording zal moeten afleggen over je gang en wandel. En efu den konfo no wani dati,wordt het een moeilijke tori.

Misschien moet je op zelfonderzoek gaan,hoe je deze situatie het best kan aanpakken om beter tot hem door te kunnen dringen.

Aan de andere kant zal deze man ook zn bigisma's hebben die misschien anders over denken.Pe konfo de ini wan relatie, wordt ingewikkeld.Las een behoorlijke rust in voor jezelf en probeer erachter te komen of je geen wenken/aanwijzingen mist,waar het antwoord in kan zitten over het hoe of waarom van de hele situatie.
Hopelijk heb je hier wat aan.

Beata love

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#11 Geplaatst: 03 april 2012, 14:25

Odi Beata,

Dank je wel voor je reactie.. het leuke van alles is diesie na wintie lobi... op hoog niveau en dat maakt me soms verwarrend.
Ik kan er niet veel over zeggen, maar geloof me.. het staat als het ware geschreven op hun nieveua dat HIJ het is voor mij en ik ben mens ik ben geen komfo en dat maakt het moeilijk.

ja je hebt het bij de juiste eind, ik ben een oema foe mie srefie ... ik heb mijn mannelijke wintie's die voor kort voor stonden en ik reageerde soms ook kort en boos enz.. en dan vroeg hij of ik aan ampuku heb haahah ja veel mannelijke komfo's, maar ook mijn vrouwelijke komfo's en die staan nu dus voor aan omdat ik open wil staan voor liefde .. ik duwde mannen soms ook weg omdat ik dacht dat ik ze niet nodig had .. of alleen voor de sex.. maar goed ik heb mijn vrouwelijke kant nu voor staan en moet zeggen dat ik nu wel een stuk gevoeliger ben en dat voelt soms niet fijn aan.

Mijn vrienden/vriendinnen en familieleden herkennen mij gewoon niet meer in mijn gedrag, maar ja dat terzijde.
Mijn komfo's hebben de weg vrijgemaakt en zijn komfo's hebben geaccepteerd .. zo ver is het al.. alleen wij als liebie soema.. daar gaat iets niet goed.. ik sta er voor open alleen hij niet... blijkt

Ik ga vandaag overleggen of dit echt de bedoeling is en zo ja, dan zal ik mijn komfo's gelijk vragen hoe te handelen.

Nog bedankt,

Love-ly

Ps: en ik ga niet meer reageren hoor.. het is de topic van Loverboy ik wil niet overnemen wink2
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#12 Geplaatst: 03 april 2012, 14:26

@ Love-ly,

Odi Soulsister,

Grantangi, love

Love-ly

love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#13 Geplaatst: 03 april 2012, 14:32

@ Beata,

Nog even een kanttekening.
Weet je hoe vaak ik heb geprobeerd om los te laten?? elke keer als ik op het punt stond om dat te doen.. keerde ik weer terug.. bizar gewoon .. of dan droomde ik weer het één en ander .. dus vandaag zal ik mijn antwoorden krijgen .. ik ben benieuwd...

Love-ly love
Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Steenbok

Bekijk profiel
#14 Geplaatst: 03 april 2012, 16:48

Hallo allemaal,

Prachtig al die verhalen,,
Je opgesloten voelen,maar verliefd zijn......

Verliefd zijn,,,,maar toch om een rede de ander niet zien voelen of wanneer jij wilt.
 zo kende ik een jongen die tot zn oren verliefd was op een meisje............maar zij had een vriend..
Die vriend was dus in de weg,,,,,,

Hij was verliefd maar wist haar nooit te krijgen............zij...ze wist dat hij verliefd op haar was.
Ze was niet zo gelukkig thuis met haar vriend en dacht wel duizend keer om haar vriend vaarwel te zeggen....maar kon het niet om hem geen pijn te doen...........................

Hij dacht haar nooit te krijgen, verscheurde haar foto en dacht stoer ...................daaaaggggggg

totdat ze zag, wat voor GOUD zilver en diamant ze kwijt zou raken....
de opstakel (vriend) was geen opstakel meer.

Ze was niet meer verliefd maar toch opgesloten...
het verhaal gaat over haar die een vriend heeft,maar verliefd was op een ander
maar ze kon en wilde hem geen pijn doen. waardoor hij een opstakel werd...

ze wou niet meer liegen. geen opstakels meer... geen pijn meer..............soms moet je Opstakels opruimen om toch je doel te bereiken en gelukkig zijn.

Mary J. Blige - No More Drama (Insluiten uitgeschakeld, limiet bereikt)

Pagina's: [1] 2

Ga naar: