Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
in Google
in Culturu.com
Home
Forum
Leden
Registreren
vertel een vriend
maak favoriet
maak startpagina
mail de redactie
Culturu.com
>
Forum
>
Cultuur & Religie
>
Dromen topic (door Obiaman)
(Moderators:
Obiaman
,
ObiaPikien
) >
droom over een man met een bruine pijp in zijn mond
Pagina's: [
1
]
Auteur
Topic: droom over een man met een bruine pijp in zijn mond (gelezen 224 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
neftelino
Blawki
Netherlands
Aanmeldingen: 0
droom over een man met een bruine pijp in zijn mond
Geplaatst:
28 januari 2012, 23:48
Beste chatter's
Ik had een vraagje over een droom die ik na mijn bevalling gekregen had.
Ik ben namelijk in december bevallen van een tweeling, vlak daarna kreeg ik een droom oer een donkere man hij deed zich voor als de vader van mijn vriend. Hij zag er groot en gespierd uit en had een donker bruine pijp in zijn mond.
Hij en mijn vriend kwamen naar mij toe en vroeg als ik mijn kindjes aan hem mocht over dragen. Ik ging daarmee akkoord. Heeft iemand enige idee wat deze betekend.
mijn vriend en ik zijn tijdens mijn zwangerschap 7 maanden uit elkaar geweest We hadden veel ruzie.
Hij wilde als eerste instantie deze kinderen niet hebben. Na zeven maanden is hij bij mij terug gekomen. Sinds een maand na de geboorte van mij kinderen wonen wij samen. Vanaf dat moment hebben we alleen maar ruzie.
Mijn vriend is behoorlijk aggresief. Alles wat ik zeg vat hij verkeerd op . Ik heb hem in een maand tijd 3 keer weg gestuurd omdat hij zo agressief bezig was in bijzijn van de kinderen. Hij is zo aggressief geworden dat hij twee keer mijn ramen in mijn woning kapot heeft geslagen. 1 keer mijn voor ruit en de tweede keer van de kinder kamer. Politie is in het spel gekomen. ik weet nou niet wat ik moet doen want voor dat ik zwanger was hij niet zo aggresief hij negeerd me vaak en heeft zelfs geen zin om liefde met me te bedrijven. En Ik irriteer me soms ook aan hem en zijn gedrag.
Ik zie ook dat hij er niet tegen kan als de babay's s'nacht heel veel huilen. Hij woont opdit moment niet meer bij me thuis. Want ik wil geen fjofjo voor mijn kinderen opwekken. Heeft iemand enige idee wat ik kan doen en wat er met hem gaande is. Ik heb het idee dat hij wat voor zichzelf moet doen en wij voor elkaar alleen weet ik niet precies wat. Want anders gaat dit uit de hand lopen. We houden beiden van elkaar maar het lijkt net alsof we niet met elkaar kunnen zijn we hebben iedere dag ruzie. Irritatie's. ik weet niet wat ik moet doen. ik wil dit niet zomaar opgeven want ik weet dat hij van mij houd en ik ook van hem. voordat ik zwanger was hij niet zo.
Kan iemand mij hiermij helpen.
Alvast bedankt
neftelino
Blawki
Netherlands
Re: droom over een man met een bruine pijp in zijn mond
#1 Geplaatst:
28 januari 2012, 23:51
Vergeten erbij te vermelden Ik heb zelf een mannelijke ampuku en een mannelijke kromantie.
Prodo misie
Pikolet
Netherlands
Geslacht:
Mi na wang Piai- ingi na tapu liba mi e waka.
#2 Geplaatst:
30 januari 2012, 19:14
Odi Odi Neftelino,
Ik denk dat deze man je ampuku is. Ik oordeel nooit over mensen hun prive. Je moet oppassen met fyo fyo, het is niet goed voor de kids en zeker niet een tweeling. een ding: je moet nu voor je kids zijn en praat met jezelf en vraag de Heer en je bigisma's om je te helpen, want het zou zonde zijn als je kinderen hieronder gaan leiden.
Je vriend ligt met zichzelf in de knel en je kan hem niet helpen, maar jij moet sterk zijn voor jezelf en je kinderen. Op dit moment moet je de liefde opzij zetten voor je eigen veiligheid en je kinderen. Als de situatie niet veranderd gaan de bigisma's je kids nemen en dat moet je op dit moment zien te voorkomen.
Hou je rustig en bid mi gudu, je kids zijn de belangrijkste dingen in je leven, een man komt en gaat, maar je kids niet.
Nanga ala lespeki fasi,
Prodo Misie
Pikien Moesje
Pikolet
Geslacht:
#3 Geplaatst:
31 januari 2012, 22:55
Odi N,
Je hebt goed gedaan om voor jou en je kinderen te kiezen. Prodo M. geef ik daar gelijk in. Neem hem alleen in je huis als hij weer normaal is.
Mannen veranderen soms als hun vrouw/vriendin zwanger is. Ze willen haar niet delen met die kinderen; denk aan borstvoeding, voor die kinderen er waren waren die borsten van hem. Nu niet meer. Ook kunnen ze er niet tegen dat een vrouw echt veranderd, fysiek en emotioneel, als ze kinderen heeft. Vooral als die man niet met je meeleeft tijdens de zwangerschap dan maakt hij die veranderingen niet mee en verandert hij zelf ook niet mee. En van welke man/vader heeft hij hulp gekregen tijdens je zwangerschap en bevalling. Zodat hij ook zou kunnen wennen.
Hij denkt je hebt geen buik meer en het leven gaat weer verder zoals het was, niet dus. Voor jou N is alles veranderd en zet jezelf en die twee schatjes altijd op de eerste plaats. Wat zijn probleem ook veroorzaakt, zorg ervoor dat je er niet de dube van wordt.
Pikien Moesje
AnGeLLoVe
Gast
#4 Geplaatst:
01 februari 2012, 16:59
Citaat van: neftelino op 28 januari 2012, 23:48
Beste chatter's
Ik had een vraagje over een droom die ik na mijn bevalling gekregen had.
Ik ben namelijk in december bevallen van een tweeling, vlak daarna kreeg ik een droom oer een donkere man hij deed zich voor als de vader van mijn vriend. Hij zag er groot en gespierd uit en had een donker bruine pijp in zijn mond.
Hij en mijn vriend kwamen naar mij toe en vroeg als ik mijn kindjes aan hem mocht over dragen. Ik ging daarmee akkoord. Heeft iemand enige idee wat deze betekend.
mijn vriend en ik zijn tijdens mijn zwangerschap 7 maanden uit elkaar geweest We hadden veel ruzie.
Hij wilde als eerste instantie deze kinderen niet hebben. Na zeven maanden is hij bij mij terug gekomen. Sinds een maand na de geboorte van mij kinderen wonen wij samen. Vanaf dat moment hebben we alleen maar ruzie.
Mijn vriend is behoorlijk aggresief. Alles wat ik zeg vat hij verkeerd op . Ik heb hem in een maand tijd 3 keer weg gestuurd omdat hij zo agressief bezig was in bijzijn van de kinderen. Hij is zo aggressief geworden dat hij twee keer mijn ramen in mijn woning kapot heeft geslagen. 1 keer mijn voor ruit en de tweede keer van de kinder kamer. Politie is in het spel gekomen. ik weet nou niet wat ik moet doen want voor dat ik zwanger was hij niet zo aggresief hij negeerd me vaak en heeft zelfs geen zin om liefde met me te bedrijven. En Ik irriteer me soms ook aan hem en zijn gedrag.
Ik zie ook dat hij er niet tegen kan als de babay's s'nacht heel veel huilen. Hij woont opdit moment niet meer bij me thuis. Want ik wil geen fjofjo voor mijn kinderen opwekken. Heeft iemand enige idee wat ik kan doen en wat er met hem gaande is. Ik heb het idee dat hij wat voor zichzelf moet doen en wij voor elkaar alleen weet ik niet precies wat. Want anders gaat dit uit de hand lopen. We houden beiden van elkaar maar het lijkt net alsof we niet met elkaar kunnen zijn we hebben iedere dag ruzie. Irritatie's. ik weet niet wat ik moet doen. ik wil dit niet zomaar opgeven want ik weet dat hij van mij houd en ik ook van hem. voordat ik zwanger was hij niet zo.
Kan iemand mij hiermij helpen.
Alvast bedankt
Hoi neftelino,
Als ik dit alles lees vraag ik me af: wat wil jij werkelijk?
Is dit wel een gezonde relatie en verstandhouding, voor jou?
Dat je schrijft in je droom draag je de kindjes over aan je vriend omdat hij erom vraagt, dit maakt mij enigszins ''boos'' omdat jij ze niet hoort af te staan.
Daarbij voel ik een bepaalde kracht, energie van hem uit die in staat is om jou dingen te laten doen, die jij niet werkelijk wilt.
Ga terug naar jezelf, onderzoek jezelf van binnen uit, maak contact met jezelf, bid tot God, mediteer, en kom in je eigen kracht te staan, want jou kids hebben jou nodig.
Liefs
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
Welkom gast bij culturu.com
=> Welkom bij het forum gedeelte van Culturu.com
Nieuws & Politiek
=> Politiek Suriname
=> Algemeen nieuws
Cultuur & Religie
=> Algemene winti vragen
=> Dromen topic (door Obiaman)
=> Ghost Story en Bakru Torie
=> Overige winti zaken
===> Winti Singi met Luangu Masra
=====> Winti Liederen
=====> Bid Texten
=====> Verhalen rond Culturu liederen (Singi tori)
===> Winti's en voorouders soorten
=====> De (mama) Aisa winti
=====> De Leba winti
=====> Luangu
=====> De Fodu winti
=====> De Ingi winti's
=====> Ampuku
=====> De Adoemakamang winti
=====> De Kantamasi Winti
=====> De Bakru winti
=====> De Kumanti Winti
=====> De Watra Baringa Winti
=====> Voorouder Geesten
=======> Yorka
=======> Dede Oso / nachtwaken
=======> Officier
=======> Kabra
Lifestyle!
=> Vrijetijd & Uitgaan
=> Mop van de dag
=> Relatie & Seksualiteit
=> Phone talk (lekker luchtig)
Surinaamse zaken
=> Surinamers gezocht (Familienamen)
=> Vraag en Aanbod
===> Aangeboden
===> Gezocht
===> Gratis af te halen
===> Verloren/Gevonden
=> Spreuk van de dag (Odo van de dag)
=> Bijlmer Tori
Overige
=> Oude forum onderwerpen
===> Terug naar mijn roti
===> Echte Meisjes in de Jungle
===> Surinaamse filmpjes
===> Dag buurvrouw, Dag buurman
===> Mijn geheim (Anoniem!)
===> Nunsu ini Sranan tongo
===> Sranan Tongo Cafe
===> Surinaamse Recepten
===> Surinaamse geschiedenis
===> Surinaamse kruiden en bladeren (wiri´s)
Laden...