rowinho
Blawki
 Netherlands
Geslacht: 
Aanmeldingen: 0
|
 |
Geplaatst: 28 januari 2012, 15:06 |
|
odi odi iedereen me dromen worden steeds meer culturu gerelateerd heb ik het gevoel ik droomde dat ik in suriname was, me oma, van moeders kant was nezig op het erf, ik trapte op een plant ze zei wat doe je jeweet je mag niet op die plant trappen hijj gaat boos worden ik zei sorry ik wist het niet daarna zei ze wij weten dingen mijn moeder weet dingen en ik,jij weet die dingen ook jou kinderen gaaan die dingen later ook weten?! opeens bracht ik een kist naar mijn vader een zilveren kistje we maakten het open er zaten 5 eurocent en 1 en 2 eurcenten in, heel veel en nog van die rare zilveren muntjes ik stopte 5 cent in me mond het was zo bitter ik spuugde het meteen uit, daarna pakte me pa een stapel van 5 en 2 eurocentjes en legde het op het zand daarna zei hij, gooi maar daarmee bedoelde hij de emmer water in me hand die ik over het geld gooide . opeens was ik thuis ik praatte met me javaanse tante dat ik een rare droom had gehad,opeens zei ze dat ze nog steeds last had van dat ding ik vroeg welk ding en ze wees naar haar nek/keel. (btw me oma leeft nog) een hele verwarrende droom was het vooor mij hoor pfff
lobie,rowinho
|