Pagina's: [1]

Auteur Topic: 2 korte dromen  (gelezen 195 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rowinho
Blawki
*

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 26 januari 2012, 00:26

odi odi iedereen,

droom 1:ik liep op wit zand(die van suriname)en ik voelde bobbels opeens zag ik overal van die hele grote en dikke torren die echte zwarte die dikke van suriname  ik deed me slipper uit en zag er 7 dikke zitten me broertje lag op een stuk zand en zei kom hier liggen,hier is het schoon en rende naar hem toe om daar te liggen

droom2:ik was met mijn klas ze hielden een presentatie opeens zag ik een kat maar die kat had egt van die grote zwarte ronden ogen zn ogen waren egt groot en bolden eruit net als bij dat ene dier, spookdiertje,ik verstopte me achter een pilaar omdat ik niet wou dat die kat me aankeek.ik voeld me geintimideerd door die kat.

ik heb al eerder een droom met insecten gehad die zich afspeelde in suri maar die heb ik zelf ontcijferd,
wat me soms wel opvalt is dat ik de meeste van zulke dromen krijg als ik in de middag slaap(tussen 2 en 5 ongeveer.en meestal heeft het met suriname te maken

veel lobie, rowinho
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands Netherlands

It's a love-ly thing ... ooh yes it is

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 26 januari 2012, 08:55

Odi Rowinho,

Ben niet alwetend, maar zal mijn visie geven.

Droom 1: lijkt er op dat men makka's op je pad wilt zetten, maar het gaat geen effect hebben.
Je bent immers gerend naar het gedeelte waar het schoon is (witte zand) open je ogen en weet welk pad je bewandeld.

Droom 2: een klas/school staat voor wijsheid konnie... die kat was niet van jou, maar van een ander en zijn aanwezigheid intimideerde jou.
Heb het idee dat je goed bezig bent, maar laat je niet afleiden wat er om jou heen gebeurd, blijf focussen op jouw eigen doel.

Tot zover,

Love-ly
rowinho
Blawki
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 27 januari 2012, 14:17

odi,lovely
u bent misschien niet alwetend maar ik moet zeggen dat uw visie klopt,
die eerste droom heeft te maken met mn leve die tweede met mn opleiding , ik moet me inderdaad focussen op mn eigen doel.
hartelijk dank, veel lobie van rowinho
Pagina's: [1]

Ga naar: