Pagina's: [1]

Auteur Topic: erg zieke tante  (gelezen 266 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
bellys
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 25 januari 2012, 23:23

ik droomde van dag dat mijn tante van moeder kant heel erg ziek is en dat ze door haar ziekte zal sterven ze had een grote built boven haar oor en de artsen konden niets meer voor haar doen. ze wist het en acsepteerde de dood maar ze heeft alleen dochters maar geen van haar dochters wilden niets met haar te maken hebben omdat ze een slegte vrouw is dus. maar 1 naam de zorg op haar maar ze weigerde dat haar moeder dood ging en zei dat ze weet dat het een leeuw is die haar moeder over heeft genomen en wil vernietigen maar ze zal met hem vechten en plotseling kreeg ze wintie om mijn te wijzen hoe die leeuw haar moeder open scheurt met zijn klauwen en op dat moment ging ik in trans en werd ik die leeuw die me tante wil open scheuren en werd ik toen wakker vind wel een vreemde droom kan iemand mijn helpen graag. maar ik het echt is me tante wel gemeen.
Prodo misie
Pikolet

Netherlands Netherlands

Mi na wang Piai- ingi na tapu liba mi e waka.

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 27 januari 2012, 18:37

Odi Odi Bells,

Dit is een kring dreng( heldere boodschap). Je kan de dood van iemand niet ongedaan maken, dat laat die kromantie(lees= leeuw) zien. Je tante zal het eea op haar geweten hebben of niet. De heer, is degene die bepaalt wanneer en hoe iemand vertrekt. Zij zal de dood van haar moeder moeten accepteren als het zover is. Het enige wat je hierbij kan doen is bidden voor kracht om je nicht bij te staan, maar om deze boodschap door te geven zou ik niet doen. Straks ben jij de schuldige.

Veel sterkte de komende tijd.

gr
Prodo Misie
bellys
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 27 januari 2012, 21:10

Odi Prodo misie

dank je wel voor je droom uitleg.maar ik snap iets niet waarom moet ik dan in die leeuw veranderen en mijn tante verscheuren. ik weet wel dat ik het niet leterlijk moet zien maar vind het wel eng hoor.maar nogmals bedank ver wacht wel uitleg van u.

groetjes  xxxxx
Prodo misie
Pikolet

Netherlands Netherlands

Mi na wang Piai- ingi na tapu liba mi e waka.

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 30 januari 2012, 15:28

Odi Odi Bells,

Je komt er wel achter waarom je haar aanviel. Je weet niet wat ze gedaan heeft, je komt er achter. Bid en wacht rustig af, deng bigisma o tjar na dreng wat ze bekokstoofd heeft. De leeuw is die wintie van jou, en geloof me, ze vallen niet zomaar aan.

Mijn overleden oma loopt altijd met een leeuw en een witte tijger en geloof me, je moet niet met ze sollen.

gr
Prodo Misie
AnGeLLoVe
Gast
#4 Geplaatst: 30 januari 2012, 20:11

ik droomde van dag dat mijn tante van moeder kant heel erg ziek is en dat ze door haar ziekte zal sterven ze had een grote built boven haar oor en de artsen konden niets meer voor haar doen. ze wist het en acsepteerde de dood maar ze heeft alleen dochters maar geen van haar dochters wilden niets met haar te maken hebben omdat ze een slegte vrouw is dus. maar 1 naam de zorg op haar maar ze weigerde dat haar moeder dood ging en zei dat ze weet dat het een leeuw is die haar moeder over heeft genomen en wil vernietigen maar ze zal met hem vechten en plotseling kreeg ze wintie om mijn te wijzen hoe die leeuw haar moeder open scheurt met zijn klauwen en op dat moment ging ik in trans en werd ik die leeuw die me tante wil open scheuren en werd ik toen wakker vind wel een vreemde droom kan iemand mijn helpen graag. maar ik het echt is me tante wel gemeen.

Hoi bellys,

Als ik je droom lees voelt het voor mij of dat in jou een gevoel aanwezig is over jou tante wat niet fijn is.
Ergens ben jij het niet mee eens hoe je tante is, of wat ze heeft gedaan.
Bepaalde dingen kloppen voor jou niet, voelen niet zuiver aan.
Je zult dan in je kracht komen (leeuw zijn) en haar de waarheid wijze.
Ga in jezelf, diep in jezelf om te kijken waar je het niet mee eens bent wat betreft je tante.
Voor mij voelt het of dat je het wel weet, maar je schuift het steeds van je af.
Wil je het wel zien?

Tergelijkertijd is dit een uitdaging voor jezelf om in je kracht te zijn, en te handelen in positieve zin.

"'een mens kan voelen wanneer de waarheid word gesproken''
Liefs  love
Pagina's: [1]

Ga naar: