Pagina's: [1]

Auteur Topic: doden nichten weer in leven  (gelezen 274 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
bellys
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 25 januari 2012, 23:03

ik droomde dat in opeen begraafplaast was waar twee nichten van mijn lagen en plotseling hoorde ik een roepen dat ze in leven is en dat ze niet dood is. entoen bewoog die steen en kwam ze uit haar graaf ik schrok en zie maar dat kan niet je bent toch dood ze zie neen ik moest alleen een tijdje wachten in mij graaf maar ben er weer en toen bewoog ook die ander graaf van een ander nicht van mijn en die kwam ook tot leven en die zei dat ze nooit dood is geweest en dat ze blij is dat ze eindelijk er uit mag en ook blij is dat ze groot moeder is geworden en dat ze oppas mag doen maar ik vond het vreemd en vertrouwde het want ik weet dat ze dood zijn. en toen werd ik wakker maar in werkelijk heid is een van hun oma geworden want haar dochter heeft een meisje dus als ze in leven was zo ze oma zijn. aub help met uitleg van mijn droom
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands Netherlands

It's a love-ly thing ... ooh yes it is

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 26 januari 2012, 08:48

Odi Bellys,

Even een vraag voordat ik je droom probeer uit te leggen.
Ben je met culturele zaken bezig? of ben je er aan begonnen en niet afgemaakt?

Love-ly
bellys
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 26 januari 2012, 18:58

odi Love-ly

ik ben wel met spiritueel dingens bezig namelijk mediteren dus ik denk, hoor ook tot ons cultuur.
graag meer over mijn droom
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands Netherlands

It's a love-ly thing ... ooh yes it is

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 27 januari 2012, 08:34

Odi Bellys,

Mediteren geeft je innerlijke rust, inzicht en helderheid.
Deze droom komt bij mij over, dat het nu tijd is voor jou begeleiders om jou te begeleiden zoals het hoort, ze waren er al maar het was nog niet de tijd, ze zijn opgestaan uit hun graf, ze zijn eindelijk blij dat ze eruit mochten.

Je nichten staan voor komfo's en alles heeft een reden ... in hun grafliggen doen alsof ze dood zijn, komt bij mij over als kiebrie... heb het idee dat het 1 en ander gezocht wordt in de familie en deng komfo kiebrie, tot dat het tijd is om zich te openbaren bij jou.. het is nu dus tijd...dit is mijn visie op jou droom.

Love-ly
bellys
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 27 januari 2012, 17:51

Odi Love-ly

bedank voor je uitleg van mijn droom het kan kloppen want de laatse tijden droom
ik veel over kruiden en dresi hoe ik ze moet maken en kan gebruiken. ik vind het wel eng hoor want als ik aan me ouderen vragen dan vragen ze me wie me heeft uitgelegt want het is werkelijk zo en de meeste weten ze niet en vragen aan iest ouderen en die bevestigen het maar weet geen raad nee met die kruiden ik ben geen geneesvrouw
Pagina's: [1]

Ga naar: