Pagina's: [1]

Auteur Topic: de school/rapport cijfers  (gelezen 203 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
jay-velino
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 24 januari 2012, 19:26

odi odi iedereen,

ik droomde vanmorgen dat ik weer op de schoolbanken terecht kwam, ik wist niet waar ik moest zijn, tot iemand mij aan weest dat ik de trap op moest.Op het eerste gezicht vond ik de trap eng uit zien om op gaan(hoogte vrees)
Even later  zat ik in de les en de meester noemde mijn fam.die ik nu draag en dat wilde ik niet, ik had graag gewild dat hij mij naar  mijn fam.naam noemde van moeders kant(die ik bij de geboorte kreeg) en dat deed hij ook en ik voelde me daarbij goed.Even later kreeg ik mijn school rapport met de eindcijfers en wist niet wat ik zag!!Al mijn vorige klassen(Net als de raporten van sur.)had ik meer onvoldoendes  dan voldoendes, maar na een lange tijd zoeken vond ik de juiste cijfers van de klas waarin ik me nu bevond en die waren zo mooi dat ik het zelf niet geloofde.

Heb zo een idee dat het met vooruitgang te maken heeft, maar kan iemand het wat begrijpelijker voor mij vertalen!!

BVd.
AnGeLLoVe
Gast
#1 Geplaatst: 24 januari 2012, 19:32

odi odi iedereen,

ik droomde vanmorgen dat ik weer op de schoolbanken terecht kwam, ik wist niet waar ik moest zijn, tot iemand mij aan weest dat ik de trap op moest.Op het eerste gezicht vond ik de trap eng uit zien om op gaan(hoogte vrees)
Even later  zat ik in de les en de meester noemde mijn fam.die ik nu draag en dat wilde ik niet, ik had graag gewild dat hij mij naar  mijn fam.naam noemde van moeders kant(die ik bij de geboorte kreeg) en dat deed hij ook en ik voelde me daarbij goed.Even later kreeg ik mijn school rapport met de eindcijfers en wist niet wat ik zag!!Al mijn vorige klassen(Net als de raporten van sur.)had ik meer onvoldoendes  dan voldoendes, maar na een lange tijd zoeken vond ik de juiste cijfers van de klas waarin ik me nu bevond en die waren zo mooi dat ik het zelf niet geloofde.

Heb zo een idee dat het met vooruitgang te maken heeft, maar kan iemand het wat begrijpelijker voor mij vertalen!!

BVd.

Denk dat je het zelf duidelijk verklaard  love
Het duidt op voor uitgang.

Opvallend is dat je bij je eigen naam wilt worden genoemd en dit duid in je kracht zijn.
Daarna vind je de juiste cijfers.

Liefs  love
jay-velino
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 24 januari 2012, 19:39

great great great great smile love
AnGeLLoVe
Gast
#3 Geplaatst: 24 januari 2012, 19:48

love
Prodo misie
Pikolet

Netherlands Netherlands

Mi na wang Piai- ingi na tapu liba mi e waka.

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 25 januari 2012, 18:54

Odi Odi Jay-veline,

Aanvulling op bovenstaande verklaring:

De goede cijfers wil zeggen je hebt een pad gekomen die heel positief is voor jou. Je bent er nog lang niet, maar je hebt al een goede start gemaakt, want deze mooie cijfers moeten resulteren in een diploma en daar gaan we voor. Het blijven op deze pad/ weg is niet makkelijk, geduld is hierbij gebaat en gefocused blijven. Met de hulp van de Heer en je bigisma kom je er wel. Go for it.

Succes,
Prodo Misie
Pagina's: [1]

Ga naar: