Pagina's: [1]

Auteur Topic: droom over ex geliefde  (gelezen 295 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
honeyloops
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 24 januari 2012, 18:23

beste lezer,

iets wat ik laatst heb gedroomt houd me nog steeds bezig.
het gaat om het volgende.
ik droomde dat ik bij mijn ex thuis was en hij wilde gemeenschap maar in mijn droom schreeuwde ik dat ik niet wilde
en ik wilde niet dat hij in mn buurt kwam... het volgende wat ik me kan heugen van die droom is tog wel een warm gevoel als in een omhelzing... heel raar dus

een andere droom wat mij bezig houd

is een hele donkere droom die zich afspeelde in een soort rivier bootje waar ik in zat met n grote donkere man van wie ik het gezicht niet kon zien..ik vertrouwde hem wel in het begin van de droom maar opeens kwam hij op me af en wilde intimiteit van mij die ik niet wenste te verlenen ik verzette mij met alle macht tevergeefs ...

tussen deze dromen zit wel een poos van ik denk een aantal maanden maar tog lijken ze op elkaar .
moet ik hier iets achter zoeken of is het zoals me moeder zou zeggen een bere spang droom

ik hoop  op reacties

groetjes...
AnGeLLoVe
Gast
#1 Geplaatst: 24 januari 2012, 19:02

beste lezer,

iets wat ik laatst heb gedroomt houd me nog steeds bezig.
het gaat om het volgende.
ik droomde dat ik bij mijn ex thuis was en hij wilde gemeenschap maar in mijn droom schreeuwde ik dat ik niet wilde
en ik wilde niet dat hij in mn buurt kwam... het volgende wat ik me kan heugen van die droom is tog wel een warm gevoel als in een omhelzing... heel raar dus

een andere droom wat mij bezig houd

is een hele donkere droom die zich afspeelde in een soort rivier bootje waar ik in zat met n grote donkere man van wie ik het gezicht niet kon zien..ik vertrouwde hem wel in het begin van de droom maar opeens kwam hij op me af en wilde intimiteit van mij die ik niet wenste te verlenen ik verzette mij met alle macht tevergeefs ...

tussen deze dromen zit wel een poos van ik denk een aantal maanden maar tog lijken ze op elkaar .
moet ik hier iets achter zoeken of is het zoals me moeder zou zeggen een bere spang droom

ik hoop  op reacties

groetjes...

Hoi honeyloops.

Als ik dit lees denk ik dat beide dromen eigenlijk verband met elkaar houden.
En ik hoor dan de naam: Apuku.

Liefs  love
honeyloops
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 24 januari 2012, 20:03

dankje wel voor de reactie ...
alleen zegt het mij niet zoveel..
ik weet weinig tot niets van onze surinaamse cultuur
de naam apuku heb ik van gehoord maar weet niet precies wat het inhoud
dus als u kunt graag u antwoord nader toelichten
AnGeLLoVe
Gast
#3 Geplaatst: 24 januari 2012, 20:19

je kunt google op apuku, of je kunt op dit forum zoeken dan vind je alle info  love
honeyloops
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 24 januari 2012, 20:26

oke maar wat heeft het te maken met mijn dromen en zit er een boodschap achter?? nerd
Prodo misie
Pikolet

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

Mi na wang Piai- ingi na tapu liba mi e waka.

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 02 februari 2012, 14:48

Odi Odi Honeyloops,

Deze man is je begeleider, het hoeft niet altijd een ampuku te zijn, de ingi's kunnen er ook wat van. In dit geval zou ik je aanraden om rustig een glaasje water en witte kaars te pakken en bidden. Deze man wilt aandacht en dat probeert hij op deze manier.

Een ampuku is een wintie, je hebt zowel mannelijke als vrouwelijke. Je kan op internet heel veel over lezen. Je kan de 1ste keer gewoon bidden en vragen om begeleiding en wie deze man is. Je zal niet meteen antwoord krijgen, maar dromen die naar het antwoord leiden.
Ik wens je veel succes en kracht. Je moet niet bang zijn, want het kan dat je als je op straat bent, dat hij gewoon met je gaat praten. Ik heb het ook gehad, er kwam een man een lulverhaal aan me vertellen, toen zei hij, a kong lul baka, ik wist geen houding aan te nemen. Achteraf moest ik wel lachen.

Soso lespeki,
Prodo Misie
honeyloops
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 02 februari 2012, 17:27

@ prodo misie ,
bedankt voor je reactie en ik zal het zeker proberen love
Patatje
Gadotjo
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#7 Geplaatst: 02 februari 2012, 18:00

Odi Odi Honeyloops,
Deze man is je begeleider, het hoeft niet altijd een ampuku te zijn, de ingi's kunnen er ook wat van. In dit geval zou ik je aanraden om rustig een glaasje water en witte kaars te pakken en bidden. Deze man wilt aandacht en dat probeert hij op deze manier.
Een ampuku is een wintie, je hebt zowel mannelijke als vrouwelijke. Je kan op internet heel veel over lezen. Je kan de 1ste keer gewoon bidden en vragen om begeleiding en wie deze man is. Je zal niet meteen antwoord krijgen, maar dromen die naar het antwoord leiden.
Ik wens je veel succes en kracht. Je moet niet bang zijn, want het kan dat je als je op straat bent, dat hij gewoon met je gaat praten. Ik heb het ook gehad, er kwam een man een lulverhaal aan me vertellen, toen zei hij, a kong lul baka, ik wist geen houding aan te nemen. Achteraf moest ik wel lachen.
Soso lespeki,
Prodo Misie

Odi,

Hier schrik ik van. Ik heb in mijn dromen sex gehad met een ingie.

Pagina's: [1]

Ga naar: