Goedemorgen,
Ik heb het ook en ik vind het normaal.Ik heb iedee dat het meerdere zijn. Klink raar, maar ik vind het prettig, omdat ik sterk het gevoel heb dat het mijn bigi sma's zijn. Ze geven mij seintjes enzevoorts en af en toe voel ik de warmte heel sterk. Maar ik ben niet bang @ happy with my life! Ik heb me altijd gelukkig gevoelt, nog steeds. Ik hou van het leven, tuurlijk heb je downs, maar die moeten er zijn, zodat je kan leren. En ik heb mijn momenten met mijn bigi wang, want ding opo pasi gi mi, nanaga mi famiri.
Lots of love.
Ik denk inderdaad dat er meerdere geesten naast je kunnen lopen. Ik heb vaak dat als ik in m.n bed ligt dat ik mijn oma in mijn slaapkamer zie, dat ze naar mij staat te kijken en glimlacht. Ik woon in mijn oma haar huis. Als ik snacht wakker ben heb ook altijd het gevoel dat ik haar zie zitten in de grote stoel in de woonkamer. Vreemd is dat mijn opa soms zegt dat hij haar ook denkt te hebben gezien maar het gaat dan zo snel. Ik vind het een fijn gevoel dat ze nog af en toe naar ons toekomt. Ik droom ook vaak met haar dan verteld ze dat ze trots op me is en dat ze van me houdt. Dat maakt het verdriet dat ik om haar dood heb toch een beetje dragelijk.