Pagina's: [1]

Auteur Topic: Het gevoel dat iemand meeloopt  (gelezen 284 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ikra
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 23 januari 2012, 22:30

Dag, ik zit met het volgende: ik merk de laatste tijd dat ik soms schrik van mezelf. Klinkt raar maar als ik op straat heb ik sterk het vermoeden dat iets achter/of met me meeloop. Ik ben niet bang maar , vindt het raar.
Ik voel het ook soms.
Komt het iemand bekend voor??
Patatje
Gadotjo
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 24 januari 2012, 12:38

In m'n dromen zie ik bijna altijd een man aan de linker kant naast mij lopen. We zijn close met elkaar. Een van mijn winti's heeft mij verteld dat hij er is om mij te beschermen, en dat hij in het echt ook altijd naast me loopt. Hij brengt mij in contact met nieuwe winti's, in het begin bemiddelt hij tussen mij en de nieuwe winti.
lobiingi
Grietjebie
*

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 27 januari 2012, 09:39

Goedemorgen,

Ik heb het ook en ik vind het normaal.Ik heb iedee dat het meerdere zijn. Klink raar, maar ik vind het prettig, omdat ik sterk het gevoel heb dat het mijn bigi sma's zijn. Ze geven mij  seintjes enzevoorts en  af en toe voel ik de warmte heel sterk. Maar ik ben niet bang @ happy with my life! Ik heb me altijd gelukkig gevoelt, nog steeds. Ik hou van het leven, tuurlijk heb je downs, maar die moeten er zijn, zodat je kan leren. En ik heb mijn momenten met mijn bigi wang, want ding opo pasi gi mi, nanaga mi famiri.

Lots of love.

AnGeLLoVe
Gast
#3 Geplaatst: 01 februari 2012, 17:19

Dag, ik zit met het volgende: ik merk de laatste tijd dat ik soms schrik van mezelf. Klinkt raar maar als ik op straat heb ik sterk het vermoeden dat iets achter/of met me meeloop. Ik ben niet bang maar , vindt het raar.
Ik voel het ook soms.
Komt het iemand bekend voor??

Hoi ikra,

Als je voelt dat iemand met je meeloopt, zal dit ook zo zijn.
Het is alleen aan jou zelf de vraag wie en om dit uit te zoeken.
Dit kun je doen doormiddel van gebed, meditatie, je ogen te sluiten en dan waar te nemen om je heen.

Daarbij denk ik dat bij een ieder wel iemand meeloopt, dit zijn begeleiders, beschermers.
Maar het kan ook zijn dat iemand met je meeloopt bijv. een overleden persoon, of een andere geest die nog vast zit op aarde.
Je kunt dit zelf alles nader voelen en uit zoeken.

Liefs  love
Patatje
Gadotjo
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 02 februari 2012, 07:11

Goedemorgen,
Ik heb het ook en ik vind het normaal.Ik heb iedee dat het meerdere zijn. Klink raar, maar ik vind het prettig, omdat ik sterk het gevoel heb dat het mijn bigi sma's zijn. Ze geven mij  seintjes enzevoorts en  af en toe voel ik de warmte heel sterk. Maar ik ben niet bang @ happy with my life! Ik heb me altijd gelukkig gevoelt, nog steeds. Ik hou van het leven, tuurlijk heb je downs, maar die moeten er zijn, zodat je kan leren. En ik heb mijn momenten met mijn bigi wang, want ding opo pasi gi mi, nanaga mi famiri.
Lots of love.

Ik denk inderdaad dat er meerdere geesten naast je kunnen lopen. Ik heb vaak dat als ik in m.n bed ligt dat ik mijn oma in mijn slaapkamer zie, dat ze naar mij staat te kijken en glimlacht. Ik woon in mijn oma haar huis. Als ik snacht wakker ben heb ook altijd het gevoel dat ik haar zie zitten in de grote stoel in de woonkamer. Vreemd is dat mijn opa soms zegt dat hij haar ook denkt te hebben gezien maar het gaat dan zo snel. Ik vind het een fijn gevoel dat ze nog af en toe naar ons toekomt. Ik droom ook vaak met haar dan verteld ze dat ze trots op me is en dat ze van me houdt. Dat maakt het verdriet dat ik om haar dood heb toch een beetje dragelijk.
Pagina's: [1]

Ga naar: