Pagina's: [1]

Auteur Topic: inbrekers  (gelezen 248 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
jay-velino
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 23 januari 2012, 13:14

odi odi droomkenners,

zoals altijd zit ik weer met een droom die ik graag naar een betekenis voor wil hebben!

Ik droomde dat ik 2mannen hoorde praten dat ze in mijn huis zouden inbreken dus heb ik ze mooi opgewacht.
Ik was met iemand die leek op een klein meisje tussen de 7 en 10 jaar maar weet niet wie het is.Ik heb ze mooi opgewacht en heb alle lichten uit gedaan, na een tijd kwam er een via het keuken raam en een van via het raam van de woonkamer(het waren beiden luikjes)Toen ze halver wege het leuk waren heb ik de lichten aan gedaan waardoor ze schrokken, de gene die via de woonkamer kwam was al binnen maar toen ik op hem af ging om hem te slaan was hij binnen een mum van tijd weer buiten(wat raar was)Die van de keuken had een pistool bij zich en begon te schieten terwijl hij nog naar binnen probeerde te komen.Ik ontweek die kogel, liep op hem af en begon op het raampje te slaan waardoor hij weer naar buiten moest.

Kan iemand dit voor mij uitpluizen!! oh oh
jay-velino
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 23 januari 2012, 13:32

P.s:

Het luik in de woonkamer heb ik niet eens, dat vind ik ook raar.Mijn moeder heeft er wel zo een of maakt het niet uit!!

BVD.
AnGeLLoVe
Gast
#2 Geplaatst: 24 januari 2012, 19:10

odi odi droomkenners,

zoals altijd zit ik weer met een droom die ik graag naar een betekenis voor wil hebben!

Ik droomde dat ik 2mannen hoorde praten dat ze in mijn huis zouden inbreken dus heb ik ze mooi opgewacht.
Ik was met iemand die leek op een klein meisje tussen de 7 en 10 jaar maar weet niet wie het is.Ik heb ze mooi opgewacht en heb alle lichten uit gedaan, na een tijd kwam er een via het keuken raam en een van via het raam van de woonkamer(het waren beiden luikjes)Toen ze halver wege het leuk waren heb ik de lichten aan gedaan waardoor ze schrokken, de gene die via de woonkamer kwam was al binnen maar toen ik op hem af ging om hem te slaan was hij binnen een mum van tijd weer buiten(wat raar was)Die van de keuken had een pistool bij zich en begon te schieten terwijl hij nog naar binnen probeerde te komen.Ik ontweek die kogel, liep op hem af en begon op het raampje te slaan waardoor hij weer naar buiten moest.

Kan iemand dit voor mij uitpluizen!! oh oh

Hoi jay-velino

Deze droom weergeeft dat er bepaalde ''gaten'' zijn de luiken waardoor iets naar binnen kan komen, iets bij je kan komen.

Dromen over inbreken kan weergeven dat je je niet veilig voelt, maar ook bijv. dat mensen over je grenzen gaan.
Je hebt het over de keuken en de woonkamer.

Woonkamer weergeeft hoe je zelf bent, jezelf presenteert.
Keuken weergeeft de behoefte aan geborgenheid, en spiritualiteit.

Kijk eens naar zulke aspecten in jezelf en misschien kom je dan nog wat stukjes tegen waarin je sterker mag staan.

Toch weet je op het juiste moment als er iets te gebeuren staat en het uit je ''huis'' te halen.

Liefs  love
jay-velino
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 24 januari 2012, 19:27

Heel erg bedankt voor uw uitleg great great great great love love love love yes yes yes
AnGeLLoVe
Gast
#4 Geplaatst: 24 januari 2012, 19:29

Graag gedaan  love
kleintje
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 27 januari 2012, 18:01

Hoi Jay velino,

Ik lees deze droom nu pas. Heb al eerder een antwoord gegeven op een droom die je later had geplaats en lees deze van je. deze dromen zijn heel aansluitend aan elkaar. Denk maar goed na. Kijk om je heen. (is je huis schoon. (culturu fasie). Heb je bescherming. dingen willen binnen komen. Wat kan ik helaas niet zeggen. dat weet ik niet. Maar jij weet mischien wel hoe of wat. Of je vijanden. Of jaloersie. Je weet hoe die dingen gaan. Je hoef mensen niks gedaan te hebben maar ja. Je krijgt goeie heldere dromen hierover. want je geeft aan in je droom heb je horen zeggen dat ze in je huis willen inbreken. Dat is eigenlijk in je echte leven ook zo. Je krijgt dromen dat ze bij je iets willen doen.

Dus let op. (dit is wat ik denk hoor, mischien zijn er nog andere meningen hierover. )

gr, kleintje
Prodo misie
Pikolet

Netherlands Netherlands

Mi na wang Piai- ingi na tapu liba mi e waka.

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 27 januari 2012, 18:28

Hoi Jay-velino,

Ik sluit me aan bij Kleintje. Wees alert.

gr
Prodo Misie
jay-velino
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#7 Geplaatst: 27 januari 2012, 18:34

Heel erg bedankt voor je uitleg!

Ik weet niet wat het is en of het hier mee te maken heb maar sinds deze laatste dagen voel ik sterk aanwezigheid in me huis, alsof iets steeds achter me loopt,, ben niet bang maar het geeft een raar gevoel.iets dat je niet ziet.De eerste keer rook ik een zware zweet geur in de woonkamer en dat zette me aan het denken.Deze dagen heb ik vaak last van een stijve nek of af en toe pijn aan een kant van mijn hals.Maar ja, wil niet te ver denken.Heb wel bescherming voor mijn deur.

Vanmorgen heb ik wat door geslapen stond ik zo tegen 12u op en in de hoek waar de gang deur is zacht ik een soort energie zo een doorzichtig iets, maar heb geen aandacht aan gevestigd en ben weer in de kamer gegaan.Ik zie vaak dingen in een flits lopen maar denk als ik maar niet bang ben.
Pagina's: [1]

Ga naar: