Pagina's: [1]

Auteur Topic: schoenen kopen  (gelezen 533 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
lekkerding
Gadotjo
*

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 23 januari 2012, 00:33

Goedenavond iedereen

Me droom ging als  volg. Ik droomde dat ik een schoen in een winkel zag en vond het een mooi schoen waardoor ik het gekocht heb.

Ik kwam thuis bij 2 hindoestaanse vrouwen hun zaten op een bank met zn tweeen te praten. Ik ben op een andere bank gaan zitten in me eentje.

Ik pakte me schoenendoos en haalde die schoen tevoorschijn. Kwam er toen achter dat het niet de juiste schoen was en vond die schoen niet zo mooi en het was een witte schoen.

AnGeLLoVe
Gast
#1 Geplaatst: 23 januari 2012, 06:44

Goedenavond iedereen

Me droom ging als  volg. Ik droomde dat ik een schoen in een winkel zag en vond het een mooi schoen waardoor ik het gekocht heb.

Ik kwam thuis bij 2 hindoestaanse vrouwen hun zaten op een bank met zn tweeen te praten. Ik ben op een andere bank gaan zitten in me eentje.

Ik pakte me schoenendoos en haalde die schoen tevoorschijn. Kwam er toen achter dat het niet de juiste schoen was en vond die schoen niet zo mooi en het was een witte schoen.

Schoenen weergeven de ´´basis´´ hoe je in het leven staat.
Je verwisselt van ´´rol´´ van gedachten over hoe je in het leven staat.
Dan kom je erachter dat dat wat op het eerste gezicht een ´´mooie schoen´´ leek van dichtbij tegenvalt.

Kijk nader naar jezelf en je gedachtes over jezelf en je leven.
Zoek de juiste richting voor jezelf.

Liefs  love
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands Netherlands

It's a love-ly thing ... ooh yes it is

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 23 januari 2012, 16:52

Goedenavond iedereen

Odi Lekkerding,

Men zegt meestal als je over een schoen droomt, heeft het in de meeste gevallen te maken met een man / nieuwe liefde.

Dus vertaald naar jou droom .. de verkeerde man??

Love-ly
lekkerding
Gadotjo
*

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 24 januari 2012, 05:26

Ja het klopt over de verkeerde man. Heb de verkeerde keuze gemaak daar kom ik nu achter. Gelukkig nu dan over een paar jaren

Bedankt voor het antwoord
kleintje
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 27 januari 2012, 18:36

Ja het klopt over de verkeerde man. Heb de verkeerde keuze gemaak daar kom ik nu achter. Gelukkig nu dan over een paar jaren

Bedankt voor het antwoord
toch mooi dat je zo een heldere droom hebt gehad hierover... smile
lekkerding
Gadotjo
*

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 29 januari 2012, 06:39

Ja is inderdaad een heldere droom. Was aan het twijfelen tussen 2 mannen. En wou toch de juiste keuze maken vandaar dat ik aan het twijfelen was. Juist degene die ik zelf knapper vond die hield me aan het lijntje, en juist die ik minder knap vind die meent het met me.  Dus kan me fout gelukkig nog herstellen.
lekkerding
Gadotjo
*

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 29 januari 2012, 16:14

Dag iedereen

Hoop dat de mensen die me eerst geholpen hadden met me droom te ontcijferen weer kunnen helpen met deel 2 over me droom.

Droomde weer over schoenen maar niet dat ik ze had gekocht.

Ik droomde dat ik in suriname was (in werkelijkheid ben ik ook op vakantie in suriname). Ik zag me nichten en ze vroegen me om uittegaan vanwege omdat het laatste dag zou zijn in suriname

Ik keek naar me voeten en bleef steeds herhalen moet eerst andere schoenen aan doen want heb de verkeerde schoenen aan (het waren zwart/grijze gympies die ik in het echt ook heb.

Weet uiteindelijk niet als ik andere schoenen heb aan gedaan en als ik ben uitgeweest. Weet nog wel dat ik bij het einde van me droom met me nichtjes over straat liep en dat ik een creoolse jongen tegen kwam (die ik in werkelijkheid ken).

Heeft deze droom ook met verkeerde keuze te maken ofzo?
AnGeLLoVe
Gast
#7 Geplaatst: 29 januari 2012, 16:57

Dag iedereen

Hoop dat de mensen die me eerst geholpen hadden met me droom te ontcijferen weer kunnen helpen met deel 2 over me droom.

Ik droomde dat ik in suriname was (in werkelijkheid ben ik ook op vakantie in suriname). Ik zag me nichten en ze vroegen me om uittegaan vanwege omdat het laatste dag zou zijn in suriname

Ik keek naar me voeten en bleef steeds herhalen moet eerst andere schoenen aan doen want heb de verkeerde schoenen aan (het waren zwart/grijze gympies die ik in het echt ook heb.

Weet uiteindelijk niet als ik andere schoenen heb aan gedaan en als ik ben uitgeweest. Weet nog wel dat ik bij het einde van me droom met me nichtjes over straat liep en dat ik een creoolse jongen tegen kwam (die ik in werkelijkheid ken).

Hoi lekkerding,

In hoeverre heeft deze jongen invloed op je leven?
In positieve zin?
En in negatieve zin?

Ik zou je aanraden om naar zulke aspecten te kijken.

Liefs  love
lekkerding
Gadotjo
*

Bekijk profiel
#8 Geplaatst: 29 januari 2012, 17:04

Hij heeft geen enkele invloed op me leven ik zie hem gewoon als vriend meer niet.

Ohh ja hij was ook aan het telefoneren

AnGeLLoVe
Gast
#9 Geplaatst: 29 januari 2012, 17:37

Hij heeft geen enkele invloed op me leven ik zie hem gewoon als vriend meer niet.

Ohh ja hij was ook aan het telefoneren

Ik denk anders, dat iedereen een bepaalde invloed op je heeft.
En zeker als je zegt dat het een vriend van je is.
Maar het ligt eraan of je het ziet, bewust of niet.
Je kunt voelen, weten hoe iemand is. En wat het met jou doet.
Dat wou ik eigenlijk zeggen naar aanleiding van jou droom.

Liefs  love
lekkerding
Gadotjo
*

Bekijk profiel
#10 Geplaatst: 29 januari 2012, 17:53

Ok maar dan nog weet ik niet wat deze droom betekend
AnGeLLoVe
Gast
#11 Geplaatst: 29 januari 2012, 17:56

Ok maar dan nog weet ik niet wat deze droom betekend

Ik geef je alleen hints waar je naar zou kunnen kijken, om zelf tot een antwoord te komen.
Zelfonderzoek is belangrijk.
Het gaat er niet om dat ik je gaat zeggen dit en dat betekent het, dan mis je de kans om zelf te ontwikkelen.

Maar wie weet kan iemand anders je verder helpen hier op het forum.

Liefs  love
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands Netherlands

It's a love-ly thing ... ooh yes it is

Bekijk profiel
#12 Geplaatst: 29 januari 2012, 18:54

Dag iedereen

Odi Lekkerding,

Je focus je op dingen die niet echt van belang zijn (voor dit moment) je nichten staan voor komfo's en ze willen je mee uitnemen n ji houd je bezig met je schoen (man) .. ik denk dat je je focus eerst op je komfo's moet richten en daarna aan de liefde denken.

Dit is mijn visie op jou droom.

Love-ly

lekkerding
Gadotjo
*

Bekijk profiel
#13 Geplaatst: 29 januari 2012, 19:16

Bedankt hoor nu begrijp ik het
Pagina's: [1]

Ga naar: