odi odi iedereen,
ik heb gedrooomd dat ik niet kon bewegen(wat een paar dagen ervoor in het echt was gebeurd)toen ik de kans kreeg om me te bewegen rolde ik mezelf naar het randje van me bed zodat ik op de grond viel het gekke was dat ik geen pijn voelde, toen stond ik op en praatte tegen mijn kamer?!? ik zei iets met tak mofo ofso maar wat ik ook zei het waren hele krachtige woorden van no wan swa kan du mi wan takru sani toen stond ik op en wou het licht aandoen maar het ging niet aan ik liep aar de gang,die licht ging ook niet aan tenslotte ging ik naar me ouders hun kamer maar hun licht ging ook niet aan toen werd ik boos ik liep terug naar mijn kamer en begon weer te praten van ik weet dat jij het hebt gedaan dat de lichten niet aankunnen maar ik ben niet bang voor je.
lobie rowinho
Hoi rowinho,
Als ik je droom lees sluit ik me aan bij wat Obiaman zegt.
Toch wil ik zelf ook nog iets zeggen.
Het voelt voor mij of dat iets jou energie neemt en hierdoor ben je niet in staat om te ''bewegen''.
Daarbij denk ik aan basiseigenschappen in het leven, of je leven op orde is maar ook je eigen kracht, aarden, houd dit alles in de gaten en maak dit sterker.
Door een goede basis kun je enkel tot het licht komen....
Liefs