Pagina's: [1]

Auteur Topic: droom overr niet kunnen bewegen  (gelezen 295 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rowinho
Blawki
*

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 22 januari 2012, 16:04

odi odi iedereen,
ik heb gedrooomd dat ik niet kon bewegen(wat een paar dagen ervoor in het echt was gebeurd)toen ik de kans kreeg om me te bewegen rolde ik mezelf naar het randje van me bed zodat ik op de grond viel het gekke was dat ik geen pijn voelde, toen stond ik op en praatte tegen mijn kamer?!? ik zei iets met tak mofo ofso maar wat ik ook zei het waren hele krachtige woorden van no wan swa kan du mi wan takru sani toen stond ik op en wou het licht aandoen maar het ging niet aan ik liep aar de gang,die licht ging ook niet aan tenslotte ging ik naar me ouders hun kamer maar hun licht ging ook niet aan toen werd ik boos ik liep terug naar mijn kamer en begon weer te praten van ik weet dat jij het hebt gedaan dat de lichten niet aankunnen maar ik ben niet bang voor je.
lobie rowinho
Obiaman
Moderator
van deze Rubriek

Twa twa

Suriname Suriname

Geslacht: Man

Volg me op twitter
Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 23 januari 2012, 14:07

Odi Rowinho,

Zo een droom spreek voor zich.
met andere woorden je moet strijd leveren tegen iets dat jou wilt lammen(verzwakken) of in het donker zetten.
je pad verduisteren,je levensweg.

Je weet iets en denkt te weten wie of wat, maar duidelijk is dat er meer is wat jou klein wenst te maken waar tegen je strijd levert.
Je zal je hier tegen moeten bewapenen,, tapu enz...
In iedergeval, lever je een behoorlijke strijd zodat het je niet krijgt waar het je hebben wilt... maar wel zal je moeten kijken hoe vaak je dit droomt of dat het terug keert...Je vecht in het duister en dat willen we niet...

je hebt krachtige woorden gesproken zoals je zei, je hebt het in het echt meegemaakt.
Vertel het je ouders en wie weet is er kennis in huis om dit tegen te gaan.

Odi nanga brasa,
Obiaman.
AnGeLLoVe
Gast
#2 Geplaatst: 24 januari 2012, 18:44

odi odi iedereen,
ik heb gedrooomd dat ik niet kon bewegen(wat een paar dagen ervoor in het echt was gebeurd)toen ik de kans kreeg om me te bewegen rolde ik mezelf naar het randje van me bed zodat ik op de grond viel het gekke was dat ik geen pijn voelde, toen stond ik op en praatte tegen mijn kamer?!? ik zei iets met tak mofo ofso maar wat ik ook zei het waren hele krachtige woorden van no wan swa kan du mi wan takru sani toen stond ik op en wou het licht aandoen maar het ging niet aan ik liep aar de gang,die licht ging ook niet aan tenslotte ging ik naar me ouders hun kamer maar hun licht ging ook niet aan toen werd ik boos ik liep terug naar mijn kamer en begon weer te praten van ik weet dat jij het hebt gedaan dat de lichten niet aankunnen maar ik ben niet bang voor je.
lobie rowinho

Hoi rowinho,

Als ik je droom lees sluit ik me aan bij wat Obiaman zegt.
Toch wil ik zelf ook nog iets zeggen.

Het voelt voor mij of dat iets jou energie neemt en hierdoor ben je niet in staat om te ''bewegen''.
Daarbij denk ik aan basiseigenschappen in het leven, of je leven op orde is maar ook je eigen kracht, aarden, houd dit alles in de gaten en maak dit sterker.
Door een goede basis kun je enkel tot het licht komen....

Liefs  love
rowinho
Blawki
*

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 26 januari 2012, 00:19

odi,angellove nanga obiaman
dat ik me niet kon bewegen . dat is echt gebeurd en dese droom kreeg ik een paar dagen later nadat het was gebeurd ik denk niet dat het mn opa was want in mn droom praatte ik tegen mijn kamer,wat ik praatte waren surinaamse woorden, ik praat bijna nooit surinaams kan het wel maar niet helemaal zo goed. dus dat vond ik raar maar wat ik zei was om vooral dat "ding" weg te jagen duidelijk te maken dat ik het niet leuk vond.ik hield me ook nooit echt besig met culturu het kwam meer op mij af eigenlijk.
 veel lobie. rowinho
Pagina's: [1]

Ga naar: