Pagina's: [1]

Auteur Topic: Mensen die vluchten voor dieren  (gelezen 199 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
jay-velino
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 22 januari 2012, 13:13

Gm iedereen,

Ik droomde dat mensen aan het vluchten waren voor dieren uit het verleden(dinosauresen, tijger die mij niet bekend kwam enz)maar ook dieren van het heden(tijger en een Panter)Eerst vochten de tijger en de panter met elkaar waarna de tijger vluchtte en de panter mij achterna kwam.Ik rende een erf op met een paar andere mensen en denk dat toen de dino even later achter me aan zat en die de poort open probeerde te breken, maar werd daarna wakker omdat me zoontje riep.

Heeft iemand een idee!!
AnGeLLoVe
Gast
#1 Geplaatst: 24 januari 2012, 19:28

Gm iedereen,

Ik droomde dat mensen aan het vluchten waren voor dieren uit het verleden(dinosauresen, tijger die mij niet bekend kwam enz)maar ook dieren van het heden(tijger en een Panter)Eerst vochten de tijger en de panter met elkaar waarna de tijger vluchtte en de panter mij achterna kwam.Ik rende een erf op met een paar andere mensen en denk dat toen de dino even later achter me aan zat en die de poort open probeerde te breken, maar werd daarna wakker omdat me zoontje riep.

Heeft iemand een idee!!

Mensen rennen weg voor hun eigen krachten, gevoelens en emoties. Ze zijn er bang voor.

Hoe bang ben je er zelf voor?

De panter kan staan voor een duistere kracht in jezelf die je niet onder ogen wilt zien en je dus achtervolgt, maar het kan ook staan voor een goede kracht.
In beide gevallen ben je er bang voor, je rent weg.

Liefs  love
jay-velino
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 24 januari 2012, 19:36

ashamed0006 Ben eenmaal een bangerik arf :lol:kan meestal zo bang worden van bepaalde dromen dat ik er een hele tijd mee zit dat ik dan denkt dat die dingen zich om me heen bevinden en dat is mijn nekslag net dromen, vooral als ik geen uitleg voor heb!!

Zal het gaan uitpluizen.Heel erg bedankt. great love
AnGeLLoVe
Gast
#3 Geplaatst: 24 januari 2012, 19:48

love succes
kleintje
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 27 januari 2012, 17:39

Beste Jay-velino,

Wat ik zelf denk is dat er mensen je bescherming uit je leven willen halen. Let dus op. Heb je, je tapoe voor je deur. Je word gewaarschuwd.. Goeie droom en helder. Als je soms niet uit je dromen komt neem een glas water, en een kaars bigi you bigi sma voor begeleiding. want je dromen zijn niet zomaar. Dit is een waarschuwing.

Hoop dat je hier wat aan hebt....
Gr, Kleintje money

(ps is mijn mening misschien ziet iemand anders, dit anders.)
jay-velino
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 27 januari 2012, 18:40

Vind dit echt nu een lastige situatie, want ik heb niet echt iemand hier om dit voor te leggen!!Moeder woont in su.
Pagina's: [1]

Ga naar: