Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
in Google
in Culturu.com
Home
Forum
Leden
Registreren
vertel een vriend
maak favoriet
maak startpagina
mail de redactie
Culturu.com
>
Forum
>
Lifestyle!
>
Phone talk (lekker luchtig)
>
Mijn liefdes verhaal
Pagina's:
1
2
[
3
]
4
Auteur
Topic: Mijn liefdes verhaal (gelezen 962 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
love-ly
Sky is the limit
Twa twa
Netherlands
Geslacht:
Aanmeldingen: 0
It's a love-ly thing ... ooh yes it is
Re: Mijn liefdes verhaal
#30 Geplaatst:
28 januari 2012, 12:52
Odi Loverboy,
Heb je verhaal gelezen en vind het erg voor je dat je ex toch is gesprongen, maar dat moet je niets doen.
dat was haar keus.
Jij hebt de keus gemaakt om haar te laten en je te gaan binden aan je nieuwe vriendin, maar je wilt hetgeen je x gedaan heeft een plekje gevebn en daarom doe je het rustig aan...
Heeft jouw nieuwe vriendin hier om gevraagd?? dus omdat je ex is gesprongen heeft je nieuwe vriendin nu pech...
Zo te horen hou je nog van je ex, ik adviseer je dan ook om dan na te gaan wat je echt wilt.
Weet dat god alle tranen telt.
Sterkte en succes,
Love-ly
Meld dit bericht aan de forum rechter
soulsister11
Twa twa
Zimbabwe
The purpose of life is a life of purpose.
#31 Geplaatst:
28 januari 2012, 13:12
Citaat van: Loverboy op 28 januari 2012, 10:09
Lieve Love-ly,
Ja, Ik heb mijn keuze al gemaakt.
sowieso zoals ik dacht.
De laatste keer toen ik haar sprak en duidelijk maakte dat het over en uit was en ik me ga(wilt) binden, maakte ze dus duidelijk dat ze dan ook een eind aan haar leven zou maken omdat ze niet zonder mij wilde leven.....
Ik wees haar erop dat ze ook verder met haar leven moet gaan en wie weet ze morgen ook en lieve man tegen komt die haar gelukkig zal maken....geloof me ze is een ontzettend mooie vrouw en ik weet zeker dat ze morgen indien ze wilt een vriend kan hebben die zijn wilt.nee, mevrouwtje wilt LOVERBOY.
Na lang praten vroeg ze me desnoods haar als 2de vrouw te nemen wat ik dus gelijk van tafel moet vegen omdat dat niet in mijn aard ligt. Ik kan het niet...als vrijgezel kan ik hier zijn en morgen daar...maar als ik je als vrouw neem,wil ik geen 2de ernaast...als vrijgezel mag ik slapen waar ik wil. dat was fijn,,maar ik heb besloten ermee te willen stoppen.
inmiddels blijkt dat ze iets geprobeerd heeft maar niet gewerkt heeft waardoor ze nu in het ziekenhuis ligt.
Ik ben blij dat je je niet schuldig voelt, want dat hoopte ze.
Indien ze gedacht had mijn aandacht zo te trekken,jaagt ze me juist weg want nu denk ik dat ik al die tijd met een ..... mens te maken had. Ik begrijp de emotie. Ik begrijp haar wel,,,,me liefde was,goed lekker en gezellig,,,
maar als iemand niet meer wilt,,,moet je dan zo om aandacht vragen?
Nee, bij mij werkt het juist tegen over gesteld...ik krijg juist meer kracht haar weg te duwen van mijn zei.
Het zou mooi moeten zijn en goed moeten voelen dat iemand zoveel van me hou en om me geeft.
Maar bij mij werkt het helemaal niet goed waardoor ik nog sneller een ander telefoon nummer hebt genomen,nadat ik heb vernomen dat ze in het ziekenhuis ligt...gelukkig is ze niet in levensgevaar ..............maar om haar zelf te beschermen tegen der zelf.....heb ik vernomen. Ze weet het even niet en ja,,,,ik weet nu dat loverboy zijn een leuk iets is,maar speel nooit met gevoelens van een ander.
Wees eerlijk, begrijp elkaar en als de ander niet meer wilt,,,laat de ander vrij want we zijn niemands bezit.
Voor mezelf wil ik het ook een plekje geven en neem het even rustig.
Hopelijk besef ze dat er meer mannen op aarde zijn en dat het leven door gaat.
Ik ben geen harde toffe jongen, juist iemand die liefde geeft,,,maar als ik merk dat je dwingt en met bepaalde opmerkingen komt(dwingi libie) ben ik juist de type man die snel weg gaat.
ze heeft zichzelf veel hoop gegeven dat we een keer samen zouden zijn wat ik nooit beloofd had.
Ik ben vrijgezel, en dat wist ze,als ik bij haar was was het feest.groot feest..............maar als ik besluit dat ik verder ga en niets meer wil,,,accepteer,ga verder met je leven en wens ik jou heel veel geluk........moet kunnen.
Maar ga nooit met zelfmoord dreigen...nooit..... anders heb je hulp nodig. snel ook.
Het maakt mij nu alleen maar sterker om ver uit der buurt te blijven.
Ik heb een nieuw nummer. Hopelijk beseft ze,
Loverboy gaat verder met zijn leven,,,
Ik wens haar heel veel liefde en geluk.
I've learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
Beata
Twa twa
Netherlands
Geslacht:
Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.
#32 Geplaatst:
28 januari 2012, 13:21
Odi Loverboy,
Misschien gaat mijn reactie vervelend overkomen bij je nieuwe vriendin,maar ik houd van de waarheid.
Ik zeg altijd dat ik niet getroost hoef te worden met een leugen.Ik huil liever de hele dag omdat men mij de waarheid heeft gezegd.Ik heb liever de waarheid.
In vind je in deze niet helemaal eerlijk tegenover je ex.Dat ze nu in het ziekenhuis ligt,ben jij daar verantwoordelijk voor.
Wanneer vrouwen met elkaar lopen te vechten of bekvechten om mannen,mi Beata n'ee doe den san' dati.
Sommige mannen zijn oneerlijk en soms erg harteloos.
Zou jij ook zo makkelijk verder kunnen gaan en het ook zo makkelijk kunnen accepteren dat degene van wie je houdt,je verlaat voor een ander?
Uit jouw laatste reactie begrijp ik dat er wel meer was tussen jij en deze dame,dan alleen maar sex.
Hulp in nood is er overal in dit land,waarom heb je daar geen gebruik van gemaakt totdat je je vrouw was tegengekomen.
Now j'e go NAAI na sma ptjien,gebruikt haar als hulp in nood en kom je ineens tot het besef dat zij niet goed genoeg is om je vrouw te worden. Heb je ook even aan jezelf gedacht lieve schat?
Heb je je even in haar schoenen geplaatst? Zo moet je een ander ook weer niet behandelen.Zo onstaat karma,situaties waar wij niet bij stilstaan.Als je echt een nieuwe relatie wil hebben zonder karma van je ex,pak dit anders aan hoor.
Die ex van je is ook een mensenkind.Houdt rekening met haar,ookal wil je d'r niet meer.Je weet het ook niet of het rozegeur en maneschijn zal zijn in die nieuwe relatie.
Probeer je nieuwe relatie met een rein geweten te starten.Mijn vader zegt altijd: Te ju musu taigi wan trawan a troe,au gersi na kosi j'e kosi eng.Mijn reactie zal dan als negatief bij jou overkomen,maar ik bedoel het helemaal niet negatief.
Fosi ju kier wan fowru,ju moes djen watra!!!
Dit is ook mijn laatste reactie in dit topic.Heel veel succes en veel geluk in je nieuwe relatie.
Pak het goed aan en take care!!
Kusjes,
Beata
Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.
Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.
Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
Loverboy
Twa twa
Netherlands
Geslacht:
#33 Geplaatst:
28 januari 2012, 23:25
Citaat van: Beata op 28 januari 2012, 13:21
Odi Loverboy,
Misschien gaat mijn reactie vervelend overkomen bij je nieuwe vriendin,maar ik houd van de waarheid.
Ik zeg altijd dat ik niet getroost hoef te worden met een leugen.Ik huil liever de hele dag omdat men mij de waarheid heeft gezegd.Ik heb liever de waarheid.
In vind je in deze niet helemaal eerlijk tegenover je ex.Dat ze nu in het ziekenhuis ligt,ben jij daar verantwoordelijk voor.
Wanneer vrouwen met elkaar lopen te vechten of bekvechten om mannen,mi Beata n'ee doe den san' dati.
Sommige mannen zijn oneerlijk en soms erg harteloos.
Zou jij ook zo makkelijk verder kunnen gaan en het ook zo makkelijk kunnen accepteren dat degene van wie je houdt,je verlaat voor een ander?
Uit jouw laatste reactie begrijp ik dat er wel meer was tussen jij en deze dame,dan alleen maar sex.
Hulp in nood is er overal in dit land,waarom heb je daar geen gebruik van gemaakt totdat je je vrouw was tegengekomen.
Now j'e go NAAI na sma ptjien,gebruikt haar als hulp in nood en kom je ineens tot het besef dat zij niet goed genoeg is om je vrouw te worden. Heb je ook even aan jezelf gedacht lieve schat?
Heb je je even in haar schoenen geplaatst? Zo moet je een ander ook weer niet behandelen.Zo onstaat karma,situaties waar wij niet bij stilstaan.Als je echt een nieuwe relatie wil hebben zonder karma van je ex,pak dit anders aan hoor.
Die ex van je is ook een mensenkind.Houdt rekening met haar,ookal wil je d'r niet meer.Je weet het ook niet of het rozegeur en maneschijn zal zijn in die nieuwe relatie.
Probeer je nieuwe relatie met een rein geweten te starten.Mijn vader zegt altijd: Te ju musu taigi wan trawan a troe,au gersi na kosi j'e kosi eng.Mijn reactie zal dan als negatief bij jou overkomen,maar ik bedoel het helemaal niet negatief.
Fosi ju kier wan fowru,ju moes djen watra!!!
Dit is ook mijn laatste reactie in dit topic.Heel veel succes en veel geluk in je nieuwe relatie.
Pak het goed aan en take care!!
Kusjes,
Beata
Odi Beata,
Ik begrijp je heel goed..Maar....het was meer een seks relatie.
ze wilt gewoon door gaan met dit leven maar ik wil verder.
Ik heb besloten niet meer als vrijgezel door het leven te gaan. een keus die ik gemaakt hebt om ook iemand thuis te hebben een vrouw die op me wacht...en dan moet ik keuzes maken.
Ik was een man die als vrijgezel overal kon aankloppen zonder iemand verantwoording schuldig te moeten zijn. waar ik ga of sta.
Zo zijn er meerder vrouwen in mijn leven geweest die weten hoe Loverboy is. vandaag hier morgen daar.
Bij de 1 was het na 1 avond geweldig en tot daar. en bij de ander kon ik jaren komen zonder dat we een relatie hadden...(sex relatie)
Niets moet ,,,wel mag) altijd spannend.
Iedereen heeft goede voornemens....Mijn voornemens was om niet meer zo hier en daar te slapen ,maar om ook een schatje thuis te hebben.
Het zelfde als een man een buiten vrouw heeft en de binnen vrouw gaat weg,ze verlaat die man,,,, denkt de buiten vrouw automatisch dat zij nu binnen vrouw wordt wat niet zo hoeft te zijn. misschien is ze goed als buiten vrouw,maar nergens staat dat ze ooit binnenvrouw wordt. is wat afgesproken wordt.
Een sex relatie kan leuk zijn,maar met iemand samen te wonen is zijn.
Sex was goed, maar om mijn vrouw te zijn moet ik verliefd op je zijn en dat is me overkomen....ik ben verliefd geworden op iemand die mijn vrouw zou kunnen zijn waar ik geen seks relaties meer wilt hebben.wat ze niet kan begrijpen.. ik heb deze dame netjes gezegd het was fijn,maar ik kan niet anders,,,,was meer een sex relatie dan een man vrouw relatie. zij zag het anders,en ja,,,ik heb misschien ergens hoop gegeven. dan nog is het me plicht eerlijk te zijn.
Wat moet ik doen? Ik ben verliefd op een dame, ik heb geen relatie met geen enkel ander vrouw en moet me niet laten chanteren ....want dat is het.....Ik heb een leuke tijd gehad ..ja het was leuk voor ons beiden,,,heel leuk...sex heerlijk,een 10 plus.
Maar er zou een dag komen dat we verder moesten.
Moet ik niet naar mijn gevoelens luisteren??? moet ik omdat ze dreigt met zelfmoord mijn grote liefde laten gaan?
Als ik dat doe zou ik ongelukkig zijn want dan ga ik met iemand verder omdat ze iets eist waar ik geen liefde voor voel enkel dat wat ons plezier brengt en dat is sex.
Nogmaals,we hebben het samen fijn gehad,echt, fijn ....
was fijn,het was goed,het was geweldig........maar hoelang kan ik zo door gaan. dat stukje gaat er bij haar niet in,.
Het gekke is, we hebben nooit gezegd we zijn vriend en vriendin,,het leek zo omdat we alles samen deden en zei geen vriend had ................
Ik wil me nieuwe vriendin niet kwijt....................daarom zeg ik voor mezelf nu alles goed opo een rijtje zetten.......ik wil nioemand pijn doen...en hoop dat ik iedereen toch nog gelukkig kan maken .................ik heb geen haast,,hopelijk begrijp me schatje me,,,en kan ik verder veel leed besparen ,...ik wil even de rust bewaren en alles goed en fijn oplossen.
vandaar dat ik even om pauze hebt gevraagd...bedenkt tijd .....lobi mooi ma a moeilijk zelf voor mij als loverboy.
Maar ik begrijp je helemaal,,ik wil niemand pijn doen maar vooral mezelf niet.......
maak me blij, maak me gelukkig en ik zal je geven wat je wenst
Loverboy
Twa twa
Netherlands
Geslacht:
#34 Geplaatst:
29 januari 2012, 00:23
Citaat van: love-ly op 28 januari 2012, 12:52
Odi Loverboy,
Heb je verhaal gelezen en vind het erg voor je dat je ex toch is gesprongen, maar dat moet je niets doen.
dat was haar keus.
Jij hebt de keus gemaakt om haar te laten en je te gaan binden aan je nieuwe vriendin, maar je wilt hetgeen je x gedaan heeft een plekje gevebn en daarom doe je het rustig aan...
Heeft jouw nieuwe vriendin hier om gevraagd?? dus omdat je ex is gesprongen heeft je nieuwe vriendin nu pech...
Zo te horen hou je nog van je ex, ik adviseer je dan ook om dan na te gaan wat je echt wilt.
Weet dat god alle tranen telt.
Sterkte en succes,
Love-ly
Beste Love-ly,
Soms is het goed om even een pauze te nemen.
even rust,,teveel aan me hoofd.
dan is het beter voor me vriendin i p v dat ik haar hoofd moe maak met mijn probleem.
ze heeft geen pech,,,ik heb juist voor haar gekozen,,,,zou ze juist blij moeten zijn...want ik kon door gaan met mijn oude leven of voor mijn nieuwe vriendin te kiezen,,,en als me schat van me hou en weet dat ik om haar dit doe,,staat ze achter me en help ze me ,,steun ze me dit tot een goed eind te brengen.
pech heeft ze dus niet....juist geluk dat ik open kaart speel..
Loverboy
Twa twa
Netherlands
Geslacht:
#35 Geplaatst:
29 januari 2012, 14:15
wees niet boos op me.
Herinner me als je vriend.
Wendy Alleyne - Midnight Blue
Loverboy
Twa twa
Netherlands
Geslacht:
#36 Geplaatst:
29 januari 2012, 18:09
EINDE EINDE EINDE MIJN LIEFDES VERHAAL....
The Manhattans - Kiss & Say Goodbye
soulsister11
Twa twa
Zimbabwe
The purpose of life is a life of purpose.
#37 Geplaatst:
30 januari 2012, 03:40
Citaat van: Loverboy op 29 januari 2012, 18:09
EINDE EINDE EINDE MIJN LIEFDES VERHAAL....
The Manhattans - Kiss & Say Goodbye
I've learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
Loverboy
Twa twa
Netherlands
Geslacht:
#38 Geplaatst:
05 februari 2012, 23:31
Hoi fans,
Op verzoek..............
Ik krijg heel veel pm hoe het verhaal verder gaat,
Hoe het met haar gaat of is gegaan in het zieken huis?
Ze heeft dus geprobeerd iets te doen wat aandacht trekt.
ze wilt aandacht veel aandacht,.....................Van mij......................
Ik kon het niet laten op de hoogte te blijven hoe het gaat.............
Gelukkig heeft ze een arts die haar probleem serieus neemt en haar door heeft verwezen naar een
psycholoog......ze zat vast in de liefde......ze leeft in een wereld dat van haar is, een fantasie wereld,waar ik dus ook in voor kom.zo is het me uitgelegd................
In haar droom zou ze niet verder zonder mij kunnen leven en dat maakt haar zo angstig en bang.
Ze is niet alleen mooi, maar ook sexy,,,,maar ze begrijp 1 ding niet dat ze nooit mijn vrouw kan worden...
Mooi zijn zegt niet alles, sexy zijn ook niet..............
Gelukkig heeft ze deskundig hulp ingeschakeld en hoop ik dat ook zei verder kan met haar leven....
want leven in een wereld die niet bestaat met mij erin..........................kan mooi zijn als het maar bij fantaseren blijft met een foto van me boven je bed ...................tot daar.......maar daarna weer naar orde van de dag.
Leef en laat leven,
Michael Bolton - How Am I Supposed To Live Without You
Loverboy
Twa twa
Netherlands
Geslacht:
#39 Geplaatst:
05 februari 2012, 23:49
Het is voorbij..................Einde verhaal
'Titanic' Theme Song
(Insluiten uitgeschakeld, limiet bereikt)
Loverboy
Twa twa
Netherlands
Geslacht:
#40 Geplaatst:
12 februari 2012, 14:16
je bent nu echt weg,
Wat een saaie zondag,
Torn Between Two Lovers - (re-posted)
Loverboy
Twa twa
Netherlands
Geslacht:
#41 Geplaatst:
12 februari 2012, 15:17
wanneer de persoon weg is voel je het
You needed me - Anne Murray
Loverboy
Twa twa
Netherlands
Geslacht:
#42 Geplaatst:
12 februari 2012, 16:52
Ja ik ga het anders doen
ll never love this way again - Dionne Warwick
Loverboy
Twa twa
Netherlands
Geslacht:
#43 Geplaatst:
13 februari 2012, 12:50
Ik heb gekozen,
Paul de leeuw - ik wil niet dat je liegt
Pikien Moesje
Pikolet
Geslacht:
#44 Geplaatst:
13 februari 2012, 18:15
Odi L,
Liefde/verliefdheid is een werkwoord. Openheid is goed, maar kwets niet. Praat met mensen die weten wat het is om een echte monogame relatie te hebben. Dus niet alleen de vrouwen.
Perspectief van een trouwe man zou welkom zijn in deze topic.
Krijg ik dan een ander standpunt vanuit de trouwe suri man.....
Pikien Moesje
Pagina's:
1
2
[
3
]
4
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
Welkom gast bij culturu.com
=> Welkom bij het forum gedeelte van Culturu.com
Nieuws & Politiek
=> Politiek Suriname
=> Algemeen nieuws
Cultuur & Religie
=> Algemene winti vragen
=> Dromen topic (door Obiaman)
=> Ghost Story en Bakru Torie
=> Overige winti zaken
===> Winti Singi met Luangu Masra
=====> Winti Liederen
=====> Bid Texten
=====> Verhalen rond Culturu liederen (Singi tori)
===> Winti's en voorouders soorten
=====> De (mama) Aisa winti
=====> De Leba winti
=====> Luangu
=====> De Fodu winti
=====> De Ingi winti's
=====> Ampuku
=====> De Adoemakamang winti
=====> De Kantamasi Winti
=====> De Bakru winti
=====> De Kumanti Winti
=====> De Watra Baringa Winti
=====> Voorouder Geesten
=======> Yorka
=======> Dede Oso / nachtwaken
=======> Officier
=======> Kabra
Lifestyle!
=> Vrijetijd & Uitgaan
=> Mop van de dag
=> Relatie & Seksualiteit
=> Phone talk (lekker luchtig)
Surinaamse zaken
=> Surinamers gezocht (Familienamen)
=> Vraag en Aanbod
===> Aangeboden
===> Gezocht
===> Gratis af te halen
===> Verloren/Gevonden
=> Spreuk van de dag (Odo van de dag)
=> Bijlmer Tori
Overige
=> Oude forum onderwerpen
===> Terug naar mijn roti
===> Echte Meisjes in de Jungle
===> Surinaamse filmpjes
===> Dag buurvrouw, Dag buurman
===> Mijn geheim (Anoniem!)
===> Nunsu ini Sranan tongo
===> Sranan Tongo Cafe
===> Surinaamse Recepten
===> Surinaamse geschiedenis
===> Surinaamse kruiden en bladeren (wiri´s)
Laden...