Pagina's: [1]

Auteur Topic: Mijn week....  (gelezen 81 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
Geplaatst: 16 januari 2012, 00:38

Odi odi,

Het afgelopen week was voor mij heel hechtisch.
Druk en nogmaals druk.We hadden een jarige,die Sarah heeft gezien afgelopen donderdag.

Ze vroeg me om haar te helpen met het organiseren van een feestje.Pootie Beata nooit no organiseer feest eerder.
Maar het is wel gelukt.
Ik had echter pech,want ik werd 2 dagen eerder ziek.Hoge koorts,hoofd- en rugpijn.

Haar in de steek laten kon ik ook niet.Dus moest ik me toch overeind zien te houden om haar met alles te helpen.
Gelukkig was alles optijd gedaan.Op haar jaardag kreeg ze een ochtendzegen en een verrassing van haar broer.

De broer vroeg me erbij te zijn,maar ik kon mijn bed niet uit vanwege de koorts en vooral mijn rug.Seigneur!! Het was een ellende.

Ik moet vandaag werken,maar ben nog hartstikke moe.
Tijd dus om mijn bed in te duiken.

Beata love
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

Aanmeldingen: 0

The purpose of life is a life of purpose.

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 16 januari 2012, 18:55

Odi,

Deze week is al gelijk druk begonnen.
Vanmorgen moesten we vroeg de deur uit om zaken te regelen.
Want morgen hebben we een afspraak om onze vergunning te verlengen.
Dus moeten we weer het hele gedoe doorlopen.
Rijden we naar de belasting wordt ons verteld dat we vandaag niet die papieren bij
hun kunnen betalen.
Ik schrik me een hoedje want om 08.00 hebben we die afspraak morgenochtend en als we de
belasting niet betaald hebben hoeven we net zo goed niet langs te gaan.  ouch
Die vrouw zegt dat ze al om 07.30 opengaan, maar dat we er wel vroeg al moet staan
om gelijk geholpen te kunnen worden.

Dus morgenochtend gaat deze vrouw al om 06.15 de deur uit in de hoop dat ik de eerste ben.
Die man brengt mij dan even, gaat terug naar huis, brengt dochter om 07.00 naar school en komt
vervolgens met die kleine naar mij toe.

Mijn medicijnen zijn op en ik heb haast geen pijn meer, ik heb een hoop bijverschijnselen van die
antibiotica. Waar ik behoorlijk van baal. De pijn is nog niet echt over en ik heb pas midden volgende
maand een vervolg afspraak. Nu weet ik dat ik het niet ga volhouden, dus ga ik woensdag naar de
tandarts om te vragen als ik het dan maar kan trekken. Hopelijk kan ik deze maand nog geholpen worden.

Dus een drukke week, ik wens dat het donderdag en vrijdag wat rustiger zal zijn.

Een fijne week iedereen!

Soulsister11
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd

I've learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
Pagina's: [1]

Ga naar: