Pagina's: [1]

Auteur Topic: Sieraden dragen tijdens je periode  (gelezen 296 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Liones
Stonka
**

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Leeuw

Bekijk profiel
Geplaatst: 10 januari 2012, 12:37

Odi allen..en nog de beste wensen..ok al zijn we bijna halverwege januari!!

Ik vroeg mij af of je als vrouw zijnde je sieraden die je voor je sking hebt gekocht draagt tijdens je periode, de een zegt van wel..de ander zegt van niet..wat is het nou? En dan nog een algemene vraag..mijn ring is te groot geworden voor mijn vinger..kan ik deze gewoon verkleinen of een andere ring kopen?En ja ik heb beide al gevraagd aan mijn winti..maar geen antwoord gekregen!!

Blessie Liones

Live the life yuh love..and love the life yuh live!!
Sunder
Tjon-Tjon

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 10 januari 2012, 14:56

Odi Liones,

Een interessante vraag waarvan ik ook benieuwd ben naar de ervaringen.
Zelf heeft niemand mij ooit verteld dat niet te mogen doen, maar gevoelsmatig doe ik dat bij een aantal sieraden niet.
Door jouw vraag zit ik nu te denken waarom ik de ene sieraad wél gewoon aan hou tijdens mijn maandstonde en de ander weer niet. Het is een gevoel.

Groet,
Sunder

Het is niet zo dat we niet durven omdat de dingen moeilijk zijn,
de dingen zijn moeilijk omdat we niet durven. (Seneca)
Jan Klaassen
Tjon-Tjon

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 10 januari 2012, 20:31

Ik vroeg mij af of je als vrouw zijnde je sieraden die je voor je sking hebt gekocht draagt tijdens je periode, de een zegt van wel..de ander zegt van niet..wat is het nou? En dan nog een algemene vraag..mijn ring is te groot geworden voor mijn vinger..kan ik deze gewoon verkleinen of een andere ring kopen?En ja ik heb beide al gevraagd aan mijn winti..maar geen antwoord gekregen!!

Blessie Liones
Odi,

Je kunt gewoon je sieraden om houden hoor. Jij en je komfo zijn 1. Als je ring te groot is dan ga je het verkleinen. Als je het weer terug hebt dan moet je het weer bewerken.
Aanbid je sieraden niet. Het zijn slechts dingen. Als ze klein of groot zijn, kwijt raken, etc, etc so be it! Wat van jou is zal van jou zijn en blijven. Ik zeg dus niet dat je nu gewoon roekeloos met je zaken moet omgaan. Maar dat je niet in paniek moet raken wanneer de zaken zich anders voltrekken dan dat jij het gehoopt.
Liones
Stonka
**

Leeuw

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 13 januari 2012, 22:34

Odi JK,

Bedankt voor je reactie..maar was gewoon benieuwd..ook naar de ervaringen van anderen..omdat de een hoog en laag springt en zegt dat het uit den boze is..en de ander weer niet..

Maar dan nog ff een vraag..ik heb al een ring gekocht voor mijn konfo..maar op een of andere manier heb ik nu weer in me hoofd dat ik eigenlijk dezelfde ring moet kopen alleen een iets mooiere..mijn vraag is echter..stel ik koop die andere ring..wat doe je dan met de ring die je al gekocht hebt en nu draag?

Misschien een gekke vraag..

Blessie Liones

Live the life yuh love..and love the life yuh live!!
AnGeLLoVe
Gast
#4 Geplaatst: 14 januari 2012, 16:13

Blessie Liones

Luister gewoon naar je gevoel, als je een sieraad om wilt doen ook al zit je in periode, dan is dat toch prima.

Liefs  love
kleintje
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 14 januari 2012, 17:27

Odi JK,

Bedankt voor je reactie..maar was gewoon benieuwd..ook naar de ervaringen van anderen..omdat de een hoog en laag springt en zegt dat het uit den boze is..en de ander weer niet..

Maar dan nog ff een vraag..ik heb al een ring gekocht voor mijn konfo..maar op een of andere manier heb ik nu weer in me hoofd dat ik eigenlijk dezelfde ring moet kopen alleen een iets mooiere..mijn vraag is echter..stel ik koop die andere ring..wat doe je dan met de ring die je al gekocht hebt en nu draag?

Misschien een gekke vraag..

Blessie Liones

Ik ben het helemaal met Jan klaasen eens. Helemaal gelijk..

Maar in je zin hierboven geef je aan dat je een ring heb gekocht voor je konfo. Ik weet niet zeker of je dit zo bedoelt je koopt je sieraden namelijk niet voor je konfo's maar voor jezelf. Ze laten zien wie je bent en wie je brengt. Daar vergissen veel mensen zich in. Als bepaalde wintie's je vragen om sieraden te kopen is het niet voor hun maar altijd voor jezelf. Het maakt je sterk tegenover andere. (maar je hoeft het niet eens met mij te zijn dit is mijn ervaringen)

Gr,
Pagina's: [1]

Ga naar: