Pagina's: [1] 2

Auteur Topic: kosten hebi watra  (gelezen 618 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Tink
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 07 januari 2012, 01:33

Odi allen,

Onlangs heb ik twee luku's gehad. Wat er gezegd werd kwam heel erg overeen, maar bij de tweede luku kwam ik erachter dat ik dingen die in de eerste luku gezegd waren verkeerd had geinterpreteerd voor wat betreft waar het meeste over ging nu. In de tweede luku werd gezegd dat ik een hebi watra nodig heb, waar ik het volledig mee eens ben gezien wat gezegd werd (waar het precies om ging wil ik liever voor me houden, het gaat in ieder geval niet om yorka's of iets dergelijks, maar een meer persoonlijk iets wat van me af gewassen moet worden). Van de prijs van het werk schrok ik nogal: 1045 euro voor die hebi watra en swiet watra naderhand samen. Ik ben redelijk nieuw met deze manier van werken en hoor graag de mening van anderen in deze. Is dit een normale prijs of kan dit ook anders? Ik weet dat ik deze wasi nodig heb, maar dit geld is voor mij een groot obstakel.
tata kopsi
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Geslacht: Man

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 07 januari 2012, 07:24

odi

ja kan dat bonumangs zoveel vragen, heb in su ook hebi watra gebaad. ik dacht dat het beter daar is omdat ik daar ben geboren, drape ding bigi sma foe mi de. en dat koste ongeveer 4000 srd dus ongerveer 900 euro. in su was je gewoon op het erf of tap see. in holland in de badkamer. dus hangt er van af wat je beter vind. maar die bonumangs van su zijn erg hoor want zodra ze weten dat je van holland ben vragen ze duurder.

soso lobi
Tink
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 07 januari 2012, 13:29

Odi tata kopsi,

Bedankt voor je antwoord. Die prijs is dus iig niet iets extreem vreemds en wordt wel vaker gevraagd.

Groetjes
tata kopsi
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 07 januari 2012, 14:19