Beste Nieuwhier,
Bedankt voor jou reactie en nu je iets meer hebt verteld, kan ik de zaak ook beter begrijpen.
Gelukkig heb je zelf ervaren dat het werk goed was en dat de andere dingen die je gedaan hebt, goed verlopen zijn.
ALS DIT ALLES NAAR WENS IS VERLOPEN, WAAROM DAN TERUGKIJKEN EN VRAGEN OF HET GEEN JE GEDAAN HEBT EEN MOETJE WAS? Je moet dan je handen dicht knijpen en dan niet meer omkijken, je kan de dingen dan niet meer terugdraaien. Ik begrijp dat je had verwacht dat je winti zou krijgen, "op beide pre's geen winti gekregen".
Persoonlijk denk ik dat iemand niet perse winti hoeft te krijgen om te weten dat zijn dingen succesvol zijn geweest (dromen,gevoel euforie of welbevinden). Met: "een staat om aan te geven, dat iemand over het algemeen op een bepaalde manier op dingen reageert" wil ik alleen zeggen, dat we niet allen op dezelfde manier hoeven te reageren. Als je introvert bent, wil dat niet zeggen dat je niet extrovert kan reageren. Het volstaat denk ik nu, dat je
accepteert dat je zaken goed zijn verlopen en je winties hebben gereageerd, zoals zij denken dat het moet zijn.
Een doeman kan ook voor verassingen komen te staan, niet alle winties treden in vol ornaat naar buiten,soms ter bescherming van onszelf. Wanneer er reden zal zijn om naar buiten te treden, dan zal dat ook wel gebeuren. Hopelijk heb je nu een beter beeld.