Hallo obiaman,
daar ben ik weer is een tijdje terug , maar zit met een droom die ik niet kan vergeten.
ik droomde dat ik de vogelkooi aan het verschonen was mijn vriend zijn vogel het was een witte zang vogel en hij zong heel mooi. het gekke was ik deed dit op het balkon had wel een laken opgehangen zodat de vogel niet weg kon.
tijdens de eerste helft van de kooi bleef de vogel gewoon zitten en zingen maar toen ik de andere helft wou schoonmaken vloog hij weg en toen kreegik hem te pakken. ik stopte hem terug maar vervolgens vloog hij weer weg en toen zo danig datik hem niet meer kon pakken.
ik weet nog dat ik in mijn droom een schuld gevoel had en dacht bij mezelf ik moet zo snel mogelijk dezelfde vogel zien te vinden. maar toen dacht ik ja een vogel die zo mooi zingt en wit is vindt ik nooit meer.dat was gelijk ook het einde van mijn droom. zou dit wat te betekenen of is het zomaar een droom zonder enig boodschap??
ben benieuwd, in ieder geval fijne feestdagen groetjes chennety
Hoi chennety,
Als ik je droom lees voel ik jou mooie energie, jou goed bedoelde intenties.
Ik zie de vogel als iets moois in jou leven, wat er misschien tijdelijk is, even langs komt en dan weer gaat.
Maar het is niet jou schuld dat het weer weg gaat.
Het leven kent ups and downs, het leven bestaat uit golf bewegingen, het is de kunst om mee te bewegen met het leven en niet vast te houden.
Liefs