Pagina's: [1]

Auteur Topic: Het steeds zien van dubbele getallen  (gelezen 4537 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

Aanmeldingen: 0

The purpose of life is a life of purpose.

Bekijk profiel
Geplaatst: 10 December 2011, 12:45

Odi,

Ik zie al sinds ik klein ben dubbele getallen. Op de klok het meest, maar ook op de magnetron, nummerborden, kentekens, bonnetjes en noem maar op.
Toen ik op CC met de 11.11.11 datum iets wilde plaatsen over hoeveel mensen op die dag trouwden, toetste ik op Google dus het getal in. Maar toen ik bij 11.11 kwam zag ik ineens artikelen verschijnen over dubbele getallen zien.
Ik had nooit gedacht dat er zoveel wensen waren die dit meemaakte. Vandaar ik heb besloten om het hier op CC te plaatsen, voor het geval er leden zijn die dit ook hebben.

januari 2009 Barack Obama

Ook ik zie steeds dubbele getallen. Vorig jaar heb ik in The Great Shift (Aquarius tijdperk 2012) gelezen over de getallen. 1 staat voor een nieuw begin. 11 is een meestergetal. Het kan zijn dat degenen die dit zien meesterschap over hun persoonlijkheid proberen te krijgen. Het zien van deze getallen is dan een steuntje in de rug dat we op de goede weg zijn. 4 staat voor vrede. Barack Obama is de 44e president, in het 111e congres! De mensen worden van binnenuit wakker geschud om zich te herinneren wie ze zijn (een human angel) en nu in hun kracht te gaan staan om mee te helpen de Liefde in de wereld te verspreiden. Hier hebben we eeuwen naar uit gegeken. Isn t it wonderful!

Dory

augustus 2008 Evolutie

Ja, ook ik heb al zeker 5 jaar dat ik getallen herhaaldelijk zie. Heb via mijn curcusleidster de betekenis van al deze getallen gekregen. Het zijn allemaal tekens en wijzigingen van de Cosmos en Universum en Engelen en allen die bij de verandering van ons mensen zijn betrokken. Dit is als ondersteuning en hulp op deze weg naar het grote veranderplan van de evolutie van de mens. Zo dat wilde ik even kwijt.

Truus.

november 2008 Fijn dat we onze rol mogen vervullen

Ik heb een periode meegemaakt waarin ik droomde over de getallen 99 en in een korte periode daarna zag ik (voor het eerst) het 11.11 getal. Een soort wakkerheid en allertheid overviel me en diep van binnen wist ik dat het geen toeval was. Ik werd er stil van en iets in me zei dat ik dit wilde onderzoeken. Dit deed ik en nam hetgeen ik las als zoete koek en bezorgde mij bevestiging. Later zag ik andere dubbele getallen en leek het erg ingewikkeld te worden. Mijn interesse in getallen verdween, omdat ik er geen touw aan vast kon knopen en een tijd lang heb ik er geen bewuste aandacht aan besteed. Nu, plots, verscheen wťťr de 11.11. Ergens voelde ik mij 'gedwongen' hier weer aandacht aan te besteden en kwam op deze site terecht. Ik voel deze uitnodiging als een duwtje in de rug om mijn onzekerheid te overwinnen en mee te helpen aan deze prachtige verschuiving in bewustzijn. Ik voel diep van binnen dat er gehoor gegeven moet worden aan mijn innerlijke roep en dat ik geholpen word. Ik ben er van ovetuigd dat het relevant is om te lezen wat belangrijk is voor de ontwikkeling op dŪt moment en daar op te vertrouwen. Heel fijn om deze site tegen te komen en dat we onze rol mogen vervullen zoals die voor ons bedoeld is.

x Golden Hart.

januari 2009 Wat een openbaring

Sinds enige tijd zie ik ook regelmatig 11.11. Eerst vond ik het toeval, tot het toch wel erg vaak gebeurde. Net heb ik 'n telefoongesprek met m'n moeder beŽindigd na 11.11min. En het was precies 11.11uur op de keukenklok. Nu besloot ik eens te googlen met onderwerp 11.11 en wat een openbaring! Ik wist ergens wel dat ik signalen kreeg, maar dit had ik niet verwacht. Ik ga eens diep nadenken over wat nu...

Annemiek

http://www.sayb.nl/reacties/reacties.html

Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd

Never try to mess up someone's life with a lie when yours can be destroyed with the truth!
soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 10 December 2011, 12:48

22:22, 11:11 etc. verklaring
Geschreven door George Barnard   

Hoe vaak zie je 11:11, 22:22, 12:34, 4:44 of 15:51 verschijnen?, deze reeksen verschijnen niet alleen op klokken maar ook op displays van andere elektronische apparaten, ook kunnen reeksen als 333, 555, 1111 op je pad komen. Is dit toeval? Of zie je deze nummers te vaak om toeval te zijn en zijn ze niet meer willekeurig? Misschien ben je verbaasd of geamuseerd door dit fenomeen? Misschien zelfs een beetje zenuwachtig? De vraag die iedereen zich stelt is: "Wat betekend 11:11?" en "Is er een verklaring voor?" En er is zeker een verklaring...

Miljoenen mensen over de hele wereld zien nu deze verbazingwekkende 11:11 signalen. Zij zijn mensen van alle kleuren, alle godsdiensten, alle overtuigingen. Het is de verspreiding van een belangrijk fenomeen. Iemand of iets zorgt er voor dat al deze mensen op de klok kijken, naar nummerplaten op auto's, telefoonnummers of wat voor een bron van nummers dan ook, zelfs als je niet zelf de moeite neemt om naar deze reeksen te kijken. Je kan zelfs je klokken in huis veranderen en je zal deze signalen nog steeds ervaren, op de verkeerde tijd! je kan het niet stoppen, omdat JIJ het niet veroorzaakt. Soms zal je zelfs nummers op je klok zien na een stroomstoring, terwijl klokken zich zouden moeten resetten op 12:00 of 0:00 maar niet 11:11 of 12:12!

Deze 11:11 'wekservice' op je digitale klokken, mobiele telefoons, video's en magnetrons zijn het handelsmerk van een groep van bijna 1111 spirituele gidsen of engelen. Zodra zij je aandacht hebben, zullen ze andere cijfers gebruiken, zoals 12:34, of 2:22 om je te herinneren aan hun aanwezigheid. Onzichtbaar voor onze ogen, maar ze zijn zeer reŽel.

Onze 1111 aardse Beschermengelen vaak Middenwezens genoemd, staan mensen bij vanuit alle niveaus van de samenleving, al vele eeuwen lang. George Barnard, het oorspronkelijke menselijke lid van de 11:11 Progress Group, is bevoorrecht hun zijn familie te noemen, zijn collega's, vrienden en leraren, al meer dan 60 jaar lang. Krijg een inleiding in enkele van George's ervaringen in; From the Desk of George Barnard

Sommige mensen ervaren andere fenomenen, lichten die aan en uit gaan, straatverlichting die aan en uit gaat als men een lantaarnpaal passeert. Ze kunnen aan je deurbel bellen. Ze kunnen vrijwel elk elektronisch apparaat bedienen om je aandacht te vragen. Ze kunnen verkeerslichten bedienen, maar we hebben ervaren dat dat de elektronische circuits beschadigd dus we adviseren daar niet naar te vragen.

Schrijf je in voor de 11:11 mailing list en ontvang berichten van verschillende soorten Hemelse wezens, leden van de 11:11 Progress Group ontvangen deze berichten dagelijks. Nieuwe berichten ontvangt men per email, en worden op ons forum gepost, een selectie van berichten plaatsen we op de Celestial Message pagina's en op onze zuster sites. Je kan ook naar de 11:11 Message Board surfen en contact maken met andere 11'ers, en je ervaringen delen. Er is ook een specifieke 11:11 forum dat gaat over de Akashic Construct, een cd die een revolutie heeft veroorzaakt in hoe men contact maakt met zijn gidsen.

Een nieuw tijdperk van 'spirituele opwaardering' is begonnen op onze planeet. Er zijn nu letterlijk miljarden Hemelse wezens aanwezig, die speciaal zijn opgeleid om te helpen bij het veranderen van de loop van deze planeet. Vele van deze Engelen zijn nu klaar om ieder te helpen die hun hulp vraagt. Als eerbetoon aan de eeuwenlange ambtstermijn van de oorspronkelijke 1111 Middenwezens, hebben ze vastgehouden aan de gebruikelijke 11:11 signalen. Ons wordt verteld dat meer dan 70 miljoen mensen deze getallen zien, en een kort rondje op het web zal je vertellen dat er iets groots gebeurt, Welkom 11'er.

Wordt vervolgd

Never try to mess up someone's life with a lie when yours can be destroyed with the truth!
soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 10 December 2011, 12:50

Kunnen jullie me meer vertellen over deze wezens?

Zeker, lees dit als voorgerecht: Our Midwayer friends

Wat zijn Middenwezens?

Technisch gezien heten ze Middenwezens, omdat ze leven in een wereld tussen ons en het volgende niveau dat we na de dood zullen bereiken. Zij zijn de spirituele entiteiten die het dichtst bij ons staan. Ze zijn materiŽle wezens, maar van een materiaal dat onzichtbaar is voor de meesten van ons. Het was niet de bedoeling dat het zo zou zijn, we werden verondersteld ze te kunnen zien, en op normale werelden is dat ook zo. George noemt ze liever spirituele voogden of simpelweg engelen.

Welk bewijs heb je?

George communiceert al meer dan 50 jaar met deze wezens. Hij ziet hen en praat met hen. Meestal ziet hij ze met zijn geestelijke ogen, maar er zijn gevallen waar fysieke manifestatie plaatsvindt. Je kan niet verwachten dat een psychiater (George) geloofd in de stemmen in zijn hoofd als zij niet fysiek verschijnen, jij wel? Zij hebben een belangrijke rol gespeeld in zijn hele leven, en sommige van zijn ervaringen zijn beschreven in zijn boeken The Search for 11:11 en In the Service of 11:11. In feite zijn er nog drie boeken in de maak. Je kunt enkele hoofdstukken online lezen van In the Service of 11:11 in pdf-form.

Een extern bewijs van hun bestaan vind je in het Urantia Boek, een groot spiritueel werk van 2000 gedrukte pagina's welke in 1950 voor het eerst is gepubliceerd;

Het Urantia boek, Paper 77:

"De 1.111 getrouwe secundaire middenwezens zijn bezig met belangrijke missies op aarde. Vergeleken met hun primaire metgezellen zijn zij ontegenzeggelijk materieel. Zij bestaan net buiten het bereik van het gezichtsvermogen van stervelingen en bezitten voldoende aanpassingsvermogen om, indien zij dat willen, lichamelijk contact te maken met wat mensen ĎmateriŽle dingení noemen. Deze uitzonderlijke schepselen hebben een bepaalde welomlijnde macht over de zaken van tijd en ruimte, inclusief de dieren van dit gebied."

Het Urantia Boek, Paper 37:

"De Middenschepselen. In de vroege perioden van de meeste bewoonde werelden zijn daar bepaalde bovenmenselijke doch gematerialiseerde wezens aangesteld, maar dezen trekken zich gewoonlijk terug na de aankomst van de Planetaire Adams. De verrichtingen van deze wezens en de inspanningen van de MateriŽle Zonen om de evolutionaire volkeren vooruit te brengen, resulteren dikwijls in de verschijning van een beperkt aantal schepselen die moeilijk te classificeren zijn. Deze unieke wezens liggen vaak halverwege tussen de MateriŽle Zonen en de evolutionaire schepselen in, vandaar hun naam, middenschepselen. In relatieve zin zijn deze middenwezens de permanente burgers van de evolutionaire werelden. Van de eerste dagen na de komst van een Planetaire Vorst tot de bestendiging van de planeet in licht en leven in de verre toekomst, vormen zij de enige groep intelligente wezens die voortdurend op die wereld blijft. Op Urantia zijn de dienende middenwezens in werkelijkheid de eigenlijke behoeders van de planeet; zij zijn praktisch gesproken de burgers van Urantia. Stervelingen zijn weliswaar de fysische, materiŽle bewoners van een evolutionaire wereld, doch ge leeft allen slechts zo kort: ge verblijft slechts zoín korte tijd op uw geboorte planeet. Ge wordt geboren, leeft en sterft en gaat verder naar andere werelden van evolutionaire voortgang. Zelfs de bovenmenselijke wezens die als hemelse dienaren op de planeten verblijven, worden slechts tijdelijk aangesteld; lang verbonden met een gegeven wereld zijn er slechts weinigen. De middenschepselen geven echter continuÔteit aan het planetair bestuur ondanks steeds wisselende vormen van hemelse hulpverlening en ondanks sterfelijke bewoners die voortdurend plaats maken voor elkaar. Tijdens al deze onophoudelijke veranderingen en wisselingen blijven de middenschepselen op de planeet en gaan zij daar zonder onderbrekingen door met hun werk."

Het Urantia boek is online beschikbaar voor inzage; http://www.urantia.nl

Wordt vervolgd

soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 10 December 2011, 12:52

En dan is er Courtney Brown, een professor op een Amerikaanse universiteit en sociaal wetenschapper en auteur van "Cosmic Voyage" gepubliceerd in 1997, Hij zegt, op pagina 124:

"De ontdekking dat Middenwezens daadwerkelijk bestaan was een schok dat het bewustzijn van van het leger van de SRV (Wetenschappelijk Remote Viewing ook CoŲrdinatenstelsel Remote Viewing genoemd) gedurende een paar jaar behoorlijk door elkaar gooide. De informatie van hun bestaan was ongelooflijk belangrijk - voor allerlei redenen. Maar aan de andere kant, het was nooit duidelijk hoe men dit kan verklaren aan de generaals die zich meer zorgen maakten over het aantal kernkoppen in de raket silo's.

De Middenwezens zijn zelf niet buitenaards, omdat ze blijkbaar permanent hier op Aarde aanwezig zijn. Maar ze zijn niet menselijk, noch kunnen ze de menselijke vorm aannemen in een fysieke zin. Ze zijn subruimte wezens die leven en werken in een menselijke omgeving.

De Middenwezens werken hier op aarde, maar de commandostructuur is niet afkomstig van deze planeet. Blijkbaar zijn ze ťťn van de subruimte groepen die een verscheidenheid van taken heeft. De Middenwezens werken samen als een eenheid, zoals een militair team samen werkt. Maar ze zijn niet militaristisch. Zij werken met de subruimte aspecten van de mens ter bevordering van het menselijke evolutionair potentieel."

In de 1111angels.com archieven zul je veel berichten vinden, niet alleen van George, maar ook van contribuanten. Je zal zien dat George het al lang over zijn platoon heeft, lang voordat Courtney Brown beschreef hoe ze werken.

Waarom ik?

Nou we hebben slechts theorieŽn op dit punt. Ze hebben nog niet uitgelegd wie ze uitkiezen, en waarom. Het zou zo simpel kunnen zijn als:

a) omdat ze je instaat bent hun signalen te ontvangen en anderen zijn niet ontvankelijk. Het lijkt dat de meeste mensen waarmee contact gemaakt wordt uitstekende latente paranormale capaciteiten hebben. Indien zij je kunnen prikkelen kunnen ze je hersenen aansturen om je ergens naar te laten kijken zoals op het juiste moment op een klok kijken, dan kunnen ze ook een breder scala van gedachten in je geest projecteren.

b) of omdat je unieke vaardigheden hebt die ze zouden willen gebruiken.

c) of omdat je reeds een belangrijke rol hebt, of in de toekomst zal krijgen. Je kan een leraar zijn, of een schilder, of een muzikant - iemand die van invloed zal zijn op veel mensen. Het Tijdperk van Herstel zal een tijd zijn waarin de orthodoxie mislukt, en de mensen zullen op zoek gaan naar antwoorden en ze worden mogelijk angstig. Zij zullen moeten worden gerustgesteld. Dit is een mogelijkheid, jij kunt het verschil maken, je bent waarschijnlijk een early adopter van nieuwe paradigma's.

Hoe kan ik zelf contact maken?

Er zijn een paar technieken mogelijk, maar vergis je niet, je zal niet in 1 dag slagen. Maar deze techniek zal je helpen contact te maken met alle Hemelse wezens. Dus het is het waard. Er zijn 2 methodes beschikbaar: de Akashic Construct en de Stilte Meditatie.

De Akashic Construct; Dit is een CD, die je kan kopen. De CD heeft 3 onderdelen. De eerste is een ontspannings methode. Deze zal je leren je te ontspannen. Deze zal je een week moeten oefenen. Deel 2 heet deep alpha. Dit zal je helpen om op het niveau te komen van deel 3. Oefen dit voor een week. Als laatste de Akashic Construct, een gestructureerde meditatie die je zal leiden naar je werkplaats waar je met elk Hemels Wezen contact zal kunnen maken waar je mee wilt spreken.

Probeer deze meditatie; De Stilte Meditatie

soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 10 December 2011, 12:56

http://www.1111engelen.com/

De getallen :

0.0.1.2.3.4.5.6.7
0.1.2.3.4.5.6.7
1.2.3.4.5.6.7.
11.22.33.44.55.66.77
111.222.333.444.555.666.777

11=909=Geestelijke Reinheid
22=Stimulatie
33=303=Waarheid
44=Absoluut/Universum
55=Ongelofelijk
66=Rijkdom/Weelde
77=Wijsheid/Verlichting

05:55=55
04:44=44
03:33=33
12:12=33
11:11=22
10:10=11
01:01=11
01:10=11

Volgens Pythagoras zijn dubbele getallen entiteiten.

In het Boeddhisme zijn dubbele getallen heilig.

Mensen die getallen zien hebben de potentie om in dit leven de verlichting te bereiken.

Dit is slecht een klein deel van de taart. Ik kan de rest niet geven want als u er buikpijn van krijgt dan ben ik de schuldige.

Uit Liefde en Dienstbaarheid

http://angelsdream.messageboard.nl/forum/viewtopic.php?t=861

soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 13 December 2011, 00:44

Onderwerp: Dubbele Getallen zien

Zie jij ook regelmatig dubbele getallen zoals 11:11 of andere combinaties?

Zie jij meerdere keren per dag dubbele getallen? Dat je precies op het juiste moment opkijkt naar de wandklok en deze bijvoorbeeld 10:10, 11:11, 22:22 of iets in de trend aanwijst.

Zie jij ook regelmatig nummer sequenties terug in je kilometerstand, kassabon, verzend/ontvangst tijd van een e-mail, forum bericht, hyves krabbel of een sms bericht?

Je mag erop rekenen dat dit geen toeval is. Het zien van dubbele getallen of nummer sequenties heeft een gegronde reden.

Afhankelijk hoe jij in het leven staat kan het vaker gaan voorkomen of juist totaal verdwijnen. Als het verdwijnt is het meestal een indicatie dat je niet in pas loopt met het universum. Het verdwijnen van nummer sequenties kan ook duiden op een mogelijk spiritueel onbalans.

Vanuit een religieus/spiritueel standpunt mag je ervan uitgaan dat deze getallen signalen zijn naar jou toe. Sommigen beweren dat dit signalen zijn van je beschermengelen. En sommigen beweren weer dat dit een directe terugkoppeling is vanuit het universum naar jou.

Maakt verder niet zoveel uit waarin je wenst te geloven de betekenis van de getallen blijft hetzelfde.

Mensen die zich intensief bezig houden met synchroniciteit en numerologie weten bijvoorbeeld dat iedere keer als er zich een nieuwe levens veranderende mogelijkheid aanbied je regelmatig de nummer sequenties 111, 11:11 en 555 zal terugzien in je dagelijks leven.

Je kan het verschijnen van dubbele getallen en nummer sequenties zien als een groot bord aan de kant van een snelweg die je richting geeft naar de eerstvolgende gewenste afslag of aandachtspunt.

Het vaker zien van dubbele getallen zoals 10:10, 12:12, 13:13 enzovoort is in principe niets meer dan een synchroniciteit aanwijzing. Met andere woorden dat je met je huidige acties van de dag synchroon loopt met het universum.

Het dubbele getal 11:11 kan ook dienen als een signaal om te ontwaken.
Ontwaken is: je ervan bewust worden dat dit universum heel anders werkt dan je eerst voor ogen had. Om iedere vorm van toeval uit te sluiten kan het soms gebeuren dat je als het ware overvallen wordt door nummer sequenties.

Hieronder een lijst met nummer sequenties en hun betekenis:

111 Zorg dat je gedachten in de gaten houd, focus enkel op waar je naar toe wenst te gaan. Er zullen zich nieuwe kansen aanbieden en je gedachten zullen zich in record snelheden manifesteren. Het universum maakt nu een momentopname van je gedachten en zal deze manifesteren in vorm. Het kan ook betekenen dat er een nieuwe fase van start gaat.

222 Dit is een terugkoppeling, je nieuwe gedachten beginnen zich te manifesteren in de realiteit. Geef je gedachten voldoende aandacht in je hart en ze zullen zich snel manifesteren. Je bent dus goed bezig, blijf positief denken en visualiseren.

333 Je krijgt hulp vanuit het universum, dit is om je te attenderen dat je op hulp en liefde mag rekenen vanuit het universum. Als je vaker nummer 3 patronen om je heen ziet kan jij je beroepen op hulp vanuit het universum. Je staat er dus niet alleen voor. Als je een vraag had in gedachten en je krijgt dit direct na het stellen van een vraag dan is het antwoord op je vraag ďJaĒ

444 De kracht en liefde van het universum omringt jou. Geen paniek hulp is nabij als je dit nodig zou hebben. Als je een vraag had in gedachten en je krijgt dit direct na het stellen van een vraag dan is het antwoord op je vraag ďNeeĒ

555 Maak je zelf klaar voor een heftige rit. Grote veranderingen op komst. Dit hoeft niet perse slecht te zijn maar het zal in ieder geval goed merkbaar zijn. Het is een waarschuwing vooraf dat er iets is gewijzigd op je levenspad. Als je weet dat je verkeerd bezig bent geweest dan zou je het eventueel nog kunnen afwenden.

666 Waarschuwing! Je bent uit balans, je focust teveel op het materiŽle. Neem wat afstand van het materiŽle en doe eventueel aan meditatie of zelfreflectie om jezelf weer te hervinden.

777 Gefeliciteerd! Je bent goed bezig, alles verloopt volgens plan, je kan verwachten dat er leuke dingen je kant op zullen komen. Of je hebt een wijze levens les geleerd.

888 Een fase komt ten einde. Het kan op emotioneel, werk of relatie gebied zijn. Het kan ook betekenen dat wat je hebt gezaaid klaar is om geoogst te worden. Aarzel dan niet om te oogsten.

999 Einde! Dit is het einde van een grote fase. Voor lichtwerkers is dit ook een oproep om aan het werk te gaan het universum heeft je nodig.

000 Dit is een indicatie dat je ťťn bent met het universum. Altijd leuk als iemand je precies om 0:00u een berichtje stuurt.

Ravenne

soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 13 December 2011, 00:54

Meestergetallen
De meestergetallen zijn: 11, 22, 33, 44, 55, 66, 77, 88 en 99.

Binnen de numerologie worden in principe alle getallen teruggebracht tot ťťn cijfer. Maar wanneer je dieper in deze materie wilt duiken ga je ook rekening houden met de meestergetallen.

Meestergetallen in je geboortedatum
De meestergetallen zijn spirituele getallen die je o.a. kunnen aanspreken op een bepaalde paranormale gevoeligheid. Het sterkst werken ze als ze ook in je geboortedatum voorkomen, dat kan de dag zijn, bijv de 22e, of de maand (11=november) of een meestergetal in het geboortejaar, maar vooral ook als de totale optelling van je geboortedatum een meestergetal is.

Meestergetallen tegenkomen
Er zijn mensen die steeds bepaalde meestergetallen tegenkomen, je kijkt op de klok en dan zie je bv 11.11 of 22.22 staan, wat betekent dat?

Mensen die steeds dubbele getallen zien worden letterlijk aan-ge-sproken op hun situatie of gedrag. Een Meester is iemand die les-geeft, door-geeft, en een bepaalde wijsheid bezit. Een meestergetal geeft ook iets door, het heeft vaak te maken met je spirituele onwikkeling waarin je op dat moment verkeert.

Wake-up call
Steeds meer mensen hebben deze ervaring en vragen zich af wat het betekent. Volgens mij is het een soort van wakker schudden en her-inneren (terug naar binnen gaan), her-ont-dekken (opnieuw bloot leggen).

Meestergetallen in je (dag)dromen
Als er meestergetallen in je dromen voorkomen is het vaak zinvol de tarot er bij te betrekken, ik werk zelf met deze betekenissen:

11 staat oa voor spiritualiteit, inzicht en bewustzijnsverhoging dus 11.11 gaat heel diep op dat gebied. 11= de gemuilbande leeuw (Kracht, Tarot in de herstelde Orde). 11 staat ook voor geld aantrekken, zelfoverwinning en passie. Als je kijkt naar de 1 dan staat deze voor ideeŽn, verandering en vernieuwing, zelf-bewust-zijn, 1= de man, de magiŽr (Tarot).

22 staat voor het voortzetten van veranderingen en een nieuwe wereld creŽren. Binnen de tarot is kaart 22 de Dwaas (leerprocessen), maar de de 22e kaart is de Wereld. Het getal 2 staat voor het gevoel, de intuitie, voor mystiek en verbeeldingskracht, 2= de vrouw, de hogepriesteres (Tarot).

33 staat voor universeel bewust-zijn, het goddelijke, het all-een zijn. Ook voor versnelling, de verhoging van trilling (levenslessen ivm vertrouwen op anderen). Het getal 3 staat voor groeiproces, ontwikkeling, rijkdom, idealisme, 3= het kind, de keizerin (Tarot).

44 staat voor evenwicht tussen het spirituele en het lichamelijke, een nieuwe basis vormen (levenslessen op het vlak van grenzen aangeven). Het getal 4 staat voor leiderschap, beheersing, discipline, eerzucht, organisatie, 4= de keizer (Tarot).

55 staat voor onze indivuele vrijheid, voor het los komen van oude patronen (levenslessen op comunicatie gebied). Het getal 5 staat voor raadgever, leraar, vrijheid, communicatie, creativiteit, 5= De hogepriester (Tarot).

66 staat voor het dragen van eigen verantwoordelijkheid met liefde en creativiteit. (levensslessen op relatievlak). Het getal 6 staat voor ons geweten, liefde, onzekerheid, het verschil tussen goed en kwaad, harmonie, 6= de geliefden (Tarot).

77 staat voor het verkrijgen van een dieper inzicht, wijsheid en kennis door openbaringen. Soms geeft dat eenzame gevoelens en spanningen. Het getal 7 staat voor inzicht, zelfkennis, overwinning, ook prestige, aanzien geld en eenzame gevoelens, 7= de zegewagen (Tarot).

88 staat voor meesterschap over onze gedachten, gedrag en gevoelens. Soms geslotenheid aanwezig. Het getal 8 staat voor karma, oordeel, rede, soberheid geweten omgaan met geld, 8= Gerechtigheid (Tarot in de herstelde Orde).

99 staat voor vervolmaking, vervulling, evolutie, vooruitgang. Soms rusteloosheid, avontuurlijk. Het getal 9 staat voor inzicht, zelfkennis, innerlijk licht, rechtvaardigheid, strijdlust, 9= de kluizenaar of heremiet (Tarot).

Het getal 10
Het getal 10 is geen meestergetal, maar 10-10 kan een belangrijk doorgangsstadium aangeven naar een nieuwe situatie. Het getal 10 staat voor omwenteling, kringloop en maatschappelijke veranderingen. Denk ook aan de 10e tarotkaart: Het Rad van Fortuin, het rad des levens.

soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

Bekijk profiel
#7 Geplaatst: 13 April 2013, 22:20

Ik zie al een paar maanden 11:11 en 1:11, 12:34, 2:34 maar vooral niet normaal meer 2:22  love
Ik ben goed bezig noh!!

Pagina's: [1]

Ga naar: