Odi odi,
Voor een gelukkig leven,heb ik na GOD en mijn begeleiders zelf gezorgd.
Ik lieg niet en ik bedrieg niet.Ben niet materialisch en ook niet hebzuchtig.Ik geloof in mijn eigen lot en focus mij niet op wat anderen hebben,kunnen of doen.
Ik heb geen grote vriendenkring en wil ik ook niet.Mijn kleine vriendenkring maakt mij gelukkig.
Op mijn beurt zorg ik er ook voor dat ik hun gelukkig maak en het lukt aardig.Iedereen van wie ik weet dat die mij naar het leven staat,heb ik uit mijn leven gebannen.
De deur die hun toegang tot mijn leven verschafte,heb ik op slot gedaan en de sleutel in zee gegooid.Die deur gaat voor hun nooit meer open.De knop die er voor zorgde dat ik nog aan hun dacht,heb ik omgedraaid en ik raak het nooit meer aan.
Ondanks er mensen zijn die mij tegenwerken,terwijl zij voor mij niet meer bestaan,ben ik hartstikke gelukkig.
De angst,de woede,de pijn die mij ongelukkig maakte,heb ik eruit kunnen kotsen en daar ben ik erg dankbaar voor.
De woede die mijn inzicht jaren heeft vertroebeld is verdwenen en ook daar ben ik dankbaar voor.Ik ga verder met een schoon en rein geweten.Een ieder die mij onrecht heeft aangedaan,heb ik vergeven.
Ik ben niet jaloers,niet misgunnend,niet gemeen,niet oneerlijk en zal het in Naam van de Almachtige ook nooit zijn.
Ik ga voort met mijn leven en laat pijn,woede,haat en verdriet plaats maken voor voorspoed,liefde,geluk en gezondheid.
Lieve CC-ers,ik wens jullie allen een fijne zondagmiddag toe.
Beata