kobi
Gadotjo
 Netherlands
Aanmeldingen: 0
|
 |
Geplaatst: 24 november 2011, 22:16 |
|
Odi Sinds kort weet ik Dat ik de Watra Ingi Mariana bij me heb maar ik wil weten wie die ingi is en waar ze vandaan komt en hoe ze is heeft ze bijvoorbeeld een man of kinderen? Kan iemand me het vertellen ? en zijn er nog Liedjes van haar Zoals Mariana Trusu? kan iemand ook vertellen wat er word verteld in dat lied?
Odi alvast Bedankt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
masjouka
Gadotjo
 Suriname
|
 |
#1 Geplaatst: 25 november 2011, 12:11 |
|
mariana trusu van stimofo is ook goed hoor, er is een topic waarin de verschillen de winties worden beschreven en omschreven, misschien kun je daar wat info halen of je kan het vragen aan dege die gezegd heeft welke winti je hebt. Ik zou het wel van die persoon willen weten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kobi
Gadotjo
 Netherlands
|
 |
#2 Geplaatst: 25 november 2011, 17:41 |
|
Die persoon die het me heeft verteld zit in Su  Maar er zal vast wel iemand weten wie ze is?? en Verhalen over haar kan vertellen. Grtzz Kobi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gnet - neko
|
 |
#3 Geplaatst: 25 november 2011, 18:30 |
|
Odi,
Als je wil weten wie mijn vrouw is hoef je het echt niet aan de slager te vragen hoor vraag het aan mij dan krijg je het juiste antwoord.
Dus als jij weet dat je mariana hebt, is de beste "persoon" die correct antwoord heeft op al jouw vragen, mariana zelf(die je sinds kort bij je hebt)
Odi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kobi
Gadotjo
 Netherlands
|
 |
#4 Geplaatst: 25 november 2011, 19:07 |
|
Odi,
Als je wil weten wie mijn vrouw is hoef je het echt niet aan de slager te vragen hoor vraag het aan mij dan krijg je het juiste antwoord.
Dus als jij weet dat je mariana hebt, is de beste "persoon" die correct antwoord heeft op al jouw vragen, mariana zelf(die je sinds kort bij je hebt)
Odi
Ja dat weet ik wel maar ik vraag het bijna elke dag of ze me wilt laten zien we ze is en hoe ze is maar ze laat me niks zien en 1 ding dat ik wel weet is dat ze een Komediant is  . Maar ik wil meer weten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Luangu Masra
|
 |
#5 Geplaatst: 25 november 2011, 19:42 |
|
Ja dat weet ik wel maar ik vraag het bijna elke dag of ze me wilt laten zien we ze is en hoe ze is maar ze laat me niks zien en 1 ding dat ik wel weet is dat ze een Komediant is  . Maar ik wil meer weten. Odi odi Kobi Natuuuuurlijk moet u niet verwachten dat u vandaag vraag en dan morgen of over enkele dagen antwoord ga krijgen  . Wanneer zij ready ervoor is, zal ze voor u verschijnen in een droom. Is altijd grappig om te zien wanneer mannen een Uma watra ingi krijgen, wat bepaalde allemaal doen ayoooo lol 
|
|
|
|
|
|
Di wi kwa Sranan a bun. Ma Luangu Kondre, a ben moro bun.
|
|
|
|
lumarith
|
 |
#6 Geplaatst: 25 november 2011, 19:51 |
|
Odi odi Kobi Natuuuuurlijk moet u niet verwachten dat u vandaag vraag en dan morgen of over enkele dagen antwoord ga krijgen  . Wanneer zij ready ervoor is, zal ze voor u verschijnen in een droom. Is altijd grappig om te zien wanneer mannen een Uma watra ingi krijgen, wat bepaalde allemaal doen ayoooo lol  Heb ik ook meegemaakt met een neef van me,je lacht je krom.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kobi
Gadotjo
 Netherlands
|
 |
#7 Geplaatst: 25 november 2011, 20:30 |
|
Odi odi Kobi Natuuuuurlijk moet u niet verwachten dat u vandaag vraag en dan morgen of over enkele dagen antwoord ga krijgen  . Wanneer zij ready ervoor is, zal ze voor u verschijnen in een droom. Is altijd grappig om te zien wanneer mannen een Uma watra ingi krijgen, wat bepaalde allemaal doen ayoooo lol  echt? ahaha ik heb altijd weer vrouwelijke dingen bij me ik vind het wel raar en ik wacht noual 3 weken op antwoord maar ze laat zich echt niet zien  Maar zijn er nog meer verhalen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kobi
Gadotjo
 Netherlands
|
 |
#8 Geplaatst: 25 november 2011, 20:36 |
|
Zeg trouwens maar JE hoor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Luangu Masra
|
 |
#9 Geplaatst: 25 november 2011, 20:43 |
|
echt? ahaha ik heb altijd weer vrouwelijke dingen bij me ik vind het wel raar en ik wacht noual 3 weken op antwoord maar ze laat zich echt niet zien  Maar zijn er nog meer verhalen? Geduld brada  niets komt voor zijn tijd, heb je een pm gestuurd net  LM
|
|
|
|
|
|
Di wi kwa Sranan a bun. Ma Luangu Kondre, a ben moro bun.
|
|
|
|
|
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands
Geslacht: 
It's a love-ly thing ... ooh yes it is
|
 |
#10 Geplaatst: 05 december 2011, 14:04 |
|
echt? ahaha ik heb altijd weer vrouwelijke dingen bij me ik vind het wel raar en ik wacht noual 3 weken op antwoord maar ze laat zich echt niet zien  Maar zijn er nog meer verhalen? Odi Kobi, Marjana komt wanneer ze wilt hoor geloof me. Hoe roep je dr aan?? zover ik weet roep je dr zingend aan  Love-ly
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kobi
Gadotjo
 Netherlands
|
 |
#11 Geplaatst: 05 december 2011, 16:02 |
|
Odi Kobi, Marjana komt wanneer ze wilt hoor geloof me. Hoe roep je dr aan?? zover ik weet roep je dr zingend aan  Love-ly Odi okee dat wist ik niet en weet je ook met welk lied?? (of iemand anders?) Odi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loverboy
|
 |
#12 Geplaatst: 08 december 2011, 17:54 |
|
Odi kobi Misschien komt ze hierop dansen.............. leti wan sigara nanga wan ginger wine
|
|
|
|
|
|
maak me blij, maak me gelukkig en ik zal je geven wat je wenst
|
|
|
|
|
kobi
Gadotjo
 Netherlands
|
 |
#13 Geplaatst: 14 december 2011, 20:58 |
|
Ik lees net dat Mariana een Tone Ingi is Maar dan is de vraag wat is een tone Ingi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tata kopsi
Stonka

Netherlands
Geslacht: 
|
 |
#14 Geplaatst: 21 december 2011, 18:20 |
|
Odi Sinds kort weet ik Dat ik de Watra Ingi Mariana bij me heb maar ik wil weten wie die ingi is en waar ze vandaan komt en hoe ze is heeft ze bijvoorbeeld een man of kinderen? Kan iemand me het vertellen ? en zijn er nog Liedjes van haar Zoals Mariana Trusu? kan iemand ook vertellen wat er word verteld in dat lied? Pruberi - Mariana trusu (sjambura)Odi alvast Bedankt! mariana is de naam die de watra ingi heeft. en dit mag je niet zomaar zeggen want zo kunnen ze je ingi vastbinnen ( ding kan tai joe winti) en wie heeft je gezegt dat zij mariana heet. want niemand weet hoe je winti heet tot deze is gekomen. dus geen een bonu moet je geloven als ze met namen komen. foroe lobie, hopelijk heb je hier iets aan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|