Pagina's: [1]

Auteur Topic: Kan een lukumang zie welke winti's ik heb?  (gelezen 345 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Avanaisa
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 18 november 2011, 21:28

Odi Odi allen,

Kan een lukumang zien welke winti's ik heb? waarom ik deze vraag stel, laatst heb ik wassi's
gekregen, maar ik mocht ook vragen stellen. Maanden voor ik aan mijn wassi's begon kreeg ik van de desbetreffende
persoon te horen dat ik, die en die winti's bezit, maar zoals velen krijg ik ook dromen en ik  heb bepaalde
dromen hier geplaatst. Uit bepaalde dromen kon ik wel uitmaken dat 1 winti duidelijk naar voren komt, een winti
die deze lukumang niet/nooit genoemd heeft, dus ik heb nogmaals aan die lukumang gevraagd welke winti's  ik bezit.
Waarop hij mij vertelde dat hij niet precies kan zien welke winti's ik bezit, omdat sommige winti's zich schuil houden,
en dat andere lukumangs ook niet kunnen zien welke winti's een persoon allemaal heeft.
Ik stond best verstelt want ik heb zoiets van als hij mij als lukumang mij dit niet kan vertellen, bij wie moet ik dan
zijn om dit uit te vinden? hoe kom ik erachter. Hij vraagt mij te vertellen wat ik droom en hieruit maakt hij naar
zijn zeggen o.a uit welke winti's ik bezit, verder dan dat kom ik ook niet.
Wie kan mij meer hierover vertellen? alvast bedankt.

Avanaisa smile
AnGeLLoVe
Gast
#1 Geplaatst: 19 november 2011, 00:54

Odi Odi allen,

Kan een lukumang zien welke winti's ik heb? waarom ik deze vraag stel, laatst heb ik wassi's
gekregen, maar ik mocht ook vragen stellen. Maanden voor ik aan mijn wassi's begon kreeg ik van de desbetreffende
persoon te horen dat ik, die en die winti's bezit, maar zoals velen krijg ik ook dromen en ik  heb bepaalde
dromen hier geplaatst. Uit bepaalde dromen kon ik wel uitmaken dat 1 winti duidelijk naar voren komt, een winti
die deze lukumang niet/nooit genoemd heeft, dus ik heb nogmaals aan die lukumang gevraagd welke winti's  ik bezit.
Waarop hij mij vertelde dat hij niet precies kan zien welke winti's ik bezit, omdat sommige winti's zich schuil houden,
en dat andere lukumangs ook niet kunnen zien welke winti's een persoon allemaal heeft.
Ik stond best verstelt want ik heb zoiets van als hij mij als lukumang mij dit niet kan vertellen, bij wie moet ik dan
zijn om dit uit te vinden? hoe kom ik erachter. Hij vraagt mij te vertellen wat ik droom en hieruit maakt hij naar
zijn zeggen o.a uit welke winti's ik bezit, verder dan dat kom ik ook niet.
Wie kan mij meer hierover vertellen? alvast bedankt.

Avanaisa smile

Hoi Avanaisa

Ik lees enkel twijfels over jezelf.
Jij krijgt dromen en krijgt dingen door, waarom ga je dan naar een lukuman A en dan een lukuman B en dan gaan afvragen wie gelijk hebt.
Je mist een punt, JEZELF.

Liefs  love
Geen kenner
Pikolet

Netherlands Netherlands

Geslacht: Man

Mie na afoe cinsie

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 19 november 2011, 15:58

Odie lispekie Avanaisa,

Het klopt dat niet alle luku's alle winties en/of obia's kunnen zien.

Vaak heb je dat als je bij luku A gaat dat degene een paar wintie's of een paar obia's zien. Dan weer als je voor een second opinie naar luku B gaat dat die weer enkele van luku A ziet en weer andere wintie's of obia's ziet.

Ik praat voor mezelf. ik ben naar een luku's geweest met een kennis van mij en daar begon die luku\bonu voor mij op te noemen wat ik allemaal aan wintie en obia heb. Maar ik luisterde met een kwart oor, omdat ik zoiets had van ik ben niet hier voor me zelf maar na kantie mie kantie abra nanga na sma sang e soekoe jepie, toen ben ik een keer naar een luku gegaan voor mezelf en daar heeft die luku mij verteld wat voor bigiesma's mij bezitten.

Toen kwam een bigisma van mij naar voren en begon mij zelf te vertellen welke bigiesma's mij bezitten. Dus ga ik er van uit dat een luku kan je zeggen dat je A en B aan wintie of obia heb, maar neem aan wat JOUW bigiesma's je komen zeggen wat je tot je beschikking heb.

Tang boen.

G.k.
Avanaisa
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 19 november 2011, 16:06

Odi Angellove,

Ben het met je eens, moet meer naar mezelf luisteren en mijn gevoel volgen. Ik ben naar 1 lukumang
geweest omdat ik dacht dat hij mij wel zou kunnen helpen, maar ja de vraag waarmee ik zit kan hij
niet beantwoorden. De winti's die hij in het begin noemde daarvan wist ik al dat ik ze heb.

Avanaisa smile
Avanaisa
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 19 november 2011, 16:14

Odi Geen kenner,

Bedankt voor je advies, je hebt het duidelijk uitgelegd duidelijker kan niet.

Avanaisa smile
gnet - neko
Pikolet

Suriname Suriname

Geslacht: Man

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 21 november 2011, 02:42

Lespeki odi,

@Avanaisa, ik zou kort op jouw vraag kunnen antwoorden, en zeggen....ja en nee.

De lukuman heeft gelijk als hij zegd dat hij niet alle winti's kan zien bij jou of wie dan ook.
Dat hij jouw vraagt naar jouw dromen is ook een mogelijkheid om vast te stellen welke winti's je zou kunnen bezitten.
Het is wel zo dat de luku bij jouw tenminste 3 basis dingen moet kunnen zien
1-de basi obia of hede winti.
2-waar het vandaan komt(mama of papa's kant)
3-yu trefu(trefu van de basi obia of hede winti)

Voor verdere details is in tegenstelling tot wat velen denken, veel meer dan alleen je dromen en jouw gevoel vereist.
Simpel weeg omdat je vaak je eigen droom niet kan verklaren en jouw gevoel van alles kan zijn en dus ook verkeerd kan worden benaderd.

De zuiverste mogelijkheid die er bestaat huist wel in jouw en dat is niet jouw gevoel nog jouw dromen, maar jouw kra.
Je kra wordt om informatie gevraagd(kari kra) en jouw kra is na God de enigste die haar zuiver alle winti's kan opsommen en alle relevante informatie over jouw spirituele begeleiders kan weergeven.
In elk ander geval (ook dromen en je gevoel)is die verkregen informatie bij benadering.... En kan je dus soms te ver er naast zitten.

Dus de enigste die jouw of anderen tot in de puntjes kan uitleggen of vertellen is je Kra en niemand anders.

Succes op jouw zoektocht !!!

"leliambo na sabiambo"
Pagina's: [1]

Ga naar: